Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-01
Lębork: Zatrudnienie doradcy zawodowego w ramach projektu Życie zaczyna się po pięćdziesiątce - aktywizacja zawodowa osób 50+ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki)
Numer ogłoszenia: 186685 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zatrudnienie doradcy zawodowego w ramach projektu Życie zaczyna się po pięćdziesiątce - aktywizacja zawodowa osób 50+ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki). Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 3 zadania: a) Zadanie 1 - Zatrudnienie doradcy zawodowego do rekrutacji - 60 godzin b) Zadanie 2 - Poradnictwo zawodowe - sesje indywidualne z doradcą zawodowym - 90 godzin c) Zadanie 3 - Poradnictwo zawodowe - sesje grupowe z doradcą zawodowym - 16 godzin Wykonawca musi złożyć jedną ofertę na wszystkie ww. zadania. Oferta, która nie będzie obejmować realizacji wszystkich trzech zadań nie jest zgodna z SIWZ. Doradca zawodowy odpowiedzialny jest w projekcie za osiągnięcie następujących celów, rezultatów i produktów: Cel główny: Zaktywizowanie grupy 30 osób (14 kobiet, 16 mężczyzn) zamieszkujących powiat lęborski, pozostających bez zatrudnienia (w tym zarejestrowanych jako bezrobotne) powyżej 50 r.ż., w tym co najmniej 30% osób w wieku 55 lat i więcej zgodnie z indywidualnymi predyspozycjami z uwzględnieniem panujących tendencji na lokalnym rynku pracy od 01.08.2014 do 31.08.2015 oraz podjęcie zatrudnienia przez min. 35% Beneficjentów Ostatecznych Rezultaty: a) Liczba osób, które brały udział w grupowych spotkaniach z doradcą zawodowym - 30 osób, b) Liczba osób, które brały udział w indywidualnych spotkaniach z doradcą zawodowym - 30 osób. Produkty: a) 16 godz. sesji grupowych przeprowadzonych przez doradcę zawodowego, b) 90 godz. sesji indywidualnych przeprowadzonych przez doradcę zawodowego. W przypadku rezygnacji uczestników z udziału w projekcie, na ich miejsce wejdą kolejne osoby z list rezerwowych. Doradca zawodowy ma obowiązek w ramach godzin określonych odpowiednio dla każdego z zadań, przeprowadzić zajęcia indywidualne i grupowe (zadanie 2 i 3) z osobami nowymi i stworzyć dla każdej nowej osoby Indywidualny Plan Działania (jeśli godziny nie będą jeszcze zrealizowane przez doradcę). Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ. Adresaci Grupę docelową w projekcie stanowią w 100% osoby spełniające równocześnie następujące warunki: 1. Osoby w wieku 50-64 lata (do wsparcia kwalifikują się również osoby w wieku powyżej 64 roku życia, gdy zadeklarują gotowość podjęcia zatrudnienia po zakończeniu udziału w projekcie), 2. pozostające bez zatrudnienia (w tym zarejestrowane jako bezrobotne) - są to osoby w wieku 50-64 lata niezatrudnione, niewykonujące innej pracy zarobkowej, zdolne i gotowe do podjęcia zatrudnienia w co najmniej połowie wymiaru czasu pracy, w tym osoby zarejestrowane we właściwym dla miejsca zamieszkania (stałego lub czasowego) powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotne, o których mowa w art. 2 ust. 2 pkt a-k ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach ryku pracy (Dz. U. tj. z 2013r., poz. 674 ze zm.), 3. posiadające miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) na terenie województwa pomorskiego - powiatu lęborskiego. Zgodnie z dokumentacją konkursową dot. konkursu otwartego nr 01/POKL/6.1.1/2013 dostępną pod adresem http://wup.gdansk.pl/g2/2013_03/e76edc492431e915cffde3fcd839c39d.pdf (pkt 2.6, str. 8), osoba pełniąca funkcję doradcy zawodowego w projekcie powinna posiadać w szczególności następujące kwalifikacje zawodowe: - ukończone studia (licencjackie/magisterskie/podyplomowe) lub kursy uzupełniające z zakresu doradztwa zawodowego; - znajomość problematyki rynku pracy; - wiedzę z zakresu poradnictwa zawodowego oraz kształcenia ustawicznego; - znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów