eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówPublikacja ogłoszeń prasowych i artykułów sponsorowanych w tytułach o zasięgu lokalnym i krajowym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Myszków: Publikacja ogłoszeń prasowych i artykułów sponsorowanych w tytułach o zasięgu lokalnym i krajowym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie.
Numer ogłoszenia: 186809 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150043 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Publikacja ogłoszeń prasowych i artykułów sponsorowanych w tytułach o zasięgu lokalnym i krajowym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń prasowych i artykułów sponsorowanych w tytułach o zasięgu lokalnym i krajowym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest zamieszczanie ogłoszeń prasowych typu: nekrologi, kondolencje, życzenia, ogłoszenia wynikające z prowadzonych postępowań administracyjnych, ogłoszenia dotyczące modernizacji ewidencji gruntów, ogłoszenia dotyczące spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami tj. ogłoszenia o przetargach, wykazy zawiadomienia, obwieszczenia, ogłoszenia dotyczące nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, ogłoszenia i inne informacje wynikające z funkcjonowania urzędu oraz zamieszczanie artykułów sponsorowanych. Publikacja ogłoszeń i artykułów sponsorowanych następować będzie w wydaniu głównym tytułu prasowego o zasięgu lokalnym lub w dodatku lokalnym do tytułu prasowego, które ukazują się w postaci drukowanej, w języku polskim, na terenie Powiatu Myszkowskiego, co najmniej raz w tygodniu i są rozpowszechniane odpłatnie. Tytuł prasowy powinien zawierać strony tematyczne o charakterze informacyjno-społeczno- gospodarczym i powinien być dostarczycielem rzetelnych informacji o ważnych wydarzeniach. Tytuł prasowy powinien posiadać nakład kierowany do sprzedaży w ilości egzemplarzy za 1 miesiąc kalendarzowy- kwiecień 2011 w wysokości minimum 15 000 egzemplarzy. Zamawiający może wpływać na miejsce oraz dzień zamieszczenia publikacji ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego na stronach redakcyjnych i ogłoszeniowych. Publikacja odbywać się będzie w wersji czarno-białej lub kolorowej (full kolor), w zależności od potrzeb Zamawiającego. Po publikacji ogłoszenia prasowego lub artykułu sponsorowanego Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu drogą elektroniczną w formacie PDF strony z gazety z zamieszczonym ogłoszeniem lub artykułem sponsorowanym. Zamawiający szacuje iż w trakcie trwania umowy nabędzie powierzchnię publikacji ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych w wersji czarno-białej w wielkości maksymalnie 9690 cm2, natomiast w wersji kolorowej w wielkości maksymalnie 964 cm2. Zamawiający określił przewidywaną, szacunkową powierzchnię publikacji ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych. Ilość ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest zamieszczanie ogłoszeń prasowych typu: nekrologi, kondolencje, życzenia, ogłoszenia wynikające z prowadzonych postępowań administracyjnych, ogłoszenia dotyczące modernizacji ewidencji gruntów, ogłoszenia dotyczące spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami tj. ogłoszenia o przetargach, wykazy zawiadomienia, obwieszczenia, ogłoszenia dotyczące nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, ogłoszenia i inne informacje wynikające z funkcjonowania urzędu oraz zamieszczanie artykułów sponsorowanych. Publikacja ogłoszeń i artykułów sponsorowanych następować będzie w wydaniu głównym tytułu prasowego o zasięgu ogólnopolskim, który ukazuje się codziennie od poniedziałku do soboty w postaci drukowanej, w języku polskim, i jest rozpowszechniany odpłatnie. Tytuł prasowy powinien zawierać strony tematyczne o charakterze informacyjno-społeczno- gospodarczym i powinien być dostarczycielem rzetelnych informacji o ważnych wydarzeniach. Tytuł prasowy powinien posiadać średni dzienny nakład kierowany do sprzedaży w miesiącu kwietniu 2011r. w ilości minimum 140 000 egzemplarzy Zamawiający może wpływać na miejsce oraz dzień zamieszczenia publikacji ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego na stronach redakcyjnych i ogłoszeniowych. Publikacja odbywać się będzie w wersji czarno-białej, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Po publikacji ogłoszenia prasowego lub artykułu sponsorowanego Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu drogą elektroniczną w formacie PDF strony z gazety z zamieszczonym ogłoszeniem lub artykułem sponsorowanym. Zamawiający szacuje iż w trakcie