eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówObsługa awaryjna (naprawy) systemów alarmowychSKD, CCTV, SSWiN oraz ppoż w obiektach administrowanych przez 34 WOG Rzeszów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Rzeszów: Obsługa awaryjna (naprawy) systemów alarmowych: SKD, CCTV, SSWiN oraz ppoż w obiektach administrowanych przez 34 WOG Rzeszów
Numer ogłoszenia: 186644 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155962 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa awaryjna (naprawy) systemów alarmowych: SKD, CCTV, SSWiN oraz ppoż w obiektach administrowanych przez 34 WOG Rzeszów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa awaryjna SSWiN, KD, CCTV i ppoż. w obiektach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4784 zlokalizowanych w: a. Jednostka Wojskowa nr 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów; b. Wojewódzki Sztab Wojskowy, ul. Lwowska 4, 35-900 Rzeszów; c. Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Konopnickiej 5, 35-211 Rzeszów; d. Wojskowa Komenda Uzupełnień , ul. Kościuszki 2, 37-400 Nisko; e. Wojskowa Komenda Uzupełnień , ul. Kościuszki 24, 38-200 Jasło; f. Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Przemyska 1, 38-500 Sanok; g. Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Głęboka 4, 37-500 Jarosław; h. Jednostka Wojskowa nr 3841, ul. Lwowska 5, 35-900 Rzeszów; i. Jednostka Wojskowa nr 4719, ul. Langiewicza 4, 35-021 Rzeszów; j. 21 batalion dowodzenia, ul. Dąbrowskiego 22, 35-036 Rzeszów; k. Dowództwo 21 BSP, ul. Hoffmanowej 10, 35-016 Rzeszów; l. Węzeł Łączności , ul. Hoffmanowej 10, 35-016 Rzeszów; m. 133 krt , 36-061 Wysoka Głogowska; n. Wydział Żandarmerii Wojskowej , ul. Langiewicza 4, 35-021 Rzeszów; o. 3 batalion inżynieryjny , ul. Sandomierska 20, 37-400 Nisko; p. Jednostka Wojskowa nr 3957 , ul. 3-go Maja, 37-500Jarosław; q. Jednostka Wojskowa nr 3928 , ul. 29 Listopada 11, 37-700 Przemyśl; r. Węzeł Łączności , ul. 29 Listopada 29, 37-700 Przemyśl ; s. Placówka Żandarmerii Wojskowej , ul. Okrzei 3, 37-700 Przemyśl; t. Jednostka Wojskowa nr 3233 , ul. Wojska Polskiego 22, 37-710 Żurawica; u. Rejonowe Warsztaty Techniczne, ul. Wojska Polskiego 23, 37-710 Żurawica i strzelnica w Michałówce; v. Jednostka Wojskowa nr 4784(SOI) , ul. Poniatowskiego, 37-500Jarosław w. Jednostka Wojskowa nr 4784( GZ) ul. Okrzei 3, 37-700 Przemyśl 1) Przyrządy i narzędzia używane do naprawy i testowania systemu muszą być sprawne z ważnym świadectwem legalizacji oraz na podstawie art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1099). Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkich pracowników świadczących usługi zabezpieczenia technicznego w danym kompleksie (obiekcie) w jednolite umundurowanie (kpl. ubiór), zgodnie z przyjętym wzorem podmiotu zatrudniającego, a także umiejscowionymi w widocznym miejscu identyfikatorami pracowników zabezpieczenia technicznego. 2) Zakres obsługi awaryjnej obejmuje usuwanie: a) w ramach niniejszego zamówienia wykonawca zapewni prowadzenie całodobowego dyżuru serwisowego (czas rozpoczęcia prac - zgodnie z treścią złożonej oferty, z zastrzeżeniem, że nie może to być czas dłuższy niż 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii w kompleksie, obiekcie), b) potwierdzeniem wykonania obsługi awaryjnej będzie protokół wg wzoru ustalonego przez zamawiającego oraz wpis w Rejestrze napraw, przeglądów technicznych oraz konserwacji systemów i urządzeń alarmowych, c) usuwanie awarii tj.: uszkodzeń systemu wynikłych z przyczyn losowych (np. wyładowań atmosferycznych, przepięć w liniach energetycznych, zalań, pożarów); uszkodzeń zaistniałych w wyniku obsługi systemu przez osoby nieuprawnione lub niezgodnie z jego przeznaczeniem; mechanicznych uszkodzeń elementów systemu alarmowego. Realizację powyższych napraw Zamawiający przewiduje do sześćset pięćdziesiąt roboczogodzin, które realizowane będą na polecenie zamawiającego, za opłatą ustaloną każdorazowo przez strony umowy. W tym celu wykonawca określi cenę za 1 roboczogodzinę naprawy awaryjnej (cena ta musi uwzględniać wszelkie koszty, w tym również koszty dojazdu ekipy serwisowej). Części zamienne (urządzenia) niezbędne do usunięcia awarii dostarczy Zamawiający, na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę w obecności administratora systemów alarmowych (osoby wyszczególnionej w § 5 umowy) protokołu stanu technicznego. 3) Obsługę awaryjną SSWiN, SKD , CCTV oraz ppoż. należy tak zorganizować, aby przedstawiciel wykonawcy podjął działania w dozorowanym obiekcie w okresie wskazanym w ofercie, jednakże nie później niż w ciągu 4 godzin od powiadomienia o uszkodzeniu. Naprawy powinny być dokonywane w miejscu instalacji urządzeń. Wyjątkowo, gdy okaże się, że ze względu na rodzaj awarii lub usterki nie jest możliwe usunięcie jej w miejscu instalacji urządzenia dopuszcza się za pisemną zgodą zamawiającego naprawę w innym miejscu, które winno być wskazane w dokumencie o udzieleniu zgody. Użytkownik powinien być informowany przy zgłaszaniu uszkodzenia o możliwym opóźnieniu w przystąpieniu do jego usuwania, co jednak nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu opóźnienia w przystąpieniu do usuwania awarii. 4) Po usunięciu awarii należy sporządzić protokół przeprowadzonych czynności, a w wypadku konieczności wymiany urządzeń przedstawić zamawiającemu ich świadectwa kwalifikacyjne lub certyfikaty. 5) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 50.66.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wojskowych systemów elektronicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzywojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów, ul. Rejtana 8, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47970,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47970,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.