eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie druku miesięcznikówPrzegląd Wojsk Lądowych, Przegląd Sił Powietrznych, Przegląd Morski wraz z wykonaniem dodatku monotematycznego na CD-R

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Warszawa: Wykonanie druku miesięczników: Przegląd Wojsk Lądowych, Przegląd Sił Powietrznych, Przegląd Morski wraz z wykonaniem dodatku monotematycznego na CD-R
Numer ogłoszenia: 186610 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Redakcja Wojskowa z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6845365, fax 022 6845503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.redakcjawojskowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie druku miesięczników: Przegląd Wojsk Lądowych, Przegląd Sił Powietrznych, Przegląd Morski wraz z wykonaniem dodatku monotematycznego na CD-R.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie druku 24 numerów w edycjach miesięcznych miesięczników:Przegląd Wojsk Lądowych, Przegląd Sił Powietrznych, Przegląd Morski w okresie od stycznia 2008 do grudnia 2009 r. według następujących warunków: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje ukazanie się 12 numerów miesięczników Przegląd Wojsk Lądowych oraz Przegląd Morski w każdym roku o następujących parametrach: a)objętość jednego egzemplarza wyniesie przeciętnie 64 strony druku plus okładka (4 strony), b)format zbliżony do B5 (165x235 mm), c)nakład - Przegląd Wojsk Lądowych-3.000 egzemplarzy, Przegląd Morski-1500 egzemplarzy. d)wnętrze: druk na papierze o gramaturze 90 g na m2 (mat.), e)64 strony w kolorze (4+4 CMYK), f)okładka (4 strony) kreda, papier o gramaturze 130 g na m2, dwustronnie laminowana (folia błyszcząca), g)oprawa zeszytowa, szyta drutem, dwa uderzenia; 2) Przedmiot zamówienia obejmuje ukazanie się 12 numerów miesięcznika Przegląd Sił Powietrznych w każdym roku o następujących parametrach: a)objętość jednego egzemplarza wyniesie przeciętnie 48 stron druku plus okładka (4 strony), b)format zbliżony do B5 (165x235 mm), c)nakład Przegląd Sił Powietrznych-1500 egzemplarzy, d)wnętrze: druk na papierze o gramaturze 90 g na m2 (mat.), e)48 stron w kolorze (4+4 CMYK), f)okładka (4 strony) kreda, papier o gramaturze 130 g na m2, dwustronnie laminowana (folia błyszcząca), g)oprawa zeszytowa, szyta drutem, dwa uderzenia; 3)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru w każdym roku do trzech edycji każdego z miesięczników, do których Wykonawca dołączy dodatek monotematyczny na płycie CD-R. a) Nakład jednego dodatku będzie wynosił: Przegląd Wojsk Lądowych- 3.000 egzemplarzy, Przegląd Sił Powietrznych-1500 egzemplarzy, Przegląd Morski-1500 egzemplarzy; b)obwoluta plastikowa; c)wklejenie do każdego numeru z trzech Przeglądów na drugiej lub przedostatniej stronie; d) wykonawca zakupi płyty CD-R oraz obwoluty plastikowe, a także dokona nagrania informacji na płytach. 4) Wykonawca usługi ponosi koszty wykonania klisz, matryc, oprawy, druku a także koszt materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia (papier, farba itp.) i przygotowania do kolportażu (dystrybucji). Wykonawca ponosi koszty zapakowania w paczki, z uwzględnieniem wymogów poczty lub kolportera; 5) Zamawiający przekaże gotowe materiały wydawnicze Wykonawcy w plikach PDF na płycie CD-R lub DVD lub prześle w trybie elektronicznym na serwer Wykonawcy. Odbiór materiałów wydawniczych od Zamawiającego nastąpi w formie płyt CD-R na koszt Wykonawcy; 6)Za skład miesięcznika odpowiada Zamawiający; 7)Wykonawca musi mieć możliwość wymiany plików na FTP Zamawiającemu z jego siedziby oraz dostarczenie ozalidów w ciągu 24 godzin na własny koszt do siedziby Zamawiającego; 8)Ponadto Wykonawca wykona inne czynności ustalone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia polegających na wydrukowaniu, zapakowaniu i dostarczeniu numerów sygnalnych do siedziby Zamawiającego oraz pozostałej części nakładu do miejsca dystrybucji dostawcy czasopism, z którymi Zamawiający podpisze umowy; 9)termin wykonania jednego pełnego nakładu trzech miesięczników nie może być dłuższy niż 12 dni od dnia złożenia lub przesłania - za potwierdzeniem - materiałów w formie PDF. Zamawiający prześle