To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-03
Mielec: Przeprowadzenie doradztwa podstawowego z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla grupy IV, V, VI i VII w ramach projektu Moja firma - moje miejsce pracy
Numer ogłoszenia: 186704 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127218 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego "MARR" S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 773 82 56, faks 17 788 32 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie doradztwa podstawowego z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla grupy IV, V, VI i VII w ramach projektu Moja firma - moje miejsce pracy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu indywidualnego doradztwa podstawowego polegającego na pomocy w przygotowaniu wniosku o udzielenie wsparcia finansowego i pomostowego wraz z biznes planem w oparciu o postanowienia Regulaminu rekrutacji do projektu Moja firma - moje miejsce pracy realizowanego w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki udostępnionego dostępnego na stronie internetowej: http://www.marr.com.pl. Łączny wymiar godzinowy doradztwa podstawowego przed zarejestrowaniem firmy dla 70 Uczestników projektu to 350h, tj. 5h na 1 Uczestnika projektu. Zamówienie będzie realizowane po szkoleniu podstawowym z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, a przed ogłoszeniem terminu składania wniosków na udzielenie wsparcia finansowego i pomostowego. Celem doradztwa jest wsparcie Uczestników projektu w procesie ubiegania się o bezzwrotne wsparcie finansowe w postaci jednorazowej dotacji inwestycyjnej w wysokości do 40 000,00zł, umożliwiającej zakup pierwszych niezbędnych wydatków do uruchomienia własnej firmy. Doradztwo ma na celu w szczególności wsparcie w zakresie przygotowania biznesplanów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej 79.41.20.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Moja firma - moje miejsce pracy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Numer i nazwa Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich. Numer i nazwa Działania:. Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie doradztwa podstawowego z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla IV grupy tj. 10 uczestników projektu Moja firma - moje miejsce pracy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROFIN - DORADZTWO I SZKOLENIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROFIN - DORADZTWO I SZKOLENIA SP. Z O.O.
- EUROFIN - doradztwo i szkolenia Sp. z o.o., ul. Jałowcowa 18a, 32-410 Dobczyce, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2500,00
Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przeprowadzenie doradztwa podstawowego z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla V grupy tj. 10 uczestników projektu Moja firma - moje miejsce pracy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROFIN - DORADZTWO I SZKOLENIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROFIN - DORADZTWO I SZKOLENIA SP. Z O.O.
- EUROFIN - doradztwo i szkolenia Sp. z o.o., ul. Jałowcowa 18a, 32-410 Dobczyce, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2500,00
Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przeprowadzenie doradztwa podstawowego z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla VI grupy tj. 10 uczestników projektu Moja firma - moje miejsce pracy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wiktor Cichoń, ul. Długa 37a, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2350,00
Oferta z najniższą ceną: 2350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przeprowadzenie doradztwa podstawowego z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla VII grupy tj. 10 uczestników projektu Moja firma - moje miejsce pracy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mariusz Lipiński, ul. Teligi 42, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2350,00
Oferta z najniższą ceną: 2350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1 190R w km 0+000 ÷ 2+300 w m. Wola Mielecka, Piątkowiec;
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU MIELECKIEGO
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. Budowa boiska ze sztucznej trawy przy Szkole Podstawowej Nr 13 w Mielcu (MBO)
- Promocja Powiatu Mieleckiego poprzez sport w 2025 r.
- Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa
- Poprawa dostępności w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Mieleckiego - II Liceum w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.