Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Tarnów: Dostawa i montaż urządzeń do bezprzewodowej transmisji sygnału internetowego oraz telefonicznego do abonentów zamieszkujących tereny wiejskie.
Numer ogłoszenia: 186725 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: RWD PROSPECT Sp. z o.o. , ul. Klikowska 50, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 688 9000, faks 0-14 6889000.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prospect.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń do bezprzewodowej transmisji sygnału internetowego oraz telefonicznego do abonentów zamieszkujących tereny wiejskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt będzie obejmować dostawę i montaż urządzeń do bezprzewodowej transmisji sygnału internetowego oraz telefonicznego do abonentów w powiatach: tarnowskim i dąbrowskim. Celem projektu jest dostarczenie mieszkańcom tych terenów czyli obszarów zagrożonych wykluczeniem cyfrowym - szerokopasmowego dostępu do internetu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.42.10.00 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich 72.42.20.00 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji serwerowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium musi być wniesione (być do dyspozycji Zamawiającego) nie później niż z terminem ostatecznego składania ofert to jest do dnia 02.11.2009 r. do godz. 9:00 . 1. Wadium w kwocie 18.000 zł (słownie - Osiemnaście tysięcy złotych) może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w : a) pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego w: ING Bank Śląski nr: 04105015621000001200073615 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z p. zm.). 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), benificjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw. Postanowienia pkt 2. stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w pkt. 1. ppkt. b) do e).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia i w tym zakresie: a) wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonali z należytą starannością przynajmniej dwa przedsięwzięcia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Wartość - nie mniejsza niż 200 tys. zł. brutto łącznie. Rodzaj przedsięwzięcia - prace bądź działania polegające na dostawie i budowie bądź rozbudowie sieci bezprzewodowej służącej do transmisji sygnału internetowego o przepustowości co najmniej 64 Mbs. każda. Fakt należytego wykonania takiego zamówienia winien być potwierdzony stosownymi dokumentami; b) wykażą i udokumentują, iż dysponują lub będą dysponować przeszkolonymi u producenta sprzętu bądź jego przedstawiciela co najmniej 3 pracownikami technicznymi posiadającymi niezbędną wiedzę z zakresu z konfiguracji i zarządzania urządzeniami do bezprzewodowej transmisji sygnału internetowego tj: - Pracownicy ci powinni być przeszkoleni nie wcześniej niż 9 miesięcy przed złożeniem ofert ze względu na oczekiwanie przez Zamawiającego aktualnej wiedzy i doświadczenia w nowoczesnych rozwiązaniach - Przeszkolenie w zakresie montażu, programowania, konfiguracji, testowania, zarządzania, utrzymania i eksploatacji urządzeń będących przedmiotem dostaw winno być przeprowadzone przez producenta urządzeń lub jego przedstawiciela. Fakt odbycia przeszkolenia winien być potwierdzony stosownym dokumentem wystawionym przez tego producenta bądź jego przedstawiciela. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, i w tym zakresie przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 200 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt 1 do 4.) zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykaz wymaganych dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy - wg. wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ b) wypełniony formularz cenowy - wg. wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ c) oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg wzoru jak w załączniku Nr 3 do SIWZ, d) wykaz pracowników, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - wg. wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ e) wykaz wykonanych przedsięwzięć ( w zakresie co najmniej potwierdzającym spełnianie warunku o którym mowa w pkt. 3.3.a SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedsięwzięciom stanowiącym przedmiot zamówienia - wg. wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SIWZ f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej iż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) zaświadczenie lub poświadczenie producenta oferowanych urządzeń bądź jego przedstawiciela o przeszkoleniu pracownika (pracowników) w zakresie opisanym w pkt. 3.3. b) SIWZ i) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 200 000 zł. j) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. d , wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Termin dostawy - 15
- 3 - Termin montazu i uruchomienia - 15
- 4 - Gwarancja na przedmiot zamówienia - 10
- 5 - Czas usunięcia usterki - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prospect.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 33-100 Tarnów, ul. Klikowska 50.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 09:00, miejsce: RWD PROSPECT Sp. z o.o. 33-100 Tarnów, ul. Klikowska 50..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt, w ramach realizacji którego ogłasza się niniejsze postępowanie o zamówieniu dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Pełnienie nadzoru Inwestorskiego dla realizacji inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa szpitala na potrzeby Centralnego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Niedomickiej od ulicy Mroźnej do granic miasta"
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
- zakup odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą aparatów, testy antygenowe i diagnostyczne oraz testy immunochromatograficzne kasetowe do wykrywania antygenów.
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.