Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-13
Lubliniec: Usługa w zakresie szkolenia specjalistycznego oraz szkolenia technicznego dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 11/2010
Numer ogłoszenia: 186401 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4101 , ul. Sobieskiego 35, 42-703 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3520518, faks 034 3520380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psk.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA - JEDNOSTKA WOJSKOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie szkolenia specjalistycznego oraz szkolenia technicznego dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 11/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego z zakresu informatyki śledczej dla 12 osób oraz szkolenia technicznego z zakresu użytkowania urządzeń informatyki śledczej dla 12 osób: 1. Szkolenie specjalistyczne z zakresu informatyki śledczej dla 12 osób: - w terminach: 18.08.2010 r. - 6 osób, 24.11.2010 r. - 6 osób. a) RODZAJ I CEL ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego z zakresu informatyki śledczej dla 12 osób: - w terminach: 18.08.2010 r. - 6 osób, 24.11.2010 r. - 6 osób; Celem tego szkolenia jest podwyższenie umiejętności praktycznych pracowników Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, całość zamówienia powinna być zrealizowana przez jednego Wykonawcę. b) Terminy szkolenia mogą ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach związanych z działalnością jednostki, o czym Wykonawca zostanie powiadomiony najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęciem szkolenia. c) ADRESAT SZKOLENIA I ZAKRES ILOŚCIOWY ZAMÓWIENIA Szkolenie jest organizowane tylko dla Zamawiającego (tylko osoby wskazane przez Zamawiającego uczestniczą w tym szkoleniu). d) WYMOGI ORGANIZACYJNE Językiem wykładowym szkolenia powinien być język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć w innym języku, jednakże to na Wykonawcy spoczywać będzie konieczność zapewnienia wykwalifikowanego w tematyce szkolenia tłumacza. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt bazę szkoleniowo - dydaktyczną. Sale wykładowe muszą być odpowiednie dla podmiotu usługi (nauka), zapewniać wystarczającą przestrzeń do pracy dla każdego ze słuchaczy, być odpowiednio wyposażone, odpowiadać warunkom sanitarnym, ppoż i bhp, wynikającym z zapisów prawa powszechnie obowiązującego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia indywidualnych warunków praktycznego szkolenia dla każdego z uczestników. Usługa musi być realizowana przez wykwalifikowanych instruktorów. Szkolenie musi być realizowane w dni robocze. Jednodniowy czas szkolenia nie powinien przekraczać 8 godzin zegarowych. Szkolenie powinno być realizowane zarówno w formie wykładów jak i zajęć praktycznych, na które powinno być przeznaczone ponad 50 procent całego czasu szkolenia. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni szkolonym przynajmniej jedną przerwę 30 min., w czasie której zapewni napoje (kawa, herbata, woda), obiad, drobny poczęstunek. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać materiały szkoleniowe zgodne z tematyką i zakresem szkolenia. e) ZAKRES TEMATYCZNY ZAMÓWIENIA Tematycznie, szkolenie związane powinno być z zagadnieniami dotyczącymi odczytu i odzyskiwania danych z różnych nośników (tzw. Mobile Forensic, NaviSat Forensic). Teoretyczne zagadnienia z zakresu budowy i organizacji danych w przenośnych urządzeniach elektronicznych, a w tym: - rodzaje nośników oraz organizacja danych w zakresie zarówno fizycznym jak i logicznym; - zasada działania nośników danych; - aspekt programowy (firmware) zawarty w różnych urządzeniach; - omówienie najczęstszych problemów z tym związanych; Praktyczne ćwiczenia z zakresu metodyki odczytu i odzyskiwania danych z urządzeń elektronicznych, w tym: - rodzaje nośników, a metody postępowania - odczyt i odzyskiwanie danych; - obsługa oprogramowania; najczęstsze problemy, usterki - sposoby unikania i ich usuwania; Raportowanie, metody i formy prezentacji, wyników prowadzonych działań. f) WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY Wykonawca zobowiązany jest do: - wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za prawidłowy przebieg i realizację zamówienia do współpracy z Zamawiającym; - przeprowadzenia szkolenia zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym programem; - dostarczenia, w terminie do 5 dni, po podpisaniu umowy Zamawiającemu szczegółowego planu szkolenia; - wydania uczestnikom zaświadczeń (certyfikatów) potwierdzających ukończenie szkolenia; - zabezpieczenia szkolenia kadrą wykładowców posiadających odpowiednie doświadczenie oraz dokumenty świadczące o ich kwalifikacje i umiejętnościach do prowadzenia tego rodzaju szkolenia, w tym poświadczeń bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji o klauzuli przynajmniej poufne; - posiadania Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej 3 stopnia. 