eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrynicaPrzetargu nieograniczony na roboty budowlane w zakresie zadania pod nazwąPoprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Krynica: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie zadania pod nazwą: Poprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju
Numer ogłoszenia: 186748 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116880 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie zadania pod nazwą: Poprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i modernizacja SP ZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju składająca się z IV etapów realizacji zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również uruchomienie wykonanych instalacji. 2. Zakres rzeczowy robót rozbudowy, nadbudowy i modernizacji SP ZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju obejmuje w szczególności: 2.1) etap I prac budowlanych składający się z następujących działań - Nadbudowa segmentu bocznego szpitala - III piętro - Przebudowa wschodniego skrzydła szpitala - parter, I piętro, II piętro 2.2) etap II prac budowlanych składający się z następujących działań - Rozbudowa o segment diagnostyczny - Przebudowa pomieszczeń istniejącej szatni - Dobudowa pomieszczenia gazów medycznych w kondygnacji przyziemia oraz tarasu zielonego w kondygnacji parteru 2.3) etap III prac budowlanych - modernizacja i przebudowa północnego traktu głównego skrzydła szpitala - piwnica, parter, I, II i III piętro 2.4) etap IV prac budowlanych składających się z następujących działań - Modernizacja i przebudowa północnego traktu głównego skrzydła szpitala - piwnica, parter, I, II i III piętro - Modernizacja przyszpitalnych placów i dróg wewnętrznych Łączna powierzchnia dobudowy wynosi 815 m2, natomiast łączna powierzchnia modernizacji wynosi 2805 m2, czyli łącznie 3620 m2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa dokumentacja projektowa, którą stanowią: 3.1. Dokumentacja projektowa w skład której wchodzą następujące opracowania (zał. nr 9 do siwz): 1) projekt wykonawczy - TOM.1 - projekt zagospodarowania terenu 2) projekt wykonawczy -TOM.2.A - architektura 3) projekt wykonawczy - TOM.2.B - konstrukcje 4) projekt wykonawczy - TOM.2.C - instalacje sanitarne: 4.1) projekt wykonawczy - TOM.2.C - instalacje wod. - kan. 4.2) projekt wykonawczy - TOM.2.C - instalacje c.o. 4.3) projekt wykonawczy - TOM.2.C - instalacje gazów medycznych 4.4) projekt wykonawczy - TOM.2.C. - przebudowa instalacji gazowej 4.5) projekt wykonawczy - TOM.2.C - wentylacja mechaniczna, instalacja oddymiania 4.6) projekt wykonawczy - TOM 2.C. - przełożenie przyłącza wodociągowego, przełożenie odcinka kan. sanit., przyłącz kan. sanit., przyłącz kan. deszczowej, odwodnienie tarasu 5) projekt wykonawczy - TOM.2.D - technologia medyczna - wyłączony z niniejszego postępowania 6) projekt wykonawczy - TOM.2.E - instalacje elektryczne: 6.1) projekt wykonawczy - TOM.2.E - instalacje elektryczne wewnętrzne 6.2) projekt wykonawczy - TOM.2.E - oświetlenie zewnętrzne terenu 6.3) projekt wykonawczy - TOM.2.E - instalacja sygnalizacji pożaru z oddymianiem klatek schodowych 7) projekt wykonawczy - TOM.2.F - drogi i place 8) projekt wykonawczy - dokumentacja geotechniczna 9) projekt wykonawczy - inwentaryzacja budowlana 10) projekt wykonawczy - informacja dotycząca bezpieczeństwa i zdrowia ludzi 3.2. Kosztorys ślepy (przedmiary robót) (zał. nr 10 do siwz): 1) branża ogólnobudowlana: 1.1) ETAP I - przebudowa pomieszczeń istniejącej szatni, dobudowa pomieszczenia gazów medycznych w kondygnacji przyziemia oraz tarasu ziemnego w kondygnacji parteru - roboty budowlane 1.2) ETAP IIA - rozbudowa budynku szpitala o segment diagnostyczny oraz nadbudowa segmentu bocznego szpitala - rozbudowa - roboty budowlane 1.3) ETAP IIB - rozbudowa budynku szpitala o segment diagnostyczny oraz nadbudowa segmentu bocznego szpital - nadbudowa - roboty budowlane 1.4) ETAP III - remont i przebudowa wschodniego skrzydła szpitala - parter, I piętro, II piętro - roboty budowlane 1.5) ETP IV - remont i przebudowa północnego traktu głównego skrzydła szpitala - piwnica, parter, I, II, III piętro - roboty budowlane 1.6) ETAP V - remont i przebudowa północnego traktu głównego skrzydła szpitala - piwnica, parter, I, II, III piętro, klatka schodowa - roboty budowlane 2) branża sanitarna: 2.1) ETAP I - wentylacja mechaniczna, odwodnienie tarasu, instalacja gazów medycznych 2.2) ETAP II - wentylacja mechaniczna, kanalizacja sanitarna, przyłącz wody PE, kanalizacja deszczowa, demontaż przyłącza gazu, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wod.-kan., instalacja gazów medycznych 2.3) ETAP III - wentylacja mechaniczna, instalacja wod.-kan., instalacja gazów medycznych 2.4) ETAP IV - wentylacja mechaniczna, instalacja wod.-kan., instalacja gazów medycznych 2.5) ETAP V - wentylacja mechaniczna, instalacja wod.-kan., instalacja gazów medycznych 3) branża drogowa 4) branża elektryczna 3.