Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-11
Warszawa: Budowa przyziemia segmentu A Ekumenicznego Domu Pomocy Społecznej wraz z Cetrum Rehabilitacji i Ośrodkiem Szkolenia w Prałkowcach
Numer ogłoszenia: 186781 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zgromadzenie Sióstr Służebnic NPM, ul. Rajców 11, 00-220 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831 73 16, fax 022 831 73 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.portal-ukraina/edps
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyziemia segmentu A Ekumenicznego Domu Pomocy Społecznej wraz z Cetrum Rehabilitacji i Ośrodkiem Szkolenia w Prałkowcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa przyziemia Segmentu A Ekumenicznego Domu Pomocy Społecznej o powierzchni zabudowy 423,28 m2 , powierzchni użytkowej przyziemia 879,21 m2 i kubaturze 4748 m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium na kwotę 12.000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 8.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 8.1.2 w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali roboty budowlane o łącznej wartości minimum 2.000.000 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym minimum jedno zamówienie w zakresie budowy budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto, udokumentowane pisemnym potwierdzeniem inwestora lub uprawnionego organu administracyjnego o jego (ich) wykonaniu z należytą starannością i w umownym terminie. 8.1.3 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego (Dz.U z 2003 r Nr 207, póz. 2016 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 1) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy); 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót), 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót), 4) drogowej (kierownik robót). 5) zatrudniają nie mniej niż 20 osób - pracowników fizycznych Każda z osób pełniących funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8.1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1/6 wartości ceny ofertowej. 8.1.5 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilne) (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 300.000 zł. 8.1.6 udzielą 5 letniej gwarancji na wykonane prace 8.1.7 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 8.1.8 zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy. 8.2 Ocena spełniania warunków o których mowa w pkt 8.1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych SIWZ. 8.3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum, spółki cywilne). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców) .Każdy z wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem. Uwaga; Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art 141 ustawy). b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnika (lidera) należy wskazać w formularzu ofertowym w pkt L. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty. Uwaga: Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. e) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Dokumenty wymagane: 9.1.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; wykonawca musi załączyć uprawnienia budowlane osób o których mowa w punkcie 8.1.4 ppkt 1- 4 wraz z aktualną informacją o przynależności tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz.U. z 2002 r. Nr 19 7, poz 1661 z póżn. zm.): 5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.1.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2) wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 3) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości, co najmniej 2.000.000 zł brutto odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie należy przedstawić, co najmniej jeden wykonany przez wykonawcę budynek mieszkalny lub mieszkalno-usługowy o wartości co najmniej 2 000.000 zł brutto. 9.1 3 W celu potwierdzenia, ze wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomiczne) i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) sprawozdania finansowego składającego się z bilansu, rachunku zysku i strat oraz informacji dodatkowej, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lala obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres: 2) informacji banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. w którymej wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę, co najmniej 1/6 wartości oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą niż 300.000 zł. 9.2 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 9.2 1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.1 ppkt 1. 4. 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie: 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie 4) społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie. 5) odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 6) w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.2.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2.1 oraz w punkcie 9.1 1 pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.3 Dokumenty, o których mowa w pkt 9.1.1, pkt 9.1.3, pkt 9.2 oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty. 9.4 Dokumenty, o których mowa w punkcie 9 SIWZ składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 10. Podwykonawcy 10.1 Wykonawca może powierzyć część zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia podwykonawcy. Wówczas obowiązany jest w załączniku nr 8 do SIWZ wskazać, które elementy robót zamierza powierzyć podwykonawcom. 10.2 Maksymalny stopień zleconego podwykonawstwa nie może przekraczać 30% ceny ofertowej brutto zaoferowanej przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.portal-ukraina.pl/edps
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ekumeniczny Dom Pomocy Społecznej Prałkowce 231, 37 - 700 Przemyśl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 09:45, miejsce: Ekumeniczny Dom Pomocy Społcznej Prałkowce 231, 37 - 700 Przemyśl.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/02/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- ZP/01/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Przebudowa i remont budynku wielorodzinnego położonego w Świętochłowicach przy ul. Szkolnej 7
- Roboty budowlane 3 cz.: Naprawa i konserwacja pomieszczeń i instalacji w budynku nr 9 w Gliwicach; Naprawa pomieszczeń Sali Tradycji w budynku nr 1 w Lublińcu; Naprawa dachu Klubu Wojskowego w Bytomiu
- Wymiana windy osobowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Wojska Polskiego 9A w Giżycku
- "Remont elewacji z dociepleniem ścian, wykonanie izolacji ścian piwnicznych oraz docieplenie stropów budynku wielorodzinnego przy ul. Wysockiego 4 w Wałbrzychu"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.