Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-14
Olkusz: Sporządzenie 7 operatów szacunkowych określających aktualną wartość rynkową nieruchomości do postępowań odszkodowawczych, o zwrot wywłaszczonych nieruchomości oraz na potrzeby sprzedaży i na potrzeby ustalenia opłaty rocznej
z tytułu trwałego zarządu.
Numer ogłoszenia: 186437 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu , ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie 7 operatów szacunkowych określających aktualną wartość rynkową nieruchomości do postępowań odszkodowawczych, o zwrot wywłaszczonych nieruchomości oraz na potrzeby sprzedaży i na potrzeby ustalenia opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca sporządzenia 7 operatów szacunkowych określających : 1) aktualną wartość rynkową nieruchomości niezabudowanej, położonej w Wierzchowisku gm. Wolbrom, oznaczonej jako działka nr 489/1 o pow. 96 m2, według stanu na dzień 29 października 1998 r. zajętej pod drogę powiatową - do postępowania odszkodowawczego. 2) aktualną wartość rynkową nieruchomości niezabudowanej, położonej w Bydlinie gm. Klucze, oznaczonych jako działki nr nr 517/1 o pow. 23 m2, 477/1 o pow. 25 m2 , 1238/1 o pow, 107 m 2 ,według stanu na dzień 29 października 1998 r. zajętej pod drogę powiatową - do postępowania odszkodowawczego. 3) aktualną wartość rynkową nieruchomości niezabudowanej, położonej w Ściborzycach gm. Trzyciąż, oznaczonej jako działki nr nr 42/1 o pow. 10 m2, 42/2 o pow. 98 m2, według stanu na dzień 29 października 1998 r. zajętej pod drogę powiatową - do postępowania odszkodowawczego. 4) aktualną wartość rynkową nieruchomości (bez budynków i urządzeń trwale związanych z gruntem), położonych w Olkuszu, oznaczonych jako działki nr nr : 3166/4 o pow. 1365 m2, 3176/7 o pow. 3636 m 2 , objętych odpowiednio księgą wieczystą nr KW 40781 i KW 46902, na potrzeby ustalenia opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu 5) aktualną wartość rynkową nieruchomości gruntowej, położonej w Bolesławiu, oznaczonej jako działki nr nr 1618/116 o pow. 3541 m 2 , 1618/96 o pow. 735 m 2 , objętej księgą wieczystą nr KW 58029, na potrzeby sprzedaży na rzecz użytkowników wieczystych. 6) aktualną wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych, położonych w Olkuszu oznaczonych jako działki nr nr : 5083/6 o pow. 590 m 2 , 5096/9 o pow. 1438 m 2 , objętych księgą wieczystą Nr KW 35288, będących własnością Gminy Olkusz, oraz ustalający różnicę wartości powstałą wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu - do postępowania o zwrot. 7) aktualną wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych, położonych w Olkuszu oznaczonych jako: działka nr 3690/10 o pow. 805 m 2 , objęta księgą wieczystą Nr KW 60381, będąca własnością Gminy Olkusz oraz działka nr 3690/13 o pow. 1126 m 2, objęta księgą wieczysta nr KW KR1O/00029930/1, będąca własnością Skarbu Państwa oraz ustalający różnicę wartości powstałą wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu - do postępowania o zwrot. Zamawiający wymaga co najmniej dwuletniej rękojmi na wykonanie w/w usługi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00 - Usługi zarządzania gruntami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ oraz w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia złożonym wg wzoru z zał. nr 4 do SIWZ. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia warunek dotyczący: dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz - pokój nr 53..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz - pokój nr 41..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.