2. Szkolenie techniczne z zakresu użytkowania urządzeń informatyki śledczej dla 12 osób - w terminach: 19.08.2010 r. - 20.08.2010 r. - 6 osób oraz 25.11.2010 r. - 26.11.2010 r. - 6 osób. a) RODZAJ I CEL ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia technicznego z zakresu użytkowania urządzeń informatyki śledczej dla 12 osób - w terminach: 19.08.2010 r. - 20.08.2010 r. - 6 osób oraz 25.11.2010 r. - 26.11.2010 r. - 6 osób. Celem tego szkolenia jest podwyższenie umiejętności praktycznych pracowników Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, całość zamówienia powinna być zrealizowana przez jednego Wykonawcę. b) Terminy szkolenia mogą ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach związanych z działalnością jednostki, o czym Wykonawca zostanie powiadomiony najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęciem szkolenia. c) ADRESAT SZKOLENIA I ZAKRES ILOŚCIOWY ZAMÓWIENIA Szkolenie jest organizowane tylko dla Zamawiającego (tylko osoby wskazane przez Zamawiającego uczestniczą w tym szkoleniu). d) WYMOGI ORGANIZACYJNE Językiem wykładowym szkolenia powinien być język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć w innym języku, jednakże to na Wykonawcy spoczywać będzie konieczność zapewnienia wykwalifikowanego w tematyce szkolenia tłumacza. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt bazę szkoleniowo - dydaktyczną. Sale wykładowe muszą być odpowiednie dla podmiotu usługi (nauka), zapewniać wystarczającą przestrzeń do pracy dla każdego ze słuchaczy, być odpowiednio wyposażone, odpowiadać warunkom sanitarnym, ppoż i bhp, wynikającym z zapisów prawa powszechnie obowiązującego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia indywidualnych warunków praktycznego szkolenia dla każdego z uczestników. Usługa musi być realizowana przez wykwalifikowanych instruktorów. Szkolenie musi być realizowane w dni robocze. Jednodniowy czas szkolenia nie powinien przekraczać 8 godzin zegarowych. Szkolenie powinno być realizowane zarówno w formie wykładów jak i zajęć praktycznych, na które powinno być przeznaczone ponad 50 procent całego czasu szkolenia. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni szkolonym przynajmniej jedną przerwę 30 min., w czasie której zapewni napoje (kawa, herbata, woda), obiad, drobny poczęstunek. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać materiały szkoleniowe zgodne z tematyką i zakresem szkolenia. e) ZAKRES TEMATYCZNY ZAMÓWIENIA Tematycznie, szkolenie związane powinno być z zagadnieniami dotyczącymi odczytu i odzyskiwania danych z różnych nośników (tzw. Mobile Forensic, NaviSat Forensic). Teoretyczne zagadnienia z zakresu budowy i organizacji danych w przenośnych urządzeniach elektronicznych, a w tym: - rodzaje nośników oraz organizacja danych w zakresie zarówno fizycznym jak i logicznym; - zasada działania nośników danych; - aspekt programowy (firmware) zawarty w różnych urządzeniach; - omówienie najczęstszych problemów z tym związanych; Praktyczne ćwiczenia z zakresu metodyki odczytu i odzyskiwania danych z urządzeń elektronicznych, w tym: - rodzaje nośników, a metody postępowania - odczyt i odzyskiwanie danych; - obsługa urządzeń; - najczęstsze problemu, usterki - sposoby unikania i ich usuwania; Raportowanie, metody i formy prezentacji, wyników prowadzonych działań. f) WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY Wykonawca zobowiązany jest do: - wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za prawidłowy przebieg i realizację zamówienia do współpracy z Zamawiającym; - przeprowadzenia szkolenia zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym programem; - dostarczenia, w terminie do 5 dni, po podpisaniu umowy Zamawiającemu szczegółowego planu szkolenia; - wydania uczestnikom zaświadczeń (certyfikatów) potwierdzających ukończenie szkolenia; - zabezpieczenia szkolenia kadrą wykładowców posiadających odpowiednie doświadczenie oraz dokumenty świadczące o ich kwalifikacje i umiejętnościach do prowadzenia tego rodzaju szkolenia, w tym poświadczeń bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji o klauzuli przynajmniej poufne; - posiadania Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej 3 stopnia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Postępowanie będzie prowadzone bez obowiązku wniesienia wadium art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę - Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty (o ile ofertę składa pełnomocnik)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4101 Lubliniec, ul. Sobieskiego 35, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek Sztabu, kancelaria 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4101, 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 35, Kancelaria Jawna, budynek Sztabu, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- " Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy ul. Kochcickiej w Lublińcu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z parkingiem, zbiornikiem wód opadowych i murami oporowymi, przy ul. R. Traugutta w Pyskowicach na działkach nr 526/28, 856/28, 857/28, 854/28
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- 70-2025 Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Jak tworzyć angażujące i interaktywne kursy e-learningowe"
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.