eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipuszZakup samochodu osobowego BUS - fabrycznie nowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Lipusz: Zakup samochodu osobowego BUS - fabrycznie nowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 186777 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipusz, ul. Derdowskiego 7, 83-424 Lipusz, woj. pomorskie, tel. 058 6874515, 6874530, fax 058 6874591.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/lipusz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego BUS - fabrycznie nowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Lipusz. Zamawiający, poprzez sformułowanie dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu typu BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych rozumie sprzedaż w/w samochodu oraz wydanie Zamawiającemu.I. Zakres zamówienia i terminy.Szczegółowy opis parametrów technicznych, wyposażenie oraz innych wymogów dotyczących samochodu. 1 Wymagania zamawiającego. A. Parametry techniczne. 1. Rok produkcji 2008. 2. Nadwozie przeszklone. 3. Ilość miejsc 9. 4. Silnik o mocy nie mniejszej niż 130 KM. 5. Lakier metalizowany- kolor inny niż biały. B. Wyposażenie: 1. ABS, ESP, 2. Poduszki powietrzne przednie kierowcy i pasażera, 3. Wspomaganie układu kierowniczego, 4. Klimatyzacja, 5. Reflektory przeciwmgielne, 6. Centralny zamek zdalnego sterowania, 7. Trzecie światło stop, 8. Oświetlenie umożliwiające czytanie w przedziale pasażerskim, 9. Immobiliser, 10. Rozstaw osi nie mniej niż 3200 mm, 11. Alarm antywłamaniowy, 12. Radioodtwarzacz płyt CD, 13. Przesuwne drzwi boczne w przedziale pasażerskim, 14. Klapa tylna podnoszona do góry, 15. Wodoodporna wykładzina podłogowa przedziału tylnego, 16. Wykładzina ścian bocznych i drzwi tylnych na całej długości tapicerowane, 17. Pełnowymiarowe koło zapasowe,18.Komplet opon letnich i zimowych, 19. Stanowiska do mocowania dwóch /2/ wózków inwalidzkich, 20. Komplet pasów do mocowania wózków, 21. Pasy bezpieczeństwa, 22. Końcówki pasa bezpieczeństwa, 23. Najazd aluminiowy rozsuwany. C. Inne: 1. Świadectwo homologacji dla pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, 2. Karta pojazdu, 3. Instrukcja obsługi. II. Wykonawca wykaże /poprzez dołączenie do oferty właściwego oświadczenia/, że dostarczany przez niego samochód osobowy typu BUS posiada właściwości opisane przez Zamawiającego w punkcie I. III. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony samochód typu BUS, której ważność rozpocznie się od daty odbioru: 1. mechaniczna na okres nie krótszy niż 2 lata 2. na powłokę lakierniczą na okres nie krótszy niż 2 lata 3. na perforację karoserii, na okres nie krótszy niż 8 lat

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi art. 22 ust.1, pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1) określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie do 17.11.2008r za cenę podaną w ofercie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w SIWZ metodą spełnia/ niespełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do SIWZ (zał. nr 3 do SIWZ); 2. oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do SIWZ (zał. nr 4 do SIWZ); 3. odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy na druku załaczonym do SIWZ (zał. nr 1 i 2 do SIWZ); 4. oświadczenie o udzielonej gwarancji na druku załączonym do SIWZ (zał. nr 5 do SIWZ); 5. oświadczenie o terminie wykonania zamówienia na druku załączonym do SIWZ (zał. nr 6 do SIWZ) 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/lipusz

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipusz, ul. Derdowskiego 7 83-424 Lipusz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipusz ul. Derdowskiego 7 83-424 Lipusz - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.