eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiaskiDostawa fabrycznie nowego samochodu do załadunku i przewozu nieczystości stałych o pojemności załadunku min. 21 m3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Piaski: Dostawa fabrycznie nowego samochodu do załadunku i przewozu nieczystości stałych o pojemności załadunku min. 21 m3
Numer ogłoszenia: 186428 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Piaskach , ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 081 5821215, faks 081 5821020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu do załadunku i przewozu nieczystości stałych o pojemności załadunku min. 21 m3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu do załadunku i przewozu nieczystości stałych o pojemności załadunku min. 21 m3. Pojazd oraz znajdujące się w nim urządzenia i wyposażenie muszą spełniać następujące wymagania techniczne /może posiadać parametry lepsze od wymienionych poniżej/ A. Charakterystyka podwozia: 1. zawieszenie kabiny mechaniczne 2. tachograf cyfrowy 3. oś przednia: min. 7,50 t; oś tylna: min 11,5 t + 7,50 t 4. silnik min 300 KM 5. ręczna skrzynia biegów - 9 biegów, nadbieg skrzyni biegów 6. rozstaw osi min. 5 m; zwis tylny do 1 m 7. zbiornik paliwa o pojemności min. 300 l 8. emisja spalin Euro4 9. układ hamulcowy ABS B. Charakterystyka techniczna nadbudowy: 1. skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym, ożebrowana 2. pojemność skrzyni ładunkowej min. 21 m3 3. urządzenie załadowcze - hydrauliczne, tylne przystosowane do załadunku pojemników od 80l do 1100l 4. liniowy mechanizm ugniatający śmieci 5. stopień ugniatania odpadów wynosi 1:5 w zależności od ich rodzaju 6. system samooczyszczania skrzyni ładunkowej 7. mechanizm wypychający śmieci ze skrzyni ładunkowej 8. dwa stopnie uchylne wyposażone w czujniki uniemożliwiając manewr cofania 9. układ centralnego smarowania, zapewniający właściwe smarowanie najbardziej obciążonych elementów nadbudowy 10. samoczynna regulacja obrotów silnik, w zależności od obciążenia układu hydraulicznego 11. układ rozłączający napęd śmieciarki, gwarantujący bezpieczeństwo pracy obsługi 12. możliwość pracy w cyklu automatycznym liniowego mechanizmu ugniatającego, przy czym nie wchodzi on w kolizję z urządzeniem do opróżniania pojemników 13. klimatyzacja 14. kamera monitorująca umieszczona w tylnej części pojazdu C. Dodatkowe wymagania: 1. Gwarancja min 24 miesiące 2. Świadectwo Homologacji Typu na pojazd kompletny, wydane przez Ministra Transportu, ważne na dzień składania oferty 3. Komplet dokumentów umożliwiających rejestrację pojazdu w dniu przekazania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert. Oświadczenie oferenta (załącznik nr 2 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piaskium.bip.e-zeto.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Piaskach ul. Lubelska 77 pok nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski w Piaskach ul. Lubelska 77 pok nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.