Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Bytom: Likwidacja budynku rozdzielni głównej rejon Grodziec.
Numer ogłoszenia: 186442 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja budynku rozdzielni głównej rejon Grodziec..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót likwidacyjnych (wyburzeniowych) budynku rozdzielni głównej zlokalizowanego w Będzinie - Grodźcu na terenie byłego zakładu przemysłowego zlikwidowanej KWK Grodziec. Powierzchnia zabudowy: 430,00 m2 Kubatura: 5 740,00 m3 Zakres robót likwidacyjnych obejmuje: 1) Przygotowanie placu budowy. Rozbiórce podlega część budynku, która stanowi wspólną bryłę architektoniczną z częścią obiektu nie podlegającą wyburzeniu. Obie części są ze sobą powiązane konstrukcyjnie. Ściana nośna stanowi granicę wyburzenia. Po wykonaniu właściwych robót rozbiórkowych należy zamurować wszystkie pozostawione otwory w tej ścianie, w tym po zdemontowanej stolarce drzwiowej oraz dla wzmocnienia konstrukcji. Celem ujednolicenia ściany, która po wyburzeniu będzie stanowiła ścianę zewnętrzną fragmentu budowli nie podlegającej rozbiórce, wnęki i ubytki w istniejącym murze należy zamurować. Do zamurowania należy wykorzystać cegłę z rozbiórki - grubość murów 1/2 cegły. W/w prace zabezpieczające należy wykonać na poziomie wszystkich kondygnacji. 2) Przymurowanie ścian z cegieł o gr. 1/2 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej do ościeży lub powierzchni ścian oddzielających część podlegającą wyburzeniu od części budynku, który ma pozostać. 3) Rozbiórka słupów, ścian, filarów. 4) Rozbiórka stropów żelbetowych. 5) Rozbiórka belek i podciągów jako niezależnych konstrukcji. 6) Rozbiórka konstrukcji żelbetowych. 7) Rozbiórka podłoża z betonu żwirowego o grubości 15 cm. 8) Rozbiórka fundamentów do głębokości: -2,0 m poniżej poziomu 0. 9) Rozbiórka murów i słupów z cegły poniżej terenu - kanały kablowe. 10) Rozbiórka studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych z kręgów betonowych do głębokości 2 m. 11) Zasypanie wykopów rozdrobnionym gruzem ceglanym. 12) Wywóz pozostałego gruzu. 13) Plantowanie (niwelowanie) terenu - wierzchnią warstwę ok. 10 cm wykonać gruntem mineralnym. 14) Uporządkowanie i przekazanie terenu Inwestorowi. 15) Aktualizacja mapy zasadniczej w Państwowym zasobie Geodezyjnym i przekazanie jej Zamawiającemu. Szczegółowy zakres robót likwidacyjnych określa: Przedmiar robót - rozbiórka budynku rozdzielni głównej b. KWK Grodziec - załącznik nr 7 do SIWZ przy czym przedmiar ma służyć wyłącznie do wyliczenia ceny oferty w niniejszym postępowaniu przetargowym, albowiem wynagrodzenie wykonawcy za realizację zadania objętego zamówieniem ma charakter ryczałtowy w rozumieniu art. 632 § 1 kodeksu cywilnego oraz Projekt techniczny rozbiórki - załącznik nr 8 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 9.300,00 zł słownie: (dziewięć tysięcy trzysta zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Uprawnieni są do występowania w obrocie gospodarczym. 2. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł 6. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. winni specjalizować się na rynku robót w wykonywaniu prac o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót rozbiórkowych i udokumentować realizację w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem, złożonością i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 7. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych: posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla kierownika robót i będących członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 8. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, powstałymi w wyniku rozbiórki obiektów budowlanych oraz przejmie na siebie obowiązki jako posiadacz powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami załączy on do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji. 9. Zamawiający nie wymaga wykonania przedmiotu zamówienia siłami własnymi Wykonawcy, w przypadku podzleceń poszczególnych zakresów robót należy w ofercie wskazać zakresy zlecone podwykonawcom..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i załączniki wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy, który należy załączyć do oferty - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp w związku z art.22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia załącznik nr 4 do druku OFERTA. W przypadku, składnia oferty, gdy Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom winien wskazać tę cześć zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy - załącznik nr 4a do druku OFERTA. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z pkt. 3.7 SIWZ - należy dołączyć do załącznika nr 4 do druku OFERTA - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 9. Wykaz ważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonywania robót, zgodnie z pkt. 3.6 SIWZ oraz załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą jak 100.000,00 zł, zgodnie z pkt. 3.5 SIWZ- oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 11. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia z dołączonym kosztorysem ofertowym uproszczonym sporządzonym zgodnie z opisem w pkt. 9.6. SIWZ - załącznik nr 6 do druku OFERTA. 12. Jeżeli Wykonawca posiada ma załączyć zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, powstałymi w wyniku rozbiórki obiektów budowlanych oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacza powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji, zgodnie z opisem pkt. 1.3.2. SIWZ. Wykonawca może załączyć do oferty umowę z podmiotem uprawnionym do gospodarowania odpadami, który będzie świadczył w tym zakresie usługę na jego rzecz. 13. Dowód wniesienia wadium - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt.8.4. SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom. ul. Strzelców Bytomskich 207.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom. ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Likwidacja wieży wyciągowej szybu I Jas (bez trzonu stalowego) dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A., Oddział KWK ,,Jas-Mos -Jastrzębie III" Ruch ,,Jastrzębie III".
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
- Dostawa materiałów budowlanych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"
- Doposażenie pracowni zawodowych w Państwowych Szkołach Budownictwa - Zespołu Szkół w Bytomiu
- Wyburzenie toalety i komórek lokatorskich przy budynku mieszkalnym przy ul. Sztygarska 4 w Sosnowcu, będących własnością SRK S.A. Oddziału AZM
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie miasta i gminy Gniewkowo
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynku przy ul. Małopolskiej 60 w Szczecinie.
- Remont dojść do budynków przy ul. Zegrzyńskiej w Legionowie na terenie działki ew. nr 1/813 obr. 63 pomiędzy blokami 29, 31 i 33 wraz z elementami małej architektury
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.