Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-23
Wrocław: Rozwój CRM - Opracowanie i wdrożenie aplikacji mobilnej CRM oraz integracja CRM Urzędu Miejskiego Wrocławia z CRM innych jednostek miasta
Numer ogłoszenia: 186678 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123686 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 777 90 23, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój CRM - Opracowanie i wdrożenie aplikacji mobilnej CRM oraz integracja CRM Urzędu Miejskiego Wrocławia z CRM innych jednostek miasta.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest aktualizacja posiadanego przez Urząd Miejski Wrocławia systemu CRM Microsoft Dynamics 2011 do wersji 2015 oraz integracja posiadanego przez Zamawiającego systemu CRM (System) z systemami dziedzinowymi jednostek miejskich. W skład zamówienia wchodzą: 1) przeprowadzenie przez Wykonawcę analizy przedwdrożeniowej i sporządzenie dokumentu Analizy Przedwdrożeniowej; 2) dostawa i wdrożenie przez Wykonawcę systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2015 (on-premises) oraz udzielenie licencji na ten system na standardowych warunkach producenta systemu; dostawa systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2015 (on-premises) nastąpi w oparciu o mechanizm uaktualnienia (z ang. upgrade) posiadanego obecnie przez Zamawiającego systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2011 (on-premises); licencje muszą obejmować środowisko rozwojowe, testowo szkoleniowe i produkcyjne; 3) dostawa/udzielenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego 25 licencji dla użytkowników systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2015 (on-premises) na standardowych warunkach producenta systemu; licencje w wersji User CAL, poziom: Professional; dostawa/udzielenie licencji do systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2015 (on-premises) nastąpi w oparciu o mechanizm aktualizacji (z ang. upgrade) 25 posiadanych przez Zamawiającego licencji do systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2011 (on-premises) w wersji User CAL, poziom: Professional; licencje muszą obejmować środowisko rozwojowe, testowo szkoleniowe i produkcyjne; 4) dostawa/udzielenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego nie mniej niż 1 i nie więcej niż 12 dodatkowych licencji dla użytkowników Systemu, na czas nieokreślony, na standardowych warunkach producenta systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2015 (on-premises) oraz nie więcej niż 15 dodatkowych, bezpłatnych licencji dla użytkowników Systemu, na okres 6 miesięcy, na standardowych warunkach producenta systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2015 (on-premises); licencje w wersji User CAL, poziom: Professional; licencje muszą obejmować środowisko rozwojowe, testowo szkoleniowe i produkcyjne; 5) wykonanie przez Wykonawcę prac rozwojowych mające na celu dostosowanie Systemu do potrzeb Zamawiającego, w szczególności: utworzenie i obsługa dodatkowej warstwy GIS dla mapy podstawowej przygotowanej przez Zamawiającego; opracowanie usług internetowych (Webservice), na udostępnionej przez Zamawiająco szynie danych, zapewniających wymianę danych pomiędzy systemem Microsoft Dynamics CRM Server 2015 Zamawiającego, systemami dziedzinowymi jednostek oraz aplikacją mobilną; integracja i udostępnienie systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2015 Zamawiającego i systemów dziedzinowych jednostek poprzez udostępnioną przez Zamawiającego szynę danych, umożliwiającą integrację z innymi systemami (m.in. aplikacją mobilną), 6) integracja przez Wykonawcę Systemu z systemami dziedzinowymi jednostek w zakresie wymiany danych dotyczącej wysyłania zgłoszeń i ich odbierania, a także aktualizacji ich statusów; 7) przeprowadzenie przez Wykonawcę stacjonarnych, grupowych warsztatów z obsługi, korzystania oraz utrzymania Systemu, dla użytkowników i administratorów Systemu, w ilości łącznej nie większej niż 4 dni szkoleniowe, w salach zapewnionych przez Zamawiającego; 8) opracowanie przez Wykonawcę i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji użytkownika, technicznej, administracyjnej w edytowalnej wersji elektronicznej w języku polskim; w tym: dokumentacji wymaganej przez ustawę o ochronie danych osobowych; 9) przeprowadzenie przez Wykonawcę testów Systemu potwierdzających jego zgodne z Umową funkcjonowanie i przedstawienie Zamawiającemu wyników z tych testów; 10) świadczenie przez Wykonawcę Serwisu Gwarancyjnego przez okres 12 miesięcy licząc od dnia dokonania Odbioru Końcowego; 11) zapewnienie przez Wykonawcę, w początkowym okresie eksploatacji produkcyjnej Systemu, osobistego wsparcia przy stanowiskach pracy użytkowników (z ang. on-site), udzielanego, przez co najmniej dwóch konsultantów Wykonawcy, w ilości łącznej nie mniejszej niż 5 godzin i nie większej niż 40 godzin (zwane dalej Asystą); w razie wątpliwości poczytuje się, że niezależnie od tego czy przez 1 godzinę Asysta świadczona była przez 1 czy 2 konsultantów Wykonawcy, dla celów rozliczeniowych traktuje się ją jak 1 godzinę; 12) wsparcie przez Wykonawcę procesu wymiany danych z aplikacją mobilną w ilości nie mniejszej niż 10 godzin i nie większej niż 50 godzin (zwane dalej Wsparciem Integracyjnym); 13) realizacja przez Wykonawcę zleceń zgłoszonych przez Zamawiającego, w ramach których Wykonawca zmodyfikuje System (w szczególności rozbuduje System o określone funkcjonalności), zgodnie ze specyficznymi potrzebami Zamawiającego (wynikającymi w szczególności z rozwoju systemów zintegrowanych z Systemem), w ilości nie mniejszej niż 20 godzin i nie większej niż 60 godzin, w okresie 12 miesięcy licząc od dnia dokonania Odbioru Końcowego (zwane dalej Rozwojem Klienckim Systemu); 14) przeprowadzenie przez Wykonawcę, na zlecenie Zamawiającego, dodatkowych grupowych warsztatów, pogłębiających wiedzę w zakresie obsługi Systemu dla użytkowników przeszkolonych przy wdrażaniu systemów lub dla nowych użytkowników, w ilości nie mniejszej niż 8 godzin i nie większej niż 12 godzin, w okresie 12 miesięcy licząc od dnia dokonania Odbioru Końcowego (zwane dalej Warsztatami Dodatkowymi); 15) zapewnienie przez Wykonawcę wskazanym przez Zamawiającego pracownikom warsztatów dla programistów w zakresie przedmiotowym zgodnym co najmniej z agendami i zakresami szkoleń dotyczących CRM Microsoft Dynamics nr: 80539 - dla 2 osób i nr 80542 - dla nie mniej niż 2 osób i nie więcej niż 5 osób (zwane dalej Warsztatami Specjalistycznymi) w okresie 12 miesięcy licząc od dnia dokonania Odbioru Końcowego. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Opcje opisane zostały w projekcie umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 48.51.60.00 - Pakiety oprogramowania do wymiany danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OUTBOX SP z o.o., Puławska 182, 02-670 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 323400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 339808,62
Oferta z najniższą ceną: 339808,62 / Oferta z najwyższą ceną: 339808,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Karmelkowej 29-41, we Wrocławiu
- Remont i ocieplenie elewacji budynku przy ul. Jeleniogórskiej 16 we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawy aparatury medycznej: diatermii, aparatu USG, pomp strzykawkowych i pomp objętościowych
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Matematyki i Informatyki.
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Góreckiej 42 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji do Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz licencji i programów w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności w systemie Ready_TM
- Dostęp do oprogramowania zapewniającego obsługę procesu prowadzenia procedur zamówień publicznych i udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.