Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-04
Lublin: Świadczenie usługi konserwacji bieżącej i usługi całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie WAM OReg Lublin w m. Lublin i Radom
Numer ogłoszenia: 186526 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7462209, faks 081 7462209 w. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Państwowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi konserwacji bieżącej i usługi całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie WAM OReg Lublin w m. Lublin i Radom.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w m. Lublin i Radom i terenach przyległych oraz prowadzenie całodobowego pogotowia technicznego wraz z uruchomieniem telefonu do bezpośredniego przyjmowania zgłoszeń.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego- dot. każdej części zamówienia: Cz. 1- Lublin- 50% Cz. 2- Radom-50%
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie min. 2 zamówienia polegające na świadczeniu pogotowia technicznego lub konserwacji bieżącej w budynkach o wartości dla: - Cz. 1 zamówienia- wartość co najmniej 5.000,00 zł brutto - Cz. 2 zamówienia- wartość co najmniej 30.000,00 zł brutto UWAGA!!!Co najmniej jedna usługa musi być wykonana/wykonywana na w/w wartość, natomiast w przypadku drugiej, wartość jej może być niższa. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część zamówienia, Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty jednej referencji (bądź innego dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie/wykonywanie usługi), z zastrzeżeniem zapisu ust. 2 pkt. 1 niniejszej części SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej 1 pracownikiem posiadającym ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - co najmniej 1 pracownikiem posiadającym ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, - co najmniej 1 pracownikiem posiadającym ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci cieplnych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW. Wykonawca może przewidzieć do wykonania zamówienia jedną, dwie lub trzy osoby posiadające sumarycznie wszystkie uprawnienia wskazane powyżej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zał. nr 2 do SIWZ 2. W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie, wówczas mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana wówczas Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość zmiany umowy w następujących warunkach: a) zmiany (zmniejszenia) ilości budynków określonych w załączniku 3 do umowy (zestawienie budynków objętych przedmiotem zamówienia) w przypadku zmiany stanu faktycznego i prawnego nieruchomości (np. zbycie, przekazanie nieruchomości lub jej części, powstanie wspólnoty mieszkaniowej)- na podstawie pisemnego powiadomienia na ostatni dzień miesiąca, w którym nastąpiła zmiana. Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń związanych ze zmniejszeniem zakresu umowy, b) zmiany wartości brutto wynagrodzenia- w razie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, c) zmiany zakresu przedmiotu umowy, a tym samym zmiany tj. zmniejszenia kwoty wynagrodzenia- w razie wystąpienia okoliczności lub wydarzenia niezawinionych przez Wykonawcę, a uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym zakresie lub jeżeli realizacja umowy w pełnym zakresie nie będzie leżała w interesie Zamawiającego, d) zmiany terminu realizacji umowy, kwoty wynagrodzenia oraz zakresu Przedmiotu Umowy - w razie wystąpienia siły wyższej, e) wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania treści umowy do zmian obowiązującego prawa, f) zamawiający w przypadku zmiany powierzchni wynikającej z inwentaryzacji w drodze jednostronnego oświadczenia woli złożonego Wykonawcy w formie pisemnej ma prawo dokonać aktualizacji powierzchni użytkowej nieruchomości zgodnie z wykonaną inwentaryzacją. Zmiana w tej części umowy obowiązuje od pierwszego dnia następnego miesiąca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1, pokój nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1, kancelaria- pokój nr 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi konserwacji bieżącej i usługi całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie WAM OReg Lublin w m. Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w m. Lublin terenach przyległych oraz prowadzenie całodobowego pogotowia technicznego wraz z uruchomieniem telefonu do bezpośredniego przyjmowania zgłoszeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi konserwacji bieżącej i całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie WAM OReg Lublin w m. Radom.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji bieżącej w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w m. Radom i terenach przyległych oraz prowadzenie całodobowego pogotowia technicznego wraz z uruchomieniem telefonu do bezpośredniego przyjmowania zgłoszeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn. "Budowa obwodnicy miasta Tarnogród w ciągu drogi wojewódzkiej nr 835
- Przebudowa drogi wojewódzkiej dawna DK19 w zakresie drogi dla pieszych w m. Lasy od zatoki przystankowej do istniejącego chodnika od km 353+435 do km 353+672 strona lewa o dł. 0,237 km
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku - Część I.
- Kompleksowa usługa organizacji okręgowych zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025r
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń i awarii w bud. i nieruch. znajdujących się w zasobie SP w gospodarowaniu ZSMP i na terenie Os. Akademickiego "Przyjaźń", część 1 i 2 w zakresie branży elektrycznej
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ORAZ BUDOWA DŹWIGU TOWAROWO OSOBOWEGO
- odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.