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 11 do siwz): 1) branża: architektura i konstrukcje 2) branża sanitarna 3) branża elektryczna 4) branża drogowa UWAGA! Wyżej wymieniona dokumentacja projektowa zawiera w sobie V etapów realizacji przedmiotu zamówienia, natomiast wykonanie zadania nastąpi w IV etapach w następujący sposób: 1) ETAP I realizacji inwestycji (zawarty w tabeli w zał. nr 1) zawiera - ETAP IIB (nadbudowa) + ETAP III z dokumentacji projektowej 2) ETAP II realizacji inwestycji (zawarty w tabeli w zał. nr 1) zawiera - ETAP I + ETAP IIA (rozbudowa) z dokumentacji projektowej 3) ETAP III realizacji inwestycji (zawarty w tabeli w zał. nr 1) zawiera - ETAP IV z dokumentacji projektowej 4) ETAP IV realizacji inwestycji (zawarty w tabeli w zał. nr 1) zawiera - ETAP V z dokumentacji projektowej 4. Wyżej wymienione opracowania w wersji papierowej dostępne są do wglądu w siedzibie SP ZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142 pok. 110 w czasie pracy (poniedziałek-piątek od 7.00 do 15.00). Cena zakupu specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami wynosi 800,00 zł brutto. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej siwz i dokumentacji, o której mowa wyżej, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający w związku z powyższym dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Oznacza to ujecie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji przetargowej stanowiącej załączniki do niniejszej siwz. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu innych niż w siwz materiałów oraz kart katalogowych lub temu podobnych dokumentów. Materiały równoważne, to materiały o parametrach porównywalnych lub lepszych, aniżeli uwzględnione w projektach budowlanych. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY Proponowane w ofercie równoważne materiały muszą spełniać wymagania określone w art. 30 ust. 1-3 i ust. 5 ustawy Pzp. Złożone w toku postępowania dokumenty posłużą Zamawiającemu do dokonania oceny czy oferta jest równoważna. Nie umieszczenie przez Wykonawcę, na etapie składania ofert informacji o propozycji zastosowania przy realizacji zadania - innych, niż przyjęte w siwz materiałów, pozbawią go możliwości złożenia propozycji zamiennej po zawarciu umowy. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Wskazanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją przetargową i projektową. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie realizacji przedmiotu zamówienia celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. 8. Wykonawca zapewni gwarancję na wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną wykonanych robót, wbudowanych urządzeń i dostarczonego wyposażenia, na okres 36 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji opisane są w § 16 wzoru umowy - zał. nr 3 do siwz. 9. Wykonawca przed rozpoczęciem prac budowlanych zobowiązany jest do uporządkowania placu budowy poprzez przełożenie kolidujących z rozbudową mediów (gazociągi, rurociągi, kanalizacje, kable energetyczne). 10. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania tak harmonogramu realizacji inwestycji, aby wykonywane prace nie zakłócały pracy Szpitala, ponieważ inwestycja będzie wykonywana na czynnym obiekcie. Wykonawca nie może doprowadzić do dezorganizacji pracy działających oddziałów. 11. Pracownicy Wykonawcy oraz Podwykonawcy muszą posiadać jednolitą odzież roboczą z nadrukiem firmy. 12. Roboty budowlane Wykonawca musi wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej siwz, dokumentacja projektową, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami. 13. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Mając na uwadze, że roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie służby zdrowia do obowiązku Wykonawcy należy wykonanie tymczasowych zasileń dla sieci i instalacji niezbędnych dla pracy budynków szpitalnych w trakcie prowadzonych robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się do: a) opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, zapewniającego bezkolizyjną pracę istniejących obiektów Szpitala. b) zrealizowania wszystkich robót, dostaw i montaży zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów, urządzeń, sprzętu i wyposażenia oraz zachowanie jakości robót, dostaw i montaży określonych w dokumentacji wykonawczej nie niższej niż zadeklarowanej w ofercie, c) przystosowania terenu budowy (w tym gruntu) i pomieszczeń w sposób niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, d) opracowania planu BIOZ stosując w czasie realizacji zamówienia wszelkie obowiązujące przepisy z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnienia stałego nadzoru technicznego i bezpieczeństwa pracy. Wykonawca jest zobowiązany pokryć wszelkie opłaty i kary nałożone przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę: złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania, e) kierowania do wykonywania robót budowlanych oraz do realizacji dostawy i montażu urządzeń wyłącznie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, a w przypadku wykorzystywanego sprzętu wyłącznie sprawnych technicznie urządzeń i maszyn, f) zabezpieczenia i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi, g) przekazania Zamawiającemu, przed wbudowaniem, zainstalowaniem, użyciem kompletu atestów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji producentów na materiały i urządzenia wraz z ich zestawieniem oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przez specyfikację techniczną lub przepisy prawa, w tym ustawę o wyrobach budowlanych. