To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-18
Poznań: sukcesywna dostawa materiałów biurowych - galanterii biurowej dla jednostek UAM
Numer ogłoszenia: 186645 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158495 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów biurowych - galanterii biurowej dla jednostek UAM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów biurowych - galanterii biurowej dla jednostek UAM. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje, indeks wykonawcy i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 9. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. Wielkość każdorazowej dostawy częściowej wynikać będzie tylko i wyłącznie z jednostronnych dyspozycji osób uprawnionych przez Zamawiającego. Zamówienia będą realizowanie tylko i wyłącznie w jednostkach sprzedaży określonych w załącznikach do SIWZ. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca może zaoferować asortyment równoważny, nie gorszy niż wymagany przez Zamawiającego pod warunkiem, że spełnia on wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2). Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Miejsce realizacji: jednostki organizacyjne UAM wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie częściowo realizowane na potrzeby programów UAM współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym środków Unii Europejskiej oraz innych programów UAM współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym środków Unii Europejskiej. Lista projektów została zawarta w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp. z o.o., Ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 217000,01
Oferta z najniższą ceną: 217000,01 / Oferta z najwyższą ceną: 253654,98
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Przegląd (kontrola), konserwacja urządzeń/instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych wg części
- dostawa produktu leczniczego immunoglobuliny końskiej przeciw ludzkim limfocytom.
- Zakup aparatury medycznej niezbędnej do podstawowej opieki medycznej pacjentów na Oddziale Chirurgii Jednego Dnia
- Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Chemii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.