eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie zadania p.n.Rzeka Okrzejka - usunięcie szkód powstałych po spływie wód wiosennych w km 50+960, 51+080, 51+500, 51+740 oraz konserwacja w km 56+750-61+600 (roboty zrealizowane w ramach SPO).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Lublin: Wykonanie zadania p.n.: Rzeka Okrzejka - usunięcie szkód powstałych po spływie wód wiosennych w km 50+960, 51+080, 51+500, 51+740 oraz konserwacja w km 56+750-61+600 (roboty zrealizowane w ramach SPO).
Numer ogłoszenia: 186559 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, faks 081 5321257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania p.n.: Rzeka Okrzejka - usunięcie szkód powstałych po spływie wód wiosennych w km 50+960, 51+080, 51+500, 51+740 oraz konserwacja w km 56+750-61+600 (roboty zrealizowane w ramach SPO)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n.: Rzeka Okrzejka - usunięcie szkód powstałych po spływie wód wiosennych w km 50+960, 51+080, 51+500, 51+740 oraz konserwacja w km 56+750-61+600 (roboty zrealizowane w ramach SPO).ka w km 0+000-33+760 oraz odmulenie mechaniczne dna w km 3+400-33+760, tj. 33,76 km Zakres robót na zadaniu obejmuje głównie : 1.Remont brodu w km 51+500: 1.1.Rozbiórkę zniszczonej nawierzchni 48,5 m2, 1.2.Zakup i dowóz ziemi z odl. 10 km 90 m3, 1.3.Wbudowanie i zagęszczenie dowiezionej ziemi 90 m3, 1.4.Ułożenie na geowłókninie 10 szt. płyt żelbetowych pełnych o wym. 300×100×15 cm i 36 m2 płyt JOMB 100×75×12,5 cm z odzysku 66 m2, 1.5.Wykonanie palisady z kołków O 7÷9 cm 22 m, 1.6.Wykonanie opaski z faszyny luzem wysokości 50 cm 40 m, 1.7.Wykonanie wyściółki z kiszek faszynowych O 20 cm na geowłókninie o gram 200 g/m2 80 m2, 1.8.Wykonanie grodzy drewniano - ziemnej 5 m, 2.Zabudowę wyrw w km 51+080÷51+100, 51+740÷51+756, 50+960: 2.1.Zakup i dowóz ziemi z odl. 10 km 569,5 m3, 2.2.Wbudowanie i zagęszczenie dowiezionej ziemi 569,5 m3, 2.3.Wykonanie opaski z faszyny luzem wysokości 50 cm 91 m, 2.4.Wykonanie wyściółki z kiszek faszynowych O 20 cm na geowłókninie o gram 200 g/m2 144 m2, 2.5.Wykonanie wyściółki z kiszek faszynowych O 20 cm 29 m2, 2.6.Odmulenie koparko - odmularką, grub. warstwy namułu 40 cm, szer. dna 1,60 m wraz z ręcznym rozplantowaniem 30 m, 1.Konserwację cieku w km 56+750÷61+600 1.1.Ręczne wykoszenie porostów ze skarp wraz z wygrabieniem 26 634 m2, 1.2.Ręczne lokalne odmulenie cieku, grub. warstwy namułu 30 cm, ciek szer. 3,2÷3,7 m 380 m. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od ustanawiania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał osobowy pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie danego podmiotu ma dokładnie określać zasób jaki zobowiązuje się oddać do dyspozycji Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakres i warunki dopuszczalnych zmian postanowień umowy określono w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Karłowicza 4, pok. 602 (VI p.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lublinie, ul. Karłowicza 4 - sekretariat, pok.608.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.