Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Szczecin: dostawa sprzętu komputerowego: 4 stacji roboczych jednoprocesorowych,
1 stacji roboczej dwuprocesorowej, 1 laptopa, 5 monitorów 26,
1 drukarki laserowej sieciowej (mono) i 1 UPS.
Numer ogłoszenia: 18655 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Szczeciński , al. Jana Pawła II 22A, 70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4441179, faks 091 4441174, 4441104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego: 4 stacji roboczych jednoprocesorowych, 1 stacji roboczej dwuprocesorowej, 1 laptopa, 5 monitorów 26, 1 drukarki laserowej sieciowej (mono) i 1 UPS..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego: 4 stacji roboczych jednoprocesorowych, 1 stacji roboczej dwuprocesorowej, 1 laptopa, 5 monitorów 26, 1 drukarki laserowej sieciowej (mono) i 1 UPS..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ, 1000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg. formuły: /spełnia/, /nie spełnia/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. zgodnie z treścią załącznika nr 2. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, 1.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1.4 i 1.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych - również wykonują, co najmniej 2 realizacje dostaw sprzętu komputerowego, każdą na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN netto. Referencje muszą być podpisane przez podmiot uprawniony do reprezentowania danego odbiorcy sprzętu informatycznego (osobę upoważnioną do reprezentacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami). 3. Inne dokumenty 3.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 3.2 Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia wskazane w opisie technicznym zamieszczonym w Rozdziale 2 niniejszej SIWZ. 3.3 Dowód wpłacenia / wniesienia wadium: 3.3.1 W przypadku wpłacenia wadium w pieniądzu - kopia polecenia przelewu. 3.3.2 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna - kopia dokumentu (oryginał należy złożyć w kasie Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale 1, punkt IX, podpunkt 2.3). 3.4 Zaakceptowany i podpisany projekt umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Szczeciński, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pok. 009, al. Papieża Jana Pawła II 31, 70-453 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 11:30, miejsce: Uniwersytet Szczeciński, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pok. 009, al. Papieża Jana Pawła II 31, 70-453 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Ramowy Komisji Europejskiej-Projekt MICORE.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, grzejnego, myjącego, polowego
- WYMIANA POZIOMU I PIONÓW WODNO-KANALIZACYJNYCH W BUDYNKU WTMiT PRZY AL. PIASTÓW 41 W SZCZECINIE
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
- Realizacja kompleksowych działań komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania treści merytorycznych związanych z realizacją projektu Green4HEAT.
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- "Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych, monitorów i oprogramowania na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu
- "Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego według 2 części.
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.