eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówŚwiadczenie usług komunalnych polegających m.in. nabieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa w 2016r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Staszów: Świadczenie usług komunalnych polegających m.in. na: bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa w 2016r
Numer ogłoszenia: 186745 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174217 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642014, faks 015 8643261.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług komunalnych polegających m.in. na: bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa w 2016r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników na terenie Miasta Staszowa poprzez: 1) Zamiatanie mechaniczne jezdni ulic o łącznej długości około 37 300 mb, zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz załącznikiem graficznym nr 1a do opisu przedmiotu zamówienia. 2) Zamiatanie ręczne lub mechaniczne chodników o łącznej powierzchni około 68 000 m2 zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz załącznikiem graficznym nr 2a do opisu przedmiotu zamówienia. 3) Zamiatanie ręczne lub mechaniczne placów (w tym parkingów) i schodów o łącznej powierzchni około 23 000 m2 zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz załącznikiem graficznym nr 3a do opisu przedmiotu zamówienia. 4) Bieżące niszczenie (poprzez stosowanie herbicydów) przerastającej roślinności w chodnikach, przy krawężnikach itp. oraz ręcznym jej niszczeniu w przypadku takiej konieczności. 5) Codzienne zbieranie wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, itd.) na terenach zielonych na terenie miasta Staszowa. 6) Codzienne zbieranie wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, itd.) w pasach drogowych ulic na terenie miasta Staszowa wymienionych w załączniku nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia. 7) Zimowe utrzymanie w należytym stanie ulic, placów, chodników i schodów wraz z utrzymaniem ich czystości (wykaz ulic załącznik nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia) polegające na: a) bieżącym, skutecznym usuwaniu śliskości bezpośrednio po jej wystąpieniu poprzez posypywanie piaskiem, mieszaniną piasku z solą, solą przemysłową, solanką, lub w sposób mieszany, b) bieżącym odkuwaniu lodu ze schodów, chodników i innych przejść oraz usuwaniu tego lodu, c) bieżącym odśnieżaniu ulic, placów i chodników, d) bieżącym wywożeniu nadmiaru śniegu na teren składowiska odpadów Pocieszka w Staszowie, e) bieżącym zabezpieczeniu piasku służącego do posypywania ulic, placów i chodników poprzez gromadzenie go w rozstawionych na terenie miasta skrzyniach (zgodnie z załącznikiem nr 7 do opisu przedmiotu zamówienia), f) bieżącym utrzymaniu czystości ulic, placów i chodników w okresie braku pokrywy śniegowej i opadów śniegu, g) bieżącym usuwaniu sopli lodu z budynków, budowli i urządzeń będących własnością Gminy Staszów, h) zabezpieczeniu mieszaniny piasku z solą na terenie miasta Staszowa w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania powyższych czynności, oraz inne konieczne do wykonania prace gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. 8) Utrzymanie w należytym stanie sanitarnym, technicznym oraz obsługa szaletów miejskich znajdujących się przy ul. Krakowskiej i ul. Mickiewicza polegające głównie na: - utrzymaniu właściwego stanu higienicznego w obiekcie szaletu, - utrzymaniu porządku i czystości na zewnątrz wokół szaletów (zamiatanie, odśnieżanie, bieżące likwidowanie śliskości poprzez posypywanie piachem), - zapewnieniu odbioru nieczystości powstałych w wyniku funkcjonowania szaletu oraz jego utrzymania, - zabezpieczeniu środków czystości w ilościach gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie szaletów jak i spełnianie wymogów sanitarnych, w tym mydło oraz ręczniki papierowe do wycierania rąk przy umywalkach oraz zabezpieczeniu papieru toaletowego w toaletach, - likwidacji powstałych awarii (instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, itp.) - przestrzeganiu ustalonych godzin otwarcia szaletów oraz inne niezbędne prace gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie szaletów miejskich. 9) Bieżące sprzątanie wiat przystankowych w ilości 22 sztuk zlokalizowanych na terenie miasta Staszowa polegające m.in. na: - sprzątanie odpadów z terenu wiat przystankowych, - bieżącym zrywaniu naklejonych ogłoszeń, plakatów itp. oraz czyszczenie (mycie) szyb wiaty, - utrzymaniu porządku na terenie wiaty oraz wokół wiaty wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów). 10) Sprzątanie raz w tygodniu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym wiat przystankowych w ilości 78 sztuk zlokalizowanych na terenie Gminy Staszów polegające m.in. na: sprzątanie odpadów z terenu wiat przystankowych, bieżącym zrywaniu naklejonych ogłoszeń, plakatów itp., utrzymaniu porządku na terenie wiaty oraz wokół wiaty wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów). 11) Sprzątanie w miarę potrzeb, po zgłoszeniu przez Zamawiającego, miejsc przystankowych w ilości 116 sztuk zlokalizowanych na terenie Gminy Staszów polegające m.in. na: utrzymaniu porządku i czystości wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów). 12) Bieżące oczyszczanie tablic ogłoszeniowych zlokalizowanych na terenie miasta Staszowa poprzez zerwanie odstających ogłoszeń oraz zebranie opadłych ogłoszeń z terenu przyległego. 13) Dekorowanie i flagowanie ulic i placów z okazji świąt państwowych i okolicznościowych polegające na wywieszaniu i zdejmowaniu minimum 100 szt. flag państwowych na słupach ulicznych i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w związku z uroczystościami państwowymi, okolicznościowymi i miejscowymi, po zgłoszeniu przez Zamawiającego. Realizacja zadania winna być zgodna z Ustawą z dnia 31.01.1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych. Materiały zapewnia Wykonawca. 14) Czasowe przetrzymanie bezdomnych psów wraz z opieką nad nimi w zakresie: wyżywienia, pielęgnowania i pilnowania do czasu przewiezienia do schroniska z którym Zamawiający ma podpisaną umowę. Prace wymienione w punkcie 7 należy wykonywać na ulicach, placach, chodnikach i schodach zgodnie z ustalonymi standardami - załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia. Postępowanie z odpadami pochodzącymi z oczyszczania ulic, placów, chodników i parkingów będzie prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 SIWZ. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 2016r. do dnia 31 grudnia 2016r. INFORMACJA O TERMINIE PŁATNOŚCI WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM ZAOFEROWANYM TERMINEM PŁATNOŚCI: Termin płatności w wybranej ofercie: 30 dni Oferta z najkrótszym zaoferowanym terminem płatności: 30 dni Oferta z najdłuższym zaoferowanym terminem płatności: 30 dni.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.50.00.00 - Usługi hodowli zwierząt 98.38.00.00 - Usługi psiarni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ w Staszowie Spółka Gminy z o.o., ul. Wojska Polskiego 3, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 740740,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 800000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 800000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 800000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.