eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomROZBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ ZEWNĘTRZNEGO SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO CCTV.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-23

Radom: ROZBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ ZEWNĘTRZNEGO SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO CCTV.
Numer ogłoszenia: 186631 - 2016; data zamieszczenia: 23.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164435 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy, ul. Ofiar Firleja 45, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 345 12 60, faks 48 345 12 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ ZEWNĘTRZNEGO SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO CCTV..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na rozbudowie instalacji elektrycznych oświetlenia zewnętrznego i budowa zewnętrznego systemu monitoringu wizyjnego CCTV na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45, a w szczególności wykonanie robót wskazanych w projekcie budowlanym, przedmiarach robót a także inne roboty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia niezbędne do osiągnięcia celu wskazanego projektem. Symbol wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych CPV 45315100-9 Roboty instalacyjne elektryczne CPV 45316100-6 Instalacje oświetlenia zewnętrznego CPV 32240000-7 Instalacje systemu monitoringu wizyjnego CCTV 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony został w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w ilości określonej w przedmiarze robót a także inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia (Załącznik Nr 2 do SIWZ i Umowy). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wmontowanie elementów powierzonych wykonawcy: a. Słup SP-$W/B czarny 4,65 mb (7 szt.); b. Fundament B-40 (7 szt.); c. Elementy złączne B-30 B-40 (7 kpl.); d. Oprawa OP S 70W/400 K-180 + KG (7 szt.); e. Klosz kula mleczna 400 K-180 PMMA(7 szt.); f. Złącze słupowe rb-11 (7 szt.); g. Wkładka topikowa (7 szt.); h. Lampa sodowa WLS 70W-TC + KGO (7 szt.), i. Kabel elektryczny YKY 5×10 MM2 0,6/1 KV - 505 mb; j. Folia kablowa niebieska - 500 mb. 4. Wszystkie materiały i urządzenia stosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu umowy muszą posiadać: - certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych, - deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z aprobatą techniczną dopuszczające do stosowania na terenie Polski. Materiały powinny być nowe i nieużywane. 5. Wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) wyrobów budowlanych oraz inne określenia mogące jednoznacznie wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę/wytwórcę użyte w Opisie przedmiotu zamówienia mają wyłącznie na celu dokładne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny być uznane jako służące określeniu parametrów materiałów lub wyrobów budowlanych. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub wyroby budowlane o tych samych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy i pozyskał dla siebie wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić także koszty robót przygotowawczych oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obejmujące w szczególności: 7.1. koszty wywozu i utylizacji odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne), 7.2. koszty uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni dróg i chodników, 7.3. koszty zorganizowania we własnym zakresie zaplecza budowy, a także terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, 7.4. koszty dozoru placu budowy (Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania terenu robót na własny koszt), 7.5. koszty prowadzenie prac bez wstrzymywania normalnego funkcjonowania cmentarza..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.51.00-9, 45.31.61.00-6, 32.24.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDOWLANA ul. Kilińskiego 15/17 26-600 Radom, ul.Kilińskiego 15/17, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148481,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141314,65

  • Oferta z najniższą ceną: 141314,65 / Oferta z najwyższą ceną: 371894,03

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.