Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-14
Katowice: Dzierżawa analizatora do badań gazometrii i elektrolitów oraz hemoglobiny wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 186799 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2024025, faks 032 3598480, 2028754, 3598480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: w.w.w.gcm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatora do badań gazometrii i elektrolitów oraz hemoglobiny wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora do badań gazometrii i elektrolitów oraz hemoglobiny wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości 20% wartości zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem Dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych Dz. U. nr 93 poz. 896 z 2004 r. z późn. zmianami) -złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców) Harmonogram płatności rat za dzierżawę analizatora -złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców) Szczegółowa instrukcja obsługi analizatora w języku polskim i angielskim -złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców) Wymogi techniczne dla analizatora do badania gazometrii i elektrolitów oraz hemoglobiny załącznik nr 4A -złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców) karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (jeśli odczynniki lub materiały eksploatacyjne zawierają substancje wymieniane w ustawie o odpadach i opakowaniach po substancjach niebezpiecznych) -złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podane w ofercie): - w przypadku zmian ustawowych stawek podatków i należności administracyjno - prawnych ( w szczególności: podatek VAT i inne, cło). - w przypadku nadzwyczajnej zmiany warunków spełnienia/ świadczenia postanowień umowy ( w szczególności znaczącej zmiany kursów walut) co groziłoby co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 2. Zmiany przedmiotu zamówienia , nie powodującej rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ. - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych , bądź lepszych parametrach zawartych w SIWZ, w cenie identycznej lub niższej jaką podano w ofercie. - w przypadku zmiany wielkości opakowań, wprowadzenia nowszej serii, zmiany składu preparatów, itp. - w przypadku zmiany ceny z korzyścią dla szpitala (cena niższa)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gcm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach im. prof. Leszka Gieca , ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice, pok.50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach im. prof. Leszka Gieca , ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice, pok.50.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa wulkanizacji dla jednostek garnizonu śląskiego
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi oraz wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Dostawa pieca laboratoryjnego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania kopii zapasowych
- Pełnienie funkcji biegłego na potrzeby postępowań prowadzonych w Departamencie Ochrony Środowiska, Ekologii i Opłat Środowiskowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynnika
- "Sprzedaż wraz z dostawą substancji chemicznych i akcesoriów histopatologicznych dla Zakładu Patomorfologii SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu"
- Dostawa materiałów zużywalnych do aparatu Maldi Biotyper Sirius IVD System
- "Dostawa odczynników chemicznych oraz materiałów, drobnego sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 2 części"
- ZPO.272.1.18.2025 Postępowanie na sukcesywne dostawy odczynników chemicznych oraz testów biochemicznych i antygenowych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DROBNEGO JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW- 5 PAKIETÓW
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.