eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Dostawa samochodu operacyjno-rozpoznawczego (osobowo-terenowy z napędem 4x4) dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Sanok: Dostawa samochodu operacyjno-rozpoznawczego (osobowo-terenowy z napędem 4x4) dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku
Numer ogłoszenia: 186768 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Wincentego Witosa 60, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4631190, fax 013 4658910.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.sanok.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu operacyjno-rozpoznawczego (osobowo-terenowy z napędem 4x4) dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór zawarty jest w załączniku D do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oraz że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru określonego w załączniku D do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Opis techniczny samochodu sporządzony wg wzoru - załącznik A do specyfikacji, zawierający: 1.proponowane rozwiązania techniczne, 2. dane dotyczące podwozia i zabudowy, 3. folder dotyczący proponowanego samochodu. -Oświadczenie o dostarczeniu przy odbiorze przedmiotu zamówienia wyciągu ze świadectwa homologacji dotyczącego przedmiotu zamówienia lub dokumentów umożliwiających zarejestrowanie samochodu jako pojazdu specjalnego Państwowej Straży Pożarnej. -Warunki serwisu i gwarancji wg wzoru - załącznik E do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. -Dokumenty stwierdzające, że osoby/firma, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. -Oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. -Uchwałę walnego zgromadzenia wspólników lub inny dokument upoważniający do zaciągnięcia zobowiązania - zawarcia umowy (dotyczy to przypadku, gdy jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość przyszłego zobowiązania do świadczenia dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego - art. 230 Kodeksu spółek handlowych). -Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie. -Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli specyfika oferty tego wymaga lub fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. -Oświadczenie wykonawcy o powierzeniu (lub nie) części zamówienia podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.sanok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Komendy Powiatowej PSP Sanoku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: -mł. bryg. Lesław Penar w godz. 8:00-15:00 tel. 013 46 58 902 -kpt. Grzegorz Oleniacz w godz. 8:00-15:00 tel. 013 46 58 903

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.