Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-30
Opoczno: Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych
do projektów Wysokie kwalifikacje zawodowe - szansą na atrakcyjną pracę 2 Rozwój kompetencji - drogą do Przyszłości. Realizacja kursów Microsoft i Cisco oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych
Nowoczesna szkoła - kluczem do sukcesu. Realizacja kursów
Linux oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych
Numer ogłoszenia: 186815 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno , ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, faks 044 7361500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektów Wysokie kwalifikacje zawodowe - szansą na atrakcyjną pracę 2 Rozwój kompetencji - drogą do Przyszłości. Realizacja kursów Microsoft i Cisco oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych Nowoczesna szkoła - kluczem do sukcesu. Realizacja kursów Linux oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z poniższym opisem szczegółowym. CZĘŚĆ I: Wysokie kwalifikacje zawodowe - szansą na atrakcyjną pracę 2 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektu: Wysokie kwalifikacje zawodowe - szansą na atrakcyjną pracę 2, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Lp. NAZWA TOWARU j. m. ILOŚĆ RAZEM 1. Papier ksero biały A4 80 g / m2 ryza 64 2. Papier ksero mixkolor A4 80 g / m2 ryza 11 3. Etykiety samoprzylepne A4 sztuka 200 4. Zeszyt A4 twarda oprawa / kratka / 96 k sztuka 102 5. Zestaw druków akcydensowych: - księga przych. i rozch. A5 - ewidencja nabycia tow. i usług VAT A5 - ewidencja sprzedaży VAT A5 - ewidencja przychodów A5 - faktura VAT A5 - faktura VAT korekta A5 - dowód wewnętrzny A6 sztuka sztuka sztuka sztuka bloczek bloczek bloczek 100 100 100 100 100 100 100 6. Koperta A5 biała sztuka 100 7. Koperta A4 biała sztuka 100 8. Karteczki samoprzylepne 75 x 75 mm 100 k bloczek 12 9. Zakładki Indeksujące samoprzylepne proste 45 x 12 mm /8 kolorów x 25 szt./ zestaw 5 10. Półka na dokumenty podłużna A4 bezbarwna (ciężka) sztuka 10 11. Segregator A4/75 niebieski lub granatowy sztuka 52 12. Segregator A4/5 niebieski lub granatowy sztuka 32 13. Skoroszyt wpinany twardy PCV A4 sztuka 500 14. Teczka skrzydłowa na rzep 40 mm A4 twarda, sztywna tektura sztuka 100 15. Teczka z gumką A4 karton w 3 kolorach sztuka 152 16. Folia do laminacji 80 micron A4 /216 x 303 mm/ sztuka 100 17. Ofertówka krystaliczna A4 sztuka 50 18. Koszulka groszkowa A4 sztuka 4220 19. Okładka przezroczysta do bindowania A4 sztuka 200 20. Okładka kartonowa kolorowa do bindowania A4 sztuka 200 21. Długopis automatyczny dwukolorowy sztuka 102 22. Ołówek automatyczny z gumką sztuka 10 23. Zakreślacz do papieru (druk, kopia, fax) różne kolory - dwustronny e - line 2 sztuka 114 24. Markery do białych tablic z wymiennymi wkładami + gąbka magnetyczna zestaw 5 25. Flamastry - 12 kolorów komplet 2 26. Gumka do ścierania w sztyfcie sztuka 8 27. Dziurkacz duży metalowy /50 k/ sztuka 4 28. Zszywacz długoramienny sztuka 2 29. Zszywacz /2-100 k/ sztuka 2 30. Kalkulator - całki oznaczone i wartość pochodnej w punkcie, operacja na macierzach, liczby zespolone, zaawansowana statystyka i regresja, binarny, ósemkowy i szesnastkowy system liczbowy, operacja na wektorach, rozwiązywanie równań i układów równań, pamięć obliczeń, obliczanie wartości wyrażeń, suma wyrazów ciągu, funkcje trygonometryczne i hiperboliczne, wartość bezwzględna, tabela funkcji, kombinacje i permutacje, ułamki zwykłe. sztuka 2 31. Pendrive 16 GB sztuka 2 32. Nożyczki biurowe 17 cm sztuka 8 33. Linijka 30 cm sztuka 2 34. Ekierka 45/45 sztuka 2 35. Cyrkiel metalowy z rysikiem sztuka 2 36. Klipsy biurowe 25 mm (12 szt. w opak.) opak. 2 37. Klipsy biurowe 19 mm (12 szt. w opak.) opak. 2 38. Spinacze biurowe 50 mm opakowanie = 100 1 39. Zszywki do zszywacza długoramiennego Opak. = 1000 szt. 2 40. Zszywki do zszywacza /2-100 k/ Opak. = 1000 szt. 2 41. Tusz do stempli czarny sztuka 1 42. Tusz do drukarki HP 930C (19ml) kolor sztuka 1 43. Toner do drukarki laserowej Lexmark E260 (na 3500 s.) sztuka 3 44. