eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWodociag SUCHA gm. Zielona Góra woj. lubuskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Zielona Góra: Wodociag SUCHA gm. Zielona Góra woj. lubuskie
Numer ogłoszenia: 186472 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zielona Góra , ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4755670, faks 068 4755660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wodociag SUCHA gm. Zielona Góra woj. lubuskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 Rurociag dosyłowy z m. Drzonków do m. Sucha L = 941m Zad.2 część 1 Sieć wodociągowa rozdzielcza w m. SUCHA L= 759 + 14 odnóg do przyłączy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokosci 10000,00zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP) Ocena spełniania warunków udziału dokonana zostanie zgodnie z formułą ( spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach potwierdzających spełnienie warunków udziału i oświadczeniach wymienionych w SIWZ. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie , do uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert Zał. nr 2 Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; Zał. nr 3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; Zał. nr 4 Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Zał. nr 5 Informacja z banku (spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca , że posiadane środki finansowe i / lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż 300.000,00 zł. wystawiona nie wcześniej , niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zał. nr 6 Rachunek zysków lub strat zgodnie z przepisami o rachunkowości z ostatnie 3 lata obrotowe a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania powyższych dokumentów - inne określające powyższe za okres jak w zdaniu poprzednim. Średni przychód roczny za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie w wysokości nie mniejszej niż 600.000,00 zł, Zał. nr 7 Doświadczenie wykonawcy - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Zał. nr 8 Potencjał kadrowy - Wskazanie osoby Kierownika budowy - załączyć kopie uprawnień i zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego. Zał. Nr 9 Oświadczenie oferenta w trybie art. 22. ust. 1 i w trybie art. 24. ust. 1i 2 ustawy PZP Zał. nr 10 Wzór umowy ( zaparafowany przez oferenta ) Zał. Nr 11 Tabela elementów scalonych wg wzoru zamawiającego (wynikowa cena ofertowa ) Zał. Nr 12 Dokument potwierdzający wniesienie wadium ( wykluczona wplata gotówkowa w kasie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gminazg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zielona Góra 65-021 ul. Generała Jarosława Dabrowskiego 41 Referat Gospodarki Gruntami pok. nr 306.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Zielona Góra 65-021 ul. Generała Jarosława Dabrowskiego 41 sekretariat Wójta Gminy Ip. pok.nr 207.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagane wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 2% umownego wynagrodzenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.