Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-08
Rzeszów: Dostawa mebli biurowych dla wydziałów Urzędu Miasta Rzeszowa
Numer ogłoszenia: 186560 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, fax 017 8754634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla wydziałów Urzędu Miasta Rzeszowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych dla wydziałów Urzędu Miasta Rzeszowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu podlegające ocenie. 1)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: zrealizowali należycie w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzy umowy na dostawę lub dostawę i montaż mebli biurowych o wartości każdej z umów nie mniejszej niż 150.000,00 zł z podatkiem VAT; 2)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 0/100); 3)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 0/100); Punktacja oceny spełnienia warunku określonego w pkt. 1 w zakresie doświadczenia Wykonawcy: Za należyte zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw lub dostaw wraz z montażem mebli biurowych o wartości każdej dostawy z osobna nie mniejszej niż 150.000,00 zł z podatkiem VAT wymienionych w wykazie wykonanych zamówień i załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw: 4 dostawy - 1 pkt 5 dostaw - 2 pkt 6 dostaw - 3 pkt 7 dostaw - 4 pkt 8 dostaw - 5 pkt 9 dostaw - 6 pkt 10 dostaw i więcej - 7 pkt. Punktacja oceny spełnienia warunku określonego w pkt 2 i 3 w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy: - za posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę równą lub wyższą niż 150.000,00 zł, a niższą niż 250.000,00 zł - 2 pkt; - za posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę równą lub wyższą niż 250.000,00 zł, a niższą niż 300.000,00 zł - 4 pkt; - za posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę równą lub wyższą niż 300.000,00 zł - 6 pkt; - za posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia wyższą lub równą niż 100.000,00 złotych, a niższą niż 200.000,00 zł - 2 pkt; - za posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia równą lub wyższą niż 200.000,00 zł - 4 pkt. ŁĄCZNA LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW W ZAKRESIE DOŚWIADCZENIA ORAZ SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ OKREŚLI MIEJSCE WYKONAWCY NA LIŚCIE STANOWIĄCEJ PODSTAWĘ ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty 5 (pięciu) wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu i otrzymają najwyższą ocenę za spełnienie ww. warunków. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki będzie mniejsza niż 5 zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców spełniających warunki. W przypadku, gdy piąte i następne miejsca zajmą wykonawcy, którzy uzyskali jednakową liczbę punktów Zamawiający zaprosi do złożenia oferty tego wykonawcę, który wykaże łącznie najwyższą wartość z podatkiem VAT dostaw wymaganych przez zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 3) wykaz dostaw potwierdzający wykonanie wymaganych przez Zamawiającego zamówień - wykaz musi zawierać wartość z podatkiem VAT każdej dostawy, przedmiot dostawy, daty wykonania oraz wskazanie odbiorców - dokument musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 4) dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (referencje, opinie itp.) - dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 0/100) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 0/100) - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć pełnomocnictwo dla jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 8) ponadto Wykonawca jest zobowiązany złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w Urzędzie Miasta Rzeszowa, Rynek 12, pok. 7 w terminie do dnia 15.10.2007 r. godz. 10.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: "Budowa budynku warsztatowo-garażowego w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej- etap I"
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 7
- Dostawa wraz z montażem krzeseł audytoryjnych z pulpitem
- Zakup telefonów w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów - Baranów Sandomierski - Mielec - Dębica w m. Rzemień
- Usługa organizacji dwóch wizyt studyjnych w zakresie rewitalizacji
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie z przeznaczeniem na żłobek - wyposażenie
- Dostawa foteli i mebli biurowych dla jednostek Politechniki Krakowskiej.
- Zakup i dostawa wraz z wniesieniem, montażem, uruchomieniem wyposażenia na potrzeby uruchomienia nowej Izby Przyjęć SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
- Dostawa mebli biurowych
- "Zakup i dostawa mebli dla budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego i budynku mieszkalnego w Bystrzycy"
- Dostawa wyposażenia meblowego dla remontowanej części Obiektu wraz z montażem w ramach "Zakupów Inwestycyjnych związanych z modernizacją i rozbudową Szpitala Bielańskiego.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.