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MB470 (na 3500 s.) sztuka 7 45. Toner do drukarki laserowej Xerox 3010 Phaser (wysokowydajny) sztuka 2 46. Tusz do drukarki HP Photo Smart C 3100 czarny (11ml) 1 kolorowy (7ml) sztuka 2 47. Tusz do drukarki Xerox WorkCentre 3119 (na 3000 stron) sztuka 1 48. Toner do drukarki Brother DCP 7065 (na 2 600 stron) sztuka 1 CZĘŚĆ II: Rozwój kompetencji - drogą do Przyszłości. Realizacja kursów Microsoft i Cisco oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektu Rozwój kompetencji - drogą do Przyszłości. Realizacja kursów Microsoft i Cisco oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. LP. NAZWA TOWARU ILOŚĆ 1 Papier ksero A4/80g/m2 2 ryzy 2 Skoroszyt A4 z zawieszką kolor - 10 szt. 2 opakowania 3 Koszulki A4/100 - groszkowe -100 szt. 2 opakowania 4 Tusz do drukarki HP Deskjet 5940 (czarny, 12 ml) 2 szt. 5 Tusz do drukarki HP Deskjet 5940 (kolor, 7 ml.) 2 szt. CZĘŚĆ III: Nowoczesna szkoła - kluczem do sukcesu. Realizacja kursów Linux oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektu Nowoczesna szkoła - kluczem do sukcesu . Realizacja kursów Linux oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. LP. NAZWA TOWARU ILOŚĆ 1. Papier ksero A4/80g/m2 23 ryzy 2. Skoroszyt A4 wpinany, twardy - 10 szt. 32 opak. 3. Koszulka A4/100 - groszkowe 15 opak. 4. Tusz do drukarki HP Deskjet 1220C (czarny) 5 szt. 5. Tusz do drukarki HP Deskjet 1220C (kolor) 5 szt. 6. Zeszyt A4 twar. opraw. kratka/96 kart. 54 szt. 7. Segregator A4/75 kolor 40 szt. 8. Teczka na gumkę A4 54 szt. 9. Długopis automatyczny 54 szt. 10. Ołówek automatyczny 54 szt. 11. Pendrive 8 GB 24 szt. 12. Linijka 30 cm 30 szt. 13. Cyrkiel metalowy z rysikiem 30 szt. 14. Płyta CD 24 szt. 15. Płyta DVD 24 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.92.30 - Koperty .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Informacje zawarte we wzorze umowy - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a. nie można dotrzymać terminu wykonania zamówienia na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; b. nastąpiła zmiana przepisów istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; c. nastąpiło wydłużenie procedur administracyjnych niezależnych od Wykonawcy, które mają wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. 2, jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany. 4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.opocznopowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opocznie, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 13:30, miejsce: Oferty należy składać w biurze podawczym w Starostwie Powiatowym, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno lub za pośrednictwem poczty..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: CZĘŚĆ I: Wysokie kwalifikacje zawodowe - szansą na atrakcyjną pracę 2 CZĘŚĆ II: Rozwój kompetencji - drogą do Przyszłości. Realizacja kursów Microsoft i Cisco oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych CZĘŚĆ III: Nowoczesna szkoła - kluczem do sukcesu. Realizacja kursów Linux oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Dostawa na dostawę preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa na dostawę preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Opocznie
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU"
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DO PRZEDSZKOLI W GMINIE LESZNOWOLA W 2025 ROKU"
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.