To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-14
Lębork: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego : budowa Centrum Informacji Turystycznej w Lęborku w ramach projektu Zintegrowany System Informacji Turystycznej : Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną
Numer ogłoszenia: 186585 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134671 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 862 42 80, faks 0-59 862 24 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego : budowa Centrum Informacji Turystycznej w Lęborku w ramach projektu Zintegrowany System Informacji Turystycznej : Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Inwestycja ta jest częścią Projektu polegającego na budowie 12 obiektów kubaturowych pn. Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną , który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 . Partnerem Wiodącym dla tego projektu jest Starostwo Powiatowe w Kartuzach http://www.kartuskipowiat.com.pl/kp Charakterystyka przedsięwzięcia inwestycyjnego, realizowanego w ramach umowy na roboty budowlane, nad którym sprawowany będzie nadzór inwestorski: Budynek Centrum Informacji Turystycznej trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony. Parter budynku o funkcji informacji turystycznej z ekspozycją z w.c. dla niepełnosprawnych, na piętrze sala wielofunkcyjna, na poddaszu pomieszczenie biurowe z zapleczem socjalnym i w.c. Powierzchnia zabudowy - 97,4 m2 Powierzchnia użytkowa - 240,1 m2 Kubatura - 978 m3 Powierzchnia dojść i dojazdów utwardzonych - 179 m2 Budynek w tradycyjnej technologii murowanej, fundamenty żelbetowe, ściany warstwowe z pustaków ceramicznych kratowych, stropy, słupy i podciągi żelbetowe wylewane, dach o konstrukcji tradycyjnej drewnianej dwuspadowy, symetryczny o kacie nachylenia 35 stopni, wysokość obiektu 12 m mierzona od poziomu terenu do kalenicy, pokrycie dachówką ceramiczną. I. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego obejmuje: 1. Reprezentowanie wobec wykonawców na placu budowy interesów Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zleconymi robotami, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Zgłoszenie ewentualnych uwag do dokumentacji projektowej w formie pisemnej oraz dopełnienie wszelkich procedur wymaganych ustawą - prawo budowlane w zakresie istotnych zmian wprowadzanych w trakcie realizacji Projektu do dokumentacji projektowej. 3. Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placach budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności, 4. Sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 5. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania; 6.Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano - montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót, 7.Sprawdzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego dostarczonego przez realizatora robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dostarczenia przez Zamawiającego. 8. Bieżące informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach w realizacji robót w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego. 9. Sprawdzanie i akceptowanie dokumentów załączonych do rozliczenia robót ( faktur ) wystawionych przez realizatora robót. 10. Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i rejestracji ( w formie wpisów), przebiegu robót budowlanych oraz wszystkich zdarzeń i okoliczności w toku ich wykonywania. 11.Obecność Inspektora na budowie według potrzeb określonych przez inwestora i naradach nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. II. Ponadto Inspektor Nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności: 1.Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy. 2.Udział w procesie przygotowania, kompletowania wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie zrealizowanego obiektu. 3.Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i, o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych i przekazanych do użytkowania obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. 4. Niezwłoczne udzielanie, na żądanie Zamawiającego pisemnej informacji o stanie realizacji robót, a ponadto jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu sprawozdań składanych po ukończeniu każdego z etapów określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, do 7 dni po zakończeniu każdego etapu. 5. W trakcie realizacji inwestycji jak i po jej zakończeniu ( do dnia dokonania końcowej płatności) Inspektor jest zobowiązany do udostępnienia organom kontrolnym lub Instytucji Zarządzającej RPO WP, będących w jego posiadaniu dokumentów związanych z Projektem oraz do udzielania wszelkich wyjaśnień na zapytania składane przez ww. Instytucje - za pośrednictwem Zamawiającego. 6. Udział w przeglądach gwarancyjnych i usuwaniu usterek. 7. Zakres praw i obowiązków Wykonawcy - zgodnie z art. 25 i 26 Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną , współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ MIŚNIK, OBSŁUGA BUDOWNICTWA - NADZÓR, KOSZTORYS, PROJEKT
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ MIŚNIK, OBSŁUGA BUDOWNICTWA - NADZÓR, KOSZTORYS, PROJEKT
- OBSŁUGA BUDOWNICTWA - NADZÓR, KOSZTORYS, PROJEKT Grzegorz Miśnik,, ul. Legionów Polskich 6a/1, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21231,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7320,00
Oferta z najniższą ceną: 7320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Przygotowywanie, wydawanie i transport posiłków obiadowych dla podopiecznych MOPS w Lęborku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku.
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Kamienna Góra, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Nowoczesne laboratoria zawodu - modernizacja pracowni do nauki zawodu w szkołach Powiatu Gliwickiego - etap II"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbędną infrastrukturą drogową".
- "Sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: ,,Przebudowa pomieszczeń Apteki Szpitalnej w celu dostosowania wymogów w zakresie receptury aptecznej zgodnie z rozporządzeniem MZ"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.