Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-29
Łódź: Usługa druku materiałów informacyjno - promocyjnych UMŁ
Numer ogłoszenia: 186419 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi , ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku materiałów informacyjno - promocyjnych UMŁ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa druku materiałów informacyjno - promocyjnych UMŁ Zamówienie podzielone jest na 6 nw. części: CZĘŚĆ nr 1 - Wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87 folderu Informator gospodarczy. CZĘŚĆ nr 2. - Wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87 informatora Poradnik inwestora. CZĘŚĆ nr 3 - Wykonanie projektu graficznego, wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87 folderu Łódzki rynek nieruchomości. CZĘŚĆ nr 4 - Wykonanie projektu graficznego, wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87 folderu Rynek pracy w Łodzi. CZĘŚĆ nr 5 - Wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Architekta Miasta Urzędu Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 113 materiałów pokonferencyjnych (książki) PROREVITA 2010. Zakres i granice ingerencji konserwatorskiej w adaptacji budynków i zespołów poprzemysłowych. CZĘŚĆ nr 6 - Druk wydawnictw specjalistycznych z zakresu przedsiębiorczości: foldery, broszury, ulotki, informatory dla przedsiębiorców i osób zainteresowanych rozpoczęciem działalności gospodarczej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. III.3.1, III.3.2, III.3.3, III.3.4, III.3.5 oceniane będzie łącznie. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z odpowiednim zachowaniem terminów ich wystawienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi - Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji, ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, pok. 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Łodzi - Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji, ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, pok. 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Termin wykonania zamówienia: dla części 1 - 4 - od dnia zawarcia umowy do 30.11.2012 r., dla części 5 - 20 dni od dnia zawarcia umowy, dla części 6 - I etap - druk materiałów wskazanych w przedmiocie zamówienia w poz. H,I,L,M,N,O od dnia zawarcia umowy do 15.10.2012 r. II etap druk materiałów wskazanych w przedmiocie zamówienia w poz. A,B,C,D,E,F,G,J,K - od dnia zawarcia umowy do 03.12.2012 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87 folderu Informator gospodarczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87 folderu Informator gospodarczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87 informatora Poradnik inwestora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87 informatora Poradnik inwestora.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektu graficznego, wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87 folderu Łódzki rynek nieruchomości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu graficznego, wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87 folderu Łódzki rynek nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie projektu graficznego, wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87 folderu Rynek pracy w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu graficznego, wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87 folderu Rynek pracy w Łodzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Architekta Miasta Urzędu Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 113 materiałów pokonferencyjnych (książki) PROREVITA 2010. Zakres i granice ingerencji konserwatorskiej w adaptacji budynków i zespołów poprzemysłowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Miasta - Biura Architekta Miasta Urzędu Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 113 materiałów pokonferencyjnych (książki) PROREVITA 2010. Zakres i granice ingerencji konserwatorskiej w adaptacji budynków i zespołów poprzemysłowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Druk wydawnictw specjalistycznych z zakresu przedsiębiorczości: foldery, broszury, ulotki, informatory dla przedsiębiorców i osób zainteresowanych rozpoczęciem działalności gospodarczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk wydawnictw specjalistycznych z zakresu przedsiębiorczości: foldery, broszury, ulotki, informatory dla przedsiębiorców i osób zainteresowanych rozpoczęciem działalności gospodarczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
- Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego "Puls Jaworzna"
- Usługa druku (dostawa oprogramowania wraz z systemem zarządzania procesami druku, kopiowania i skanowania na urządzeniach będących własnością Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny)
- Naświetlanie, druk i kolportaż 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIAŁEJ Magazyn Samorządowy oraz 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.