trwania umowy nabędzie powierzchnię publikacji ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych w wielkości maksymalnie 2191 cm2. Zamawiający określił przewidywaną, szacunkową powierzchnię publikacji ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych. Ilość ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Zadanie nr 3 Zamieszczanie w tytule prasowym ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych (wraz z ich korektą edytorską i składem) dotyczących promocji projektu Biznes otwarty dla wszystkich realizowane w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. Publikacja ogłoszeń i artykułów sponsorowanych następować będzie w wydaniu głównym tytułu prasowego o zasięgu lokalnym lub w dodatku lokalnym do tytułu prasowego, które ukazują się w postaci drukowanej, w języku polskim, na terenie Powiatu Myszkowskiego, co najmniej raz w tygodniu i są rozpowszechniane odpłatnie. Tytuł prasowy powinien zawierać strony tematyczne o charakterze informacyjno-społeczno- gospodarczym i powinien być dostarczycielem rzetelnych informacji o ważnych wydarzeniach. Tytuł prasowy powinien posiadać nakład kierowany do sprzedaży w ilości egzemplarzy za 1 miesiąc kalendarzowy- kwiecień 2011 w wysokości minimum 15 000 egzemplarzy. Ogłoszenia lub artykuły sponsorowanego będą publikowane na stronach drugiej lub trzeciej tytułu prasowego. Ogłoszenia będą publikowane w pełnym kolorze, przy czym ramka ogłoszenia będzie nie mniejsza niż 10cm x 17 cm natomiast artykuły na temat realizacji projektu będą publikowane w pełnym kolorze przy czym ramka ogłoszenia będzie nie mniejsza niż 25cm x 35 cm. W treści ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych zamieszczone będą logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flaga UE z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, zapis: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zastosuje wszelkie wymagania graficzne i kolorystyczne określone w wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (w wersji obowiązującej w dniu realizacji zamówienia). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej do dnia doręczenia faktury VAT tytuł prasowy (w formie papierowej), w którym ukazało się zlecone ogłoszenie. Zamawiający szacuje iż w trakcie trwania umowy nabędzie powierzchnię publikacji ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych w wielkości maksymalnie 4520 cm2. Zamawiający określił przewidywaną, szacunkową powierzchnię publikacji ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych. Ilość ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 2. Usługa będzie obejmować publikację ogłoszeń i artykułów sponsorowanych, w liczbie, wielkości i częstotliwości w zależności od potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie. 3. Ogłoszenia prasowe oraz artykuły sponsorowane ukazywać się będą we wskazanym przez Starostwo Powiatowego w Myszkowie terminie. 4. Emisja poszczególnych ogłoszeń prasowych lub artykułów sponsorowanych dokonywana będzie sukcesywnie na podstawie odrębnych zleceń składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem e-maila wykorzystując pakiet biurowy środowiska WINDOWS - zapis WORD. Zlecenie publikacji obejmowało będzie zawsze treść ogłoszenia prasowego lub artykułu sponsorowanego, jego wielkość, termin publikacji oraz lokalizację na wskazanych przez Zamawiającego stronach. 5. Jako jednostkę miary zlecanych ogłoszeń oraz artykułów sponsorowanych Zamawiający przyjął 1 cm2. 6. Treść ogłoszeń prasowych oraz artykułów sponsorowanych przygotuje i dostarczy Zamawiający, natomiast opracowanie i skład przygotuje Wykonawca w konsultacji z Zamawiającym. Treść ogłoszeń prasowych lub artykułów sponsorowanych przekazywana będzie Wykonawcy na podstawie pisemnego bieżącego zlecenia, składanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 7. Zakres zamówienia obejmuje dla każdego ogłoszenia oraz artykułu sponsorowanego jego skład według wytycznych Zamawiającego (układ treści, grafiki) i dostosowanie ich przez Wykonawcę do szaty graficznej danego dziennika. 8. Zlecenia zamieszczenia ogłoszenia lub artykułu będą przesyłane Wykonawcy z wyprzedzeniem, co najmniej 3 dni przed dniem ukazania się tytułu prasowego, w którym ma zostać opublikowane ogłoszenie lub artykuł sponsorowany. W przypadku wysłania przez Zamawiającego zlecenia po godzinie 15.00 w trakcie dnia roboczego, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić przyjęcie zlecenia do godziny 10.00 najbliższego dnia roboczego. 