Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Słupsk: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
Nr 002/Ż/2009 Dot.: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - MLEKO W PROSZKU PEŁNE, NABIAŁ
Numer ogłoszenia: 18642 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Sądowa 1, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 8483200, 8483214, 8483223, faks 0-59 8428608.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - Służba Więzienna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA) Nr 002/Ż/2009 Dot.: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - MLEKO W PROSZKU PEŁNE, NABIAŁ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy: artykuły spożywcze - mleko w proszku pełne, nabiał 1)mleko w proszku pełne (CPV 15511700 - 0) 5 100 kg 2)ser topiony (CPV 15542200 - 1) 2 400 kg 3)śmietana 12 % (CPV 15512000 - 0) 900 kg 4)twaróg chudy (CPV 15542100 - 0) 5 000 kg 5)ser żółty twardy (CPV 15544000 - 3) 500 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.54.22.00 - Ser miękki 15.51.20.00 - Śmietana 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.40.00 - Ser twardy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium zgodnie z art. 45 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz którzy złożyli podpisane przez osobę uprawnioną załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 - formularz ofertowy, Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 3 - oświadczenie o akceptacji projektu umowy i spełniają wymagania zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków odbędzie się na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie wg formuły (spełnia - nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - formularz ofertowy, Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 3 - oświadczenie o akceptacji projektu umowy i spełniają wymagania zawarte w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienie.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zam. tj. w Słupsku przy ul. Sądowej 1 w p. nr 9 w dniach pon-pt w godz. 7:30 - 15:30 lub na pisemną prośbę Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego w terminie do dnia 17.02.2009 r. do godz. 08:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury medycznej - 32/TP/2025
- Dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - nr 35/TP/2025
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kusowie na potrzeby utworzenia Placówki Wparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna
- "Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku"
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Riedla w Słupsku w ramach zadania pn. "Bezpiecznie i zielono w Parku przy Riedla - IV etap" - Słupski Budżet Obywatelski 2025 r.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH
- DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZNYCH
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- dostawa produktów pochodzenia zwierzęcego.
więcej: Mleko w proszku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.