eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoleczkowoPEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA DLA II ETAPU REALIZACJI PROJEKTU >>GOSPODARKA ODPADAMI DLA DOLINY REDY I CHYLONKI<<.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Koleczkowo: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA DLA II ETAPU REALIZACJI PROJEKTU >>GOSPODARKA ODPADAMI DLA DOLINY REDY I CHYLONKI<<.
Numer ogłoszenia: 186491 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, fax 058 6727474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA DLA II ETAPU REALIZACJI PROJEKTU >>GOSPODARKA ODPADAMI DLA DOLINY REDY I CHYLONKI<<..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera zgodnie z >>Warunkami Kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę <<[pierwsze wydanie w języku angielskim 1999r., przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), oraz drugie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005, w tłumaczeniu SIDIR], związanych z technicznym, finansowym i administracyjnym zarządzaniem Kontraktami na Roboty, zawartymi w ramach wymienionego poniżej zamówienia; funkcja Inżyniera obejmuje również wykonywanie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z postanowieniami decyzji o Pozwoleniu na budowę, przepisami polskiego prawa, w szczególności ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.), a także działania informacyjne i promujące realizację II etapu Projektu, współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności: Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Eko Dolina w Łężycach obejmująca (i) projektowanie i budowę kompostowni odpadów o przepustowości 30.000 Mg/rok; oraz (ii) projektowanie i rozbudowę budynku sortowni wraz z rozbudową linii technologicznej do sortowania odpadów z przepustowości 50.000 Mg/rok do 100.000 Mg/rok.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 PLN. Dopuszczalne formy wniesienia wadium określa art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone poniżej, i przedłożyć wymagane dokumenty, potwierdzające spełnianie tych warunków. 1.1 Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty). 1.2 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), dalej zwanej PZP, i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP. Na potwierdzenie spełniania tych warunków Wykonawca przedłoży następujące dokumenty: (a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: (i) w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania Umowy w sprawie zamówienia; (ii) w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP - winno być złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, a jeśli Oświadczenie podpisuje Pełnomocnik, musi wyraźnie zaznaczyć, w imieniu którego Wykonawcy to robi; Oświadczenie takie może zostać sporządzone na jednym dokumencie, przy czym w takim przypadku Pełnomocnik zaznacza, że składając je, działa w imieniu każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną i wymienia ich; Oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną.) (b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty, o których mowa w podpunktach od (b) do (d) musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas: 2.1 Stosownie do treści § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: (a) w p. 1.1, 1.2(c) i 1.2(d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (iii) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (b) w p. 1.2(b) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP. 2.2 Stosownie do treści § 2 ust. 2 przywołanego powyżej w p. 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w p. 2.1(a)(i) i (iii) oraz 2.1(b), winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w p. 2.1(a)(ii), winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Stosownie do treści § 2 ust. 3 przywołanego powyżej w p. 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w p 1.1, 1.2(b), 1.2(c) i 1.2(d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia p 2.2 stosuje się odpowiednio. 3. Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do oferty, w przeciwnym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, określające jego zakres i wystawione przez osoby do tego upoważnione. 4. Wykonawcy, którzy będą składać ofertę wspólną, dodatkowo muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika, który będzie miał umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno: (a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; (b) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie; (c) precyzować zakres umocowania; (d) upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców; (e) być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających ofertę wspólną, jako potwierdzenie uprawnień przekazanych Pełnomocnikowi; (f) zawierać klauzulę, że Pełnomocnik nie może ustanawiać dalszych pełnomocników. Oferta powinna być podpisana w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Oświadczenie, o którym mowa w p. 1.2(a), winno być złożone w formie oryginału. Pełnomocnictwa, o których mowa w p. 3 i 4 muszą być złożone w formie oryginału lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty, o których mowa powyżej w p. 1 i w p. 2 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Dokumenty, o których mowa w p. 2, muszą być dodatkowo przetłumaczone na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. B. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy): Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): (a) Wykonawca musi wykazać: średni obrót roczny rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów za ostatnie trzy lata obrotowe (obrachunkowe), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000 PLN, minimalny przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów za ostatni rok obrotowy (obrachunkowy) w wysokości co najmniej 3.000.000 PLN, oraz musi się wykazać wskaźnikiem płynności bieżącej (bieżące aktywa/bieżące zobowiązania) nie mniejszym niż 1,2 za ostatni rok obrotowy (obrachunkowy); (b) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą do zapewnienia wymaganej płynności finansowej w okresie trwania Umowy, w wysokości co najmniej 500.000 PLN; (c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą co najmniej 100 % wartości ceny ofertowej. Wartości i dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę, które mają potwierdzić spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych powyżej w punkcie B, muszą być podane w PLN, a w przypadku Wykonawcy spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej dodatkowo w walucie jego kraju, przy czym przeliczenia na PLN Wykonawca winien dokonać według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. Wykonawca zobowiązany jest podać przyjęty kurs przeliczenia na PLN w oświadczeniu zawierającym streszczenie informacji finansowych. Ad. B . Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia powyższych wymogów: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych powyżej w punkcie BWykonawca (ten, lub ci spośród Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: (1) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt.B ppkt. (a): należy złożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu finansowym, a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty (rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) oraz należności i zobowiązania za okres ostatnich 3 lat obrotowych (obrachunkowych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informacje, o których mowa powyżej muszą być również przedstawione w streszczeniu, w formie oświadczenia sporządzonego na podstawie wzoru załączonego do Instrukcji dla Wykonawców (Część 1 SIWZ). (2) W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. B podpunkcie (b): należy złożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. (3) W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. B podpunkcie (c): należy złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty wymienione w pkt. B winny zostać złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas dokumenty muszą być dodatkowo przetłumaczone na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. C . Zdolność techniczna: Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy): Z dokumentów wymienionych poniżej winno wynikać, że wykonawca spełnia następujące warunki: (a) Wykonawca musi potwierdzić wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na usługi, których przedmiotem było zarządzanie techniczne, finansowe i administracyjne i pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie nadzoru budowlanego nad realizacją robót budowlanych o wartości łącznej dla tych dwóch zamówień co najmniej 30.000.000 PLN (bez VAT), w tym co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem było zarządzanie i nadzór nad budową zakładu unieszkodliwiania odpadów komunalnych wyposażonego co najmniej w takie obiekty, jak: sortownia odpadów komunalnych o przepustowości średniorocznej 25.000 Mg i kompostownia odpadów organicznych o przepustowości średniorocznej 20.000 Mg. (b) Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu niniejszego zamówienia jako kluczowi specjaliści Wykonawcy, oraz podać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności: (i) Kierownik Zespołu: Inżynier specjalista w zakresie zarządzania, nadzorowania i rozliczania kontraktów na roboty, posiadający: * wykształcenie wyższe techniczne; * doświadczenie w zarządzaniu kontraktami na roboty w tym rozliczanie rzeczowe i finansowe robót oraz sporządzanie związanej z tym sprawozdawczości (raportów technicznych i finansowych) - w ciągu ostatnich 10 lat pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy w ramach inwestycji z zakresu inżynierii ochrony środowiska, w tym co najmniej dwóch kontraktów na roboty, każdy o wartości co najmniej 20.000.000 PLN; * przynajmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołami składającymi się z co najmniej 5 osób każdy; * dobrą znajomość języka polskiego, w mowie i w piśmie; lub zapewnienie tłumacza; (ii) Projektant - Technolog posiadający: * wykształcenie wyższe techniczne; * co najmniej 10-letnie doświadczenie w projektowaniu obiektów z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi; * udział w wykonaniu w okresie ostatnich 8 lat, co najmniej dwóch projektów budowlanych dla zakładów unieszkodliwiania odpadów komunalnych (obecnie w trakcie eksploatacji z potwierdzonym efektem ekologicznym), w tym sortowni odpadów komunalnych o przepustowości nie mniejszej niż 25.000 Mg/rok i kompostowni odpadów organicznych o przepustowości nie mniejszej niż 20.000 Mg/rok; * dobrą znajomość języka polskiego, w mowie i w piśmie; (iii) Inspektor Nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych posiadający: * wykształcenie wyższe techniczne, * co najmniej 8-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót budowlanych lub inspektor nadzoru robót budowlanych; * doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami konstrukcyjno-budowlanymi obiektów przemysłowych w okresie ostatnich 5 lat; * uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; (iv) Inspektor Nadzoru w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych posiadający: * wykształcenie wyższe techniczne, * co najmniej 8-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót * uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające przedmiotowi zamówienia (Zamawiający dopuszcza więcej niż jedną osobę dla spełnienia łącznie wymogu posiadania uprawnień); (v) Inspektor Nadzoru w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki, posiadający: * wykształcenie wyższe techniczne, * uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, * co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami elektrycznymi oraz z zakresu automatyki (AKPiA), Ad. C. Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia powyższych wymogów: Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunku określonych w pkt. C podpunkcie (a) powyżej , Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych zamówień (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do Instrukcji dla Wykonawców (Część 1 SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: (i) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, zrealizował zamówienie, którego dotyczy dokument; (ii) podmiot zamawiający, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane, oraz jego opinię podpisaną przez upoważnionego przedstawiciela tego podmiotu, stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, a nadzorowane roboty (z podaniem określonej wartości) zostały przejęte przez podmiot zamawiający; (iii) wartość, daty (rozpoczęcia i ukończenia) i miejsce wykonania; 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. C podpunkcie (b) , Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób (kluczowych specjalistów) uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykaz winien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do Instrukcji dla Wykonawców (Część 1 SIWZ), a do niego winny być dołączone dokumenty uprawnień budowlanych w wymaganym zakresie, zaświadczenia o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego. Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz. Życiorysy zawodowe każdego ze wskazanych kluczowych specjalistów należy złożyć według wzoru załączonego do Instrukcji dla Wykonawców. Wymienione powyżej dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia winny być wystawione przed upływem terminu składania ofert i winny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz. 578). Osoby, które posiadają uprawnienia budowlane lub potwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia bez ograniczeń samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przekładają te dokumenty, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. C podpunkcie (b).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawarte zostały powyżej w opisie warunków udziału w postępowaniu oraz opisie sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedzibie firmy : EKO DOLINA Sp. z o.o. Łężyce Al. Parku Krajobrazowego 99, 84 - 207 Koleczkowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 14:00, miejsce: EKO DOLINA Sp. z o.o. Łężyce Al. Parku Krajobrazowego 99 84 - 207 Koleczkowo Budynek administracyjny, sekretariat Zarządu , do dnia : 22.11.2007r. godz. 14:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Projekt finansowany jest z Funduszu Spójności, na podstawie Decyzji Komisji Europejskiej z dnia 19 grudnia 2006 zmieniająca decyzję PH/2001/900 dotyczącą przyznania pomocy dla Projektu >>Gospodarka Odpadami dla Doliny Redy i Chylonki<<, CCI nr 2000/PL/16/P/PE/002. 2. Termin wykonania zamówienia: Zamawiający zakłada, że czas trwania Umowy będzie wynosił 36 miesięcy od daty rozpoczęcia wykonywania Usług. Data rozpoczęcia nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Inżyniera polecenia Zamawiającego, które nastąpi nie później niż 90 dni od daty zawarcia Umowy (tj. od daty podpisania Umowy przez Zamawiającego i Inżyniera). Przewidywany harmonogram świadczenia Usług przez Inżyniera: (a) 18 miesięcy - licząc od daty rozpoczęcia wykonywania Usług - przewiduje się na nadzór nad realizacją Robót w ramach Kontraktów na Roboty, w tym na ich rozliczenia finansowe; w tym czasie Inżynier będzie prowadził działania informacyjne i promujące realizację II etapu Projektu; (b) następne 12 miesięcy przewidziane są na rozliczenia finansowe Kontraktów na Roboty, usuwanie wad, ostateczne rozliczenie finansowe Kontraktów na Roboty i ich zakończenie potwierdzone wystawieniem Świadectw Wykonania. (c) kolejne 6 miesięcy przewiduje się na złożenie wszystkich Raportów Końcowych wymaganych w ramach niniejszej Umowy oraz pomoc Zamawiającemu przy sporządzaniu raportu końcowego z zakończenia całego Projektu oraz w końcowym rozliczeniu finansowym całego Projektu zgodnie z wymaganiami instytucji finansujących. Zakończenie świadczenia Usług przez Inżyniera nastąpi po zatwierdzeniu przez Zamawiającego Raportu Końcowego z wykonania Usług w ramach Umowy, sporządzonego zgodnie z warunkami Umowy i wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (Część 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3. Wizja lokalna: Zamawiający zorganizuje wizję lokalną w dniu 07.11.2007 o godz. 12.00 czasu lokalnego. Wizja lokalna obejmie Teren Budowy i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców, na ich własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania wynikającej z niej Umowy. Wykonawcy proszeni są o przybycie w powyższym terminie do siedziby Zamawiającego, tj. EKO DOLINA Sp. z o.o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, PL 84-207 Koleczkowo. Osobą odpowiedzialną za zorganizowanie wizji lokalnej jest p. Dorota Wikieł-Sujkowska, tel. (+48) 58 672 50 00 w. 18 / fax. (+48) 58 672 74 74

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.