9. Najpóźniej następnego dnia lub pierwszego dnia roboczego po otrzymaniu zlecenia zamieszczenia ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego do godz. 10:00 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego oraz kalkulację kosztu zamieszczenia pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Zamawiającego w umowie z Wykonawcą. 10. W stosunku do przedstawionego projektu i kalkulacji Zamawiający ma prawo zgłosić uwagi lub zastrzeżenia, które Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić oraz przygotować i ponownie przedstawić projekt i kalkulację Zamawiającemu. Poprawiony projekt i kalkulacja powinny zostać przedstawione Zamawiającemu najpóźniej do godziny 15:00 w terminie 2 dni roboczych przed emisją ogłoszenia. 11. Zamieszczenie ogłoszenia w tytule prasowym następować będzie w sytuacji, gdy Zamawiający przyjął projekt ogłoszenia i kalkulację kosztów. 12. W przypadku braku możliwości realizacji zlecenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy( np. klęska żywiołowa), Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego, w terminie co najmniej 3 dni przed dniem ukazania się tytułu prasowego podając jednocześnie najbliższy możliwy termin publikacji ogłoszenia. 13. W przypadku błędów w publikacji ogłoszenia (np. niezgodność opublikowanej treści z przesłanym przez zamawiającego zamówieniem) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie usunąć we własnym zakresie i na własny koszt wszelkie wady, jakie ujawnią się w dniu publikacji ogłoszenia lub artykułu przez publikację poprawnej treści ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż - dla zadania Nr 1 i zadania Nr 3 - w najbliższym lub jednym z dwóch następujących po nim przygotowywanych do druku numerów - dla zadania Nr 2 - w ciągu 7 dni od dnia ujawnienia wady. 14. Zamawiający może cofnąć zlecenie publikacji ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego, nie później niż do godziny 15.00 na dwa dni przed terminem, w którym ogłoszenie lub artykuł ma być opublikowane, bez ponoszenia skutków finansowych. 15. Cena przedstawiona w formularzu cenowym za 1 cm2 publikacji ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego musi być stała w okresie trwania umowy i musi być niezależna od dnia publikacji danego ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego oraz bez względu na stronę jego publikacji. 16. Umowa zostanie zawarta na okres: -dla zadania nr 1 i zadania nr 2 do dnia 31.12.2011r. -dla zadania nr 3 do dnia 30.04.2013r. z zastrzeżeniem że wartość zrealizowanych zamówień wynikających z umowy nie może przekroczyć kwoty brutto określonej w ofercie. Po osiągnięciu powyższej wartości, umowa zostanie uznana za wykonaną. 17. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie się odbywało na podstawie faktur częściowych za zamieszczenie danego ogłoszenia lub artykułu sponsorowanego wystawianych przez Wykonawcę w terminie 3 dni roboczych od dnia publikacji ogłoszenia prasowego lub artykułu sponsorowanego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00 - Usługi publikacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: dla zadania nr 3: Umowa będzie współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- Działanie 6.2 Wsparce oraz promocja przedsiębiorczości oraz samozatrudnienia - tytuł projektu: Biznes otwarty dla wszystkich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Publikacja ogłoszeń prasowych i artykułów sponsorowanych w tytułach o zasięgu lokalnym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mysz Press s.c. Sylwia & Jarosław Mazanek, ul. Sikorskiego 53 F, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11950,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2739,46

  • Oferta z najniższą ceną: 2739,46 / Oferta z najwyższą ceną: 7143,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Publikacja ogłoszeń prasowych i artykułów sponsorowanychw tytułach o zasięgu krajowym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRESSPUBLICA Sp. z o.o., ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30235,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10779,72

  • Oferta z najniższą ceną: 10779,72 / Oferta z najwyższą ceną: 10779,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Publikacja ogłoszeń prasowych i artykułów sponsorowanych w tytułach o zasięgu lokalnym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mysz Press s.c. Sylwia & Jarosław Mazanek, ul. Sikorskiego 53 F, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12567,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1667,88

  • Oferta z najniższą ceną: 1667,88 / Oferta z najwyższą ceną: 5504,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.