Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-01
Golub Dobrzyń: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO OBSŁUGI ZIMOWEGO UTRZYMANIA CHODNIKÓW I DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2014/2015.
Numer ogłoszenia: 186549 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowych Zakład Dróg i Transportu w Golubiu-Dobrzyniu , ul. PTTK 11, 87-400 Golub Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6832286, faks 56 6835243.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO OBSŁUGI ZIMOWEGO UTRZYMANIA CHODNIKÓW I DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2014/2015..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetragu jest zakup i dostawa soli drogowej oraz piasku na plac składowy Powiatowego Zakładu Dróg i Transportu w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11. Zadanie podzielono na dwa zadania: Zadanie 1 - zakup i dostawa soli drogowej. Planowa ilość dostawy - 200 ton. Zadanie 2- zakup i dostawa piasku. Planowana ilość 2000 ton. Pierwsza dostawa soli drogowej w ilości 100 ton do 30 października 2014r., następne sukcesywne dostawy wg zapotrzebowania Zamawiającego w ilości 25 ton jednorazowo w ciągu 7 dni od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. Pierwsza dostawa piasku w ilości 1000 ton - do 30 października 2014roku, następne dostawy sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego w ilości jednorazowej minimum 200 ton w ciągu 7 dni od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2, 14.21.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zakład Dróg i Transportu w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, 87-400 Golub-Dobrzyń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zakład Dróg i Transportu w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, 87-400 Golub-Dobrzyń, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sól drogowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa soli drogowej. Planowana ilość dostawy soli (z możliwością zmniejszenia, w zależności od panujących warunków atmosferycznych) - 200 ton a) sól drogowa w ilości 100 ton - dostawa do 30 października 2014 roku, następne sukcesywne dostawy wg zapotrzebowania Zamawiającego w ilości 25 ton jednorazowo w ciągu 7 dni od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. Specyfikacja: Sól wypadowa drogowa DR: - granulacja od 0,16 mm do 6,00 mm, - zawartość chlorku sodu (NaCl)- min. 90,00 %, - zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie- max.5,00 %, - antyzbrylacz Sól powinna spełniać wymagania PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2, 14.43.00.04-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Piasek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa piasku Planowana ilość dostawy piasku (z możliwością zmniejszenia, w zależności od panujących warunków atmosferycznych) - 2 000 ton a) piasek w ilości 1000 ton - dostawa do 30 października 2014roku, następne dostawy sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego w ilości jednorazowej minimum 200 ton w ciągu 7 dni od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. Materiał będący przedmiotem zamówienia powinien spełniać wymagania PN-B-11113/1996- kruszywa mineralne oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. /Dz. U. z 2005 r., Nr 230, poz. 1960/ w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Uziarnienie piasku nie powinno przekraczać 2, 00 mm. Piasek bez zanieczyszczeń organicznych (humus, trawa, korzenie), bez zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI GOLUB DOBRZYŃ
więcej: przetargi GOLUB DOBRZYŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie zwalczania śliskości zimowej na terenie Powiatu Monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
- "Zakup wraz z dostawą materiału drogowego"
- Dostawa soli drogowej kamiennej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych
- Zakup i dostawa soli drogowej drobnej na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie III
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.