Ogłoszenie z dnia 2015-12-18
Płock: Utrzymanie czystości w budynku Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 186757 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa, pl. Dąbrowskiego 2a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynku Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku - zamówienie uzupełniające..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątaniu podlegają następujące pomieszczenia: A. HOL I PRZYLEGŁOŚCI (parter) 1) hol wraz wiatrołapem, 2) szatnia ubrań wierzchnich, 3) korytarze komunikacyjne, 4) pomieszczenia biurowe plus 2 sanitariaty, 5) sanitariaty - 4 pomieszczenia B. SZATNIE DAMSKIE (parter) - przebieralnie, natryski, sanitariaty C. SZATNIE MĘSKIE (parter) - przebieralnie, natryski, sanitariaty D. SZATNIA RODZINNA(parter) - przebieralnie, natryski, sanitariaty E. HALA BASENOWA (parter) F. ZAPLECZE HALI BASENOWEJ (parter), w tym pomieszczenia ratowników wraz z sanitariatem, G. HOL I PRZEJŚCIE PRZY TRYBUNACH (I piętro), H. TRYBUNY (I piętro) I. SAUNY (I piętro) 1. sauna damska i męska 2. sanitariaty 3. natryski 4. pokoje wypoczynkowe 5. ciągi komunikacyjne przy pomieszczeniach saun. J. SALKA GIMNASTYCZNA (II piętro) K. HOL i PRZYLEGŁOŚCI (II piętro) sanitariaty - 2 pomieszczenia L. PODBASENIE 1. Pomieszczenie socjalne konserwatorów wraz z sanitariatem 2. hol przy pomieszczeniu socjalnym 3. schody 4. winda Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 5 785 m2, w tym koryta przelewowe wokół niecek oraz dozowniki do mydła, papieru toaletowego i ręczników typu ZZ 1) natryski - 250 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 2) szatnie/przebieralnie -300 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 3) korytarze, schody - 1380 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 4) sanitariaty -160 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 5) trybuny -140 m2 + 197 fotelików, 6) parkiet -133 m2, 7) powierzchnia przybasenowa - 600 m2, w tym ściany, 8) niecki basenowe - 850 m2, 9) okna - 400 m2 (praca na wysokości), 10) lustra 40m2, 11) przelewy basenowe - 200 mb, 12) sauny z przyległymi pomieszczeniami (natryski + pomieszczenia wypoczynkowe) - 125 m2, 13) podłogi PCV - PL Y Flor (metalik) - 1400 m2, 14)dozowniki do mydła - mydło w płynie - 34 szt. - mydło w pianie - 2 szt. 15) pojemnik do papieru toaletowego - 26 szt. 16) pojemnik do ręczników typu ZZ - 19 szt. 17) śmietniczki - na odpady segregowane - 5 szt. - na odpady niesegregowane - 41 szt. Usługi będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą w czasie otwarcia obiektu, czyli w dni powszednie, soboty, niedziele i w wyznaczone święta, w które obiekt będzie otwarty. Wymagana jest praca w godzinach otwarcia Pływalni oraz w nocy - co wynika z możliwości udostępnienia Pływalni do gruntownego sprzątania tylko w godzinach nocnych. System sprzątania- we wszystkie dni tygodnia, w tym w niedziele oraz w święta, w które obiekt będzie otwarty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HORUS Adam Olczyk, Padlewskiego 4, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 180810,00
Oferta z najniższą ceną: 180810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180810,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zadania podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W ogłoszeniu o zamówieniu dla zadania podstawowego na utrzymanie czystości w budynku Pływalni Miejskiej Podolanka (Nr ogłoszenia: 345280 - 2014) zamieszczonego na stronie UZP w dniu 16.10.2014 r.) oraz SIWZ zamawiający przewidział udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: Św. Huberta, Jastrzębia, Drozdowa, Lisia, Żurawia, Szpacza, Żywiczna, Jaskółcza, Zajęcza, Motylowa.
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont posadzki w trzech salach lekcyjnych i gabinecie lekarskim w Zespole Szkół Ekonomiczno-Kupieckich w Płocku
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Zakup licencji serwerowych, urządzeń typu access point oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Zakup wyposażenia wypożyczalni sprzętu ogrodowego i czyszczącego Część 1-3
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo - 2 edycja
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w jednostkach organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP
- Sprzątanie zanieczyszczeń stałych na terenie wybranych szlaków turystycznych, łowisk i plaż Słowińskiego Parku Narodowego
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.