je do Wykonawcy do 20 dnia każdego miesiąca. Jeżeli 20-sty wypada w dzień wolny od pracy nakład ten powinien być dostarczony pierwszego dnia pracującego następującego po tym dniu; 10)Wykonawca wyznacza własnego redaktora technicznego i graficznego oraz koordynatora całokształtu spraw związanych z wydawaniem miesięcznika między drukarnią - Wykonawcą a Zamawiającym bez dodatkowych kosztów; 11)pozostałe warunki przedstawione są w umowie stanowiącej załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zakres przedmiotowy: wg CPV 78100000-8 Usługi drukowania 30217340-8 CD-ROMy 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy/oferta wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ). 4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt po 100 sztuk sygnalnych egzemplarzy Przeglądu Wojsk Lądowych, Przeglądu Sił Powietrznych oraz Przeglądu Morskiego do siedziby Zamawiającego, a pozostałe egzemplarze przekazać wskazanemu przez Zamawiającego kolporterowi w kraju, wybranemu w drodze odrębnego postępowania przetargowego po zapakowaniu ich w standardowe paczki do 10 kg, z uwzględnieniem wymogów poczty lub kolportera. Podstawą przekazania będzie protokół zdawczo - odbiorczy podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia potrzeb ilościowych drukowanych czasopism będących przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. W przypadku zaistnienia tych okoliczności, sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy i podpisany przez strony. 6.W czasie obowiązywania umowy ceny jednostkowe, mogą być zmienione z ważnych i uzasadnionych powodów, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. W przypadku zaistnienia tych okoliczności, sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy i podpisany przez strony.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYKONAWCY ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich ocena będzie dokonywana metodą: spełnia - nie spełnia: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, potwierdzone posiadaniem; aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; upoważnienia (pełnomocnictwa) do reprezentowania firmy, podpisywania oferty i innych dokumentów ofertowych, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; potwierdzeniem jest wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (licząc do daty składania ofert, minimum dwie usługi o połowie proponowanej kwoty brutto zamówienia w składanej ofercie) o podobnym charakterze, oraz oświadczenie potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1-3 ustawy : potwierdzeniem o nie wykluczeniu WYKONAWCY z postępowania będzie aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego; aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o opłacanych składkach. Ponadto w przypadku, gdy przedmiot zamówienia będzie realizowany we współpracy z innym WYKONAWCĄ powinien on przedłożyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie określającą jednoznacznie sposób reprezentowania wspólników. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami ustawy, co do sposobu jej przygotowania oraz warunków realizacji zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie oświadczeń i dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na wezwanie zamawiającego, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków, po wezwaniu zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt.5 wszyscy wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu określonym w załączniku nr 3; 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, na formularzu określonym w załącznika nr 4; 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z aktualnym dowodem wpłaty należnej składaki ubezpieczenia. 2. Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.redakcjawojskowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Redakcja Wojskowa z siedzibą w Warszawie przy ul. Al. Jerozolimskie 97, pok.210 II p. w godz. od 7:30 - 15:30,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 14:00, miejsce: W kancelarii Redakcji Wojskowej z siedzibą w Warszawie przy ul. Al. Jerozolimskie 97, pok.215 II p. w godz. od 7:30 - 15:00,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.