normatywnych tej ustawy; - posiadanie wiedzy z zakresu przepisów prawa normujących zasady poradnictwa zawodowego; - znajomość podstaw prawa pracy; - znajomość obowiązujących procedur administracyjnych; - umiejętności trenerskie zdobyte w toku działalności zawodowej. Zajęcia będą odbywały się w salach bezpłatnie udostępnionych przez Starostwo Powiatowe w Lęborku. Koordynator projektu i specjalista ds. realizacji szkoleń i staży będą odpowiedzialni za zakupienie i rozdysponowanie artykułów spożywczych na sesje grupowe z uczestnikami zakwalifikowanymi do udziału w projekcie. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Zadanie 1 - Zatrudnienie doradcy zawodowego do rekrutacji (60 godzin), który odpowiedzialny będzie za zrekrutowanie grupy 30 osób (14 kobiet i 16 mężczyzn) zgodnie z Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w projekcie Życie zaczyna się po pięćdziesiątce - aktywizacja zawodowa osób 50+, w tym m.in.: - współpraca z koordynatorem projektu i specjalistą ds. realizacji szkoleń i staży podczas weryfikacji dokumentacji zgłoszeniowej, - przeprowadzenie testu kwalifikacyjno - motywacyjnego wśród kandydatów podczas sesji indywidualnych, w tym: -- opracowanie i przeprowadzenie testu kwalifikacyjno - motywacyjnego wśród kandydatów, -- sporządzenie dokumentacji związanej z przeprowadzanym testem, w tym sprawdzenie testów i przyznanie punktacji zgodnie z Regulaminem Rekrutacji i uczestnictwa w projekcie Życie zaczyna się po pięćdziesiątce - aktywizacja zawodowa osób 50+, -- zdiagnozowanie potrzeb szkoleniowych uczestników projektu, -- praca w komisji rekrutacyjnej, w tym współpraca z pozostałymi członkami Komisji rekrutacyjnej w zakresie wyboru grupy docelowej. b) Zadanie 2 - Poradnictwo zawodowe - Poradnictwo zawodowe - sesje indywidualne z doradcą zawodowym (30 osób x 3 godziny na osobę), mające na celu przede wszystkim opracowanie Indywidualnych Planów Działania dla 30 beneficjentów ostatecznych. Zgodnie z dokumentacją konkursową dot. konkursu otwartego nr 01/POKL/6.1.1/2013 dostępną pod adresem http://wup.gdansk.pl/g2/2013_03/e76edc492431e915cffde3fcd839c39d.pdf (pkt 2.8, str. 9), sesje indywidualne z doradcą zawodowym w ramach realizacji IPD będą obejmować przynajmniej następujące etapy: 1. Analiza potrzeb klienta 2. Indywidualna ocena zawodowa 3. Przygotowanie Indywidualnego Planu Działania Spotkania będą obejmować rozpoznanie sytuacji zawodowej Beneficjentów Ostatecznych, analizę jego oczekiwań i preferencji zawodowych. Spotkania indywidualne będą obejmować po 3 godz. dla każdego uczestnika i powinny być realizowane podczas kilku sesji. Łącznie w ciągu całego projektu odbędzie się 90 godz. spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym. Więcej informacji nt. Indywidualnego Planu Działania można znaleźć w publikacji Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej Departamentu Rynku Pracy Indywidualny Plan Działania Podręcznik metodyczny dostępnej na stronie www.wup.gdansk.pl. c) Zadanie 2 - Poradnictwo zawodowe - sesje grupowe z doradcą zawodowym (zajęcia 2 dwóch grupach 15-osobowych, 8 godzin zajęć na grupę), mające na celu przede wszystkim opracowanie Indywidualnych Planów Działania dla 30 beneficjentów ostatecznych. Zgodnie z dokumentacją konkursową dot. konkursu otwartego nr 01/POKL/6.1.1/2013 dostępną pod adresem http://wup.gdansk.pl/g2/2013_03/e76edc492431e915cffde3fcd839c39d.pdf (pkt 2.8, str. 9), sesje grupowe z doradcą zawodowym będą obejmować przynajmniej zagadnienia: - Warsztat samopoznania, - Rynek pracy i oferta edukacyjna, - Poszukiwanie pracy, - Tworzenie dokumentów aplikacyjnych, - Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej w sprawie pracy, - Przygotowanie do prowadzenia własnej działalności gospodarczej Więcej informacji nt. Indywidualnego Planu Działania można znaleźć w publikacji Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej Departamentu Rynku Pracy Indywidualny Plan Działania Podręcznik metodyczny dostępnej na stronie www.wup.gdansk.pl. Każda grupa będzie liczyła po 15 osób, dla każdej grupy przewidziano po 8 godz. Czas trwania 1 sesji grupowej będzie wynosił min. 3 godz. Łącznie w ciągu całego projektu odbędzie się 16 godz. spotkań grupowych z doradcą zawodowym. Wymagania ogólne dotyczące zadań 1, 2 i 3 1. Czas trwania: wrzesień 2014 r. - grudzień 2014 r. 2. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia 1. Harmonogram zajęć: a) osoba zatrudniona w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu w ramach przedmiotu zamówienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy z Zamawiającym i uczestnikami projektu. Wstępny harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Zamawiający ustali z uczestnikami terminy spotkań na podstawie harmonogramu wstępnego. Harmonogram ustalony z uczestnikami jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia. b) harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. c) harmonogram podlega akceptacji przedstawiciela Zamawiającego d) wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Co najmniej jedną osobą spełniającą warunki: DORADCA ZAWODOWY, zgodnie z dokumentacją konkursową dot. konkursu otwartego nr 01/POKL/6.1.1/2013 dostępną pod adresem http://wup.gdansk.pl/g2/2013_03/e76edc492431e915cffde3fcd839c39d.pdf (pkt 2.6, str. 8) musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe: - ukończone studia (licencjackie/magisterskie/podyplomowe) lub kursy uzupełniające z zakresu doradztwa zawodowego; - znajomość specyfiki pracy, m.in.: znajomość problematyki rynku pracy; wiedza z zakresu poradnictwa zawodowego oraz kształcenia ustawicznego; znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów normatywnych tej ustawy; wiedza z zakresu przepisów prawa normujących zasady poradnictwa zawodowego; znajomość podstaw prawa pracy; znajomość obowiązujących procedur administracyjnych; - 2-letnie doświadczenie zawodowe: umiejętności trenerskie zdobyte w toku działalności zawodowej. W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby - każda z osób uczestniczących w realizacji zamówienia musi spełniać ww. warunki. Spełnianie warunku na podstawie Załącznika nr 5 do SIWZ (wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia) oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 5 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ b) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy, b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, c) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w SIWZ i przedstawionej ofercie (nie dotyczy Wykonawcy - osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej), Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamówienia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 12:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Życie zaczyna się po pięćdziesiątce - aktywizacja zawodowa osób 50+ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Rozbudowa ul. Kaszubskiej i Kartuskiej w Lęborku - etap I
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budynków mieszkalnych przy ul. Konopackiej, dz. nr 189/104 obr 11 Lębork.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nowego obiektu mostowego przez rz. Okalica w ciągu ul. Staszica w Lęborku
- Przebudowa ul. Wichrowej w Cewicach
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
- Świadczenie usług przez psychologa na rzecz uczestników/uczestniczek projektu
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w formule online dla przyszłych kadr centrum usług społecznych.
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka VI - Doradztwo zawodowe
- Usługi szkoleniowe dla uczniów
- Imprezy, spotkania oraz wydarzenia sportowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.