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do - stosowania materiałów zatwierdzonych przez Nadzór ze strony Inwestora, zgodnie z przepisami prowadzenia dokumentacji budowlanej i dokumentowania w niej wszystkich inspekcji odpowiednich władz. Dokumenty te muszą być w każdej chwili dostępne, na placu budowy oraz w miejscu dostawy i montażu urządzeń, do wglądu Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych. Wgląd ten nie zwalnia Wykonawcy z jego odpowiedzialności i nie oznacza akceptacji znajdujących się tam wpisów, h) przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji rysunków zamiennych dotyczących proponowanych zmian nieistotnych przed wykonaniem danego zakresu robót budowlanych. i) terminowego wykonywania robót, a także usuwania wad, zgodnie z harmonogramem i ze wskazaniami Zamawiającego, j) zamontowania wszystkich dostarczonych urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz w sposób pozwalający na ich używanie zgodnie z przeznaczeniem, k) w przypadku dostarczenia urządzeń wymagających uruchomienia, Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia i ustawienia dostarczonych urządzeń w sposób pozwalający na ich używanie zgodnie z przeznaczeniem, 14. Jeżeli Wykonawca zakryje roboty ulegające zakryciu bez uprzedniego ich odbioru dokonanego przez Zamawiającego, to wówczas Wykonawca obowiązany jest na własny koszt odkryć te roboty, a następnie po odbiorze przywrócić je do poprzedniego stanu. 15. Jeżeli Zamawiający, w trakcie wykonywania robót zażąda badań dotyczących jakości użytych do wykonania zamówienia materiałów, to Wykonawca zobowiązany jest je przeprowadzić na koszt własny, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli badania te wykażą, iż jakość użytych materiałów jest odpowiednia, to koszty tych badań pokrywa Zamawiający, 16. Zamawiający ma podczas realizacji inwestycji stałe prawo wstępu na własne ryzyko na plac budowy, z zastrzeżeniem przestrzegania odpowiednich przepisów bezpieczeństwa. 17. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe, z przyczyn leżących po jego stronie lub po stronie osób i podmiotów z nim współpracujących, w robotach wykonywanych u Zamawiającego przez Podwykonawców oraz za szkody powstałe u osób trzecich. W szczególności odpowiada za wszelkie uszkodzenie i naruszenie infrastruktury podziemnej wykazanej w planszy uzbrojenia terenu dokumentacji technicznej, którą udostępni Zamawiający, i znajdującej się na terenie prowadzenia robót stanowiących przedmiot umowy, chyba, że to uszkodzenie lub naruszenie nie nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca nie odpowiada za te szkody w infrastrukturze podziemnej, które są wynikiem wadliwie wykonanej planszy uzbrojenia i dokumentacji technicznej dostarczonej przez Zamawiającego. 18. Do momentu odbioru przedmiotu Umowy Wykonawca samodzielnie ponosi ryzyko swoich działań. Dotyczy to kradzieży dostarczonych przez niego lub dla niego materiałów, elementów oraz innych przedmiotów. Niniejsza regulacja obejmuje także przypadkową utratę lub uszkodzenie, jak np. w wyniku działania sił natury. 19. Wykonawca powinien niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, a także informować o zmianach i odstępstwach od przedłożonych projektów i dokumentów, których wprowadzenie może okazać się konieczne. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek uzyskać na powyższe zmiany i odstępstwa pisemną zgodę Zamawiającego. 20. Roboty, które nie będą odpowiadały obowiązującym przepisom lub wymaganiom umownym, nie zostaną przez Zamawiającego odebrane bez prawa do wynagrodzenia. Wykonawca jest zobowiązany w zależności od żądania Zamawiającego, do dnia odbioru przedmiotu umowy, dokonać zmian tych świadczeń, usunąć je lub wykonać na nowo na swój koszt. Dokonanie odbioru przedmiotu umowy nie oznacza, iż Zamawiający potwierdził brak wad w robotach zrealizowanych przez Wykonawcę. 21. Dostawa wszystkich materiałów, zgodnie z projektem i specyfikacjami, poza wyraźnie wyłączonymi przez Zamawiającego, obciąża Wykonawcę. Wykonawca w ramach zamówienia umowy zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca ubezpieczy i odpowiednio opakuje materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 43.33.00.00 - 43.33.00.00 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7800550.01 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Numer i nazwa osi priorytetowej: 6. Spójność Wewnątrzregionalna. Numer i nazwa działania: 6.3. Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego. Schemat A - Ochrona Zdrowia w 60%..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Lider: Firma Usługowa EKO-REM-BUD Partner: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Budowlane GRAPHBUD Sp. z o.o., Łabowa 185, 33-336 Łabowa, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7800550.01
  • Oferta z najniższą ceną: 7800550.01 oferta z najwyższą ceną: 10030095.38
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.