Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Wrocław: REMONT KOTŁOWNI I INSTALACJI C.O.W BUDYNKU NR 32
W KOMPLEKSIE 3856 PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109
WE WROCŁAWIU
Nr 44/PN/2009
Numer ogłoszenia: 186541 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT KOTŁOWNI I INSTALACJI C.O.W BUDYNKU NR 32 W KOMPLEKSIE 3856 PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU Nr 44/PN/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane i instalacyjne w budynku w 32/3856 w tym: 1. Demontaż kotłowni w budynku nr 32/3856; 2. Demontaż kotłowni olejowej w budynku 12/2845; 3. Montaż kotłowni olejowej w budynku 32/3856; 4. Płukanie grzejników; 5. Wymiana instalacji c.o. w budynku; 6. Roboty elektryczne w zakresie określonym w specyfikacji technicznej; 7. Wykonanie posadzek - pokrycie podłóg płytkami; 8. Wykonanie okładzin ścian - pokrycie ścian płytkami. 9. Malowanie kotłowni w budynku 32/3856 Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w: 1. Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które to stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Przedmiarach robót,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej 45.31.12.03 - 45.31.12.03 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.43.31.00 - 45.43.31.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust. Prawo zamówień publicznych w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych),III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2. Wykonawcy nie spełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 Ustawy Pzp). 3. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjały technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 4.1. Dysponować do wykonania niniejszego zamówienia następującymi osobami, właściwymi do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia: - liczba osób 1 - Kierownik budowy - ma posiadać następujące kwalifikacje: Uprawnienia wymagane prawem (uprawnienia budowlane o specjalności inżynieryjno - instalacyjnej, przynależność do OIIB) i doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy w wymiarze 3 lat, - liczba osób 1 - majster robót elektrycznych - ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i energetycznych, wykonawstwa instalacji elektro-energetycznych do 1kV i doświadczenie zawodowe jako majster/kierownik w wymiarze 3 lat, W przypadku zaproponowania osób, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza. 4.2. Udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwóch wykonanych robót, których przedmiotem były roboty obejmujące instalowanie kotłowni lub ich remont, odpowiadającym swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym objętych zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż 150 tys. każda. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 5. Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł. 6. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 8. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców, wymienionych w rozdziale VIII i IX siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. - załącznik 1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - załącznik 2 Oświadczenie musi być złożone, w zależności od formy prawnej wykonawcy, w zakresie określonym w art. 24 ust 4-8 Ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oświadczenia od każdego z podmiotów. 1.3 Oświadczenie, że wobec Wykonawcy sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary- załącznik 3 Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 1.4 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 4 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.5 Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 5 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu zrealizowanych przedsięwzięć obrazujących doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum dwóch robót budowlanych, których przedmiotem były roboty obejmujące instalowanie kotłowni lub ich remont,, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym objętych zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż 150 tys. każda, z podaniem opisu zakresu wykonywanych prac, ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencji od inwestora. Wykaz musi zawierać, co najmniej 2 realizacje spełniające warunki określone powyżej, jednak nie więcej niż 15 przykładów wykonanych robót. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO - załącznik 6 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 2.2. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien zawierać minimum osoby w zakresie spełniania warunków określonych w rozdz. VII pkt. 4 ust. 1. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzające, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia -załącznik 7 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1. Polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł. - załącznik 8..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - TERMIN WYKONANIA - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego WSOWL 51-150 Wrocław ul. Czajkowskiego 109 b. 104, pok. 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii Jawnej - budynek nr 8 - pokój nr 121 (I piętro), ul. Czajkowskiego 109 , 51-150 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY. 1. Formularz cenowy przygotowany na podstawie warunków przedstawionych przez Zamawiającego- załącznik A. 2. Kosztorys ofertowy szczegółowy wraz z wykazem materiałów, sprzętu i robocizny w wersji drukowanej - załącznik 9. 3. Harmonogram rzeczowy realizacji zadania, który powinien obejmować wykonanie wszystkich zadań określonych siwz przy uwzględnieniu wszystkich osób i podmiotów zaangażowanych w realizację zadania w czasie określonym przez Zamawiającego, tj. Wykonawca musi zadeklarować zakończenie realizacji zadania i przedstawienie przedmiotu zamówienia do odbioru nie później niż określił to w terminie wykonania zadania od dnia podpisania umowy z Zamawiającym - załącznik 10. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia Wykonawcy przygotowują wspólny harmonogram. 4. Ogólna informacja o firmie (wg wzoru) - załącznik 11. 5. Komplet oświadczeń (wg wzoru SIWZ) - załącznik 12. 6. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów- załącznik 13. 7. Dowód wpłaty wadium - załącznik 14. 8. Wskazanie zakresu robót które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców, w przeciwnym przypadku wpisać nie dotyczy- załącznik 15. 9. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy osoby zdolne do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępnienia - załącznik 16. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp - załącznik 17..
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO NAWILŻACZY POWIETRZA DLA SOI JASTRZĘBIE (3 ZADANIA)
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek na podstawie umowy ramowej
- Dostawa środków do dezynfekcji, formaliny, wapna sodowanego
- "Usługa wsparcia dla oprogramowania Kaseya VSA."
- TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 21 WE WROCŁAWIU
- DOSTAWA MONITORA DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH - 1 KPL.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Jeżowe, w miejscowościach: Jeżowe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
- Modernizacja budynku garażowego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim poprzez wzmocnienie konstrukcji budynku wraz z przywróceniem go do użytkowania
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.