Ogłoszenie z dnia 2010-06-29
Karpacz: sprzątanie obiektu Sali Sportowo - Widowiskowej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Karpaczu
Numer ogłoszenia: 186816 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie obiektu Sali Sportowo - Widowiskowej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Karpaczu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu w należytym stanie sanitarnym i porządkowym pomieszczeń w Sali Sportowo -Widowiskowej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Karpaczu przy ul. Konstytucji 3 Maja 48B 2. Łączna powierzchnia przeznaczona do sprzątania: a) parkiet - 1221 m2 b) linoleum - 92 m2 c) płytki - 1933 m2 w sumie 3246 m2 3. Pomieszczenia przeznaczone i wykaz czynności wchodzących w zakres przedmiotu Usługi: 1) siłownia: - zamiatanie lub odkurzanie, mycie i wycieranie na wilgotno powierzchni 5x tygodniu 2) szatnie A, B, C, D, E, F, G: - zamiatanie lub odkurzanie oraz wycieranie na wilgotno powierzchni podłóg - 5 x w tygodniu, - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - 5 x w tygodniu, - mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych - 5 x w tygodniu, - mycie luster - 5 x w tygodniu, 3) biuro: - zamiatanie lub odkurzanie, mycie i wycieranie na wilgotno powierzchni 5x tygodniu, - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - 5 x w tygodniu, - mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych - 5 x w tygodniu, 4) toaleta damska: - zamiatanie lub odkurzanie, mycie i wycieranie na wilgotno powierzchni 5x tygodniu, - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - 5 x w tygodniu, - mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych - 5 x w tygodniu, 5) toaleta męska: - zamiatanie lub odkurzanie, mycie i wycieranie na wilgotno powierzchni 5x tygodniu, - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - 5 x w tygodniu, - mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych - 5 x w tygodniu, 6) toaleta dla niepełnosprawnych: - zamiatanie lub odkurzanie, mycie i wycieranie na wilgotno powierzchni 5x tygodniu, - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - 5 x w tygodniu, - mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych - 5 x w tygodniu, 7) pokój nauczycielski: - zamiatanie lub odkurzanie, mycie i wycieranie na wilgotno powierzchni 5x tygodniu, - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - 5 x w tygodniu, - mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych - 5 x w tygodniu, 8) dwa korytarze, hol: - zamiatanie lub odkurzanie, mycie i wycieranie na wilgotno powierzchni 5x tygodniu, 9) hala: - usuwanie zarysowań po butach 5x w tygodniu, - zamiatanie parkietu lub odkurzanie z użyciem sprzętu do tego przeznaczonego 5x w tygodniu, - zmywanie na wilgotno (nie na mokro) parkietu z zastosowaniem środka OLI-AQUA POLISH SPORTBODENPFLIGE firmy Oli-Lacke- 5 x w tygodniu, - sprzątanie rozkładanych trybun (odkurzanie i wycieranie na wilgotno) minimum 2 x w tygodniu, - odkurzanie chodnika na hali minimum 3 x w tygodniu, - sprzątanie antresoli 1x w tygodniu - odkurzanie i wycieranie na wilgotno. Czynności dodatkowe: - sprzątanie parapetów 1x w tygodniu - wycieranie powierzchni na wilgotno, - wymiana papieru toaletowego, mydła w płynie, ręczników papierowych, środków zapachowych, worków na śmieci na bieżąco, - mycie okien na całym obiekcie 1x w trakcie trwania umowy, - wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi - 1 x w tygodniu, - wycieranie na wilgotno lub mycie kaloryferów - 1 x w tygodniu, - przecieranie na wilgotno lub mycie zewnętrznych powierzchni mebli z zastosowaniem środków do konserwacji mebli - 1 x w tygodniu. 4. Ponadto do obowiązków Wykonawcy będzie należało zapewnienie odpowiednich warunków higienicznych podczas odbywających się na sali imprez kulturalnych, sportowych i innych. Podczas imprez Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia minimum jednego pracownika, który w trakcie trwania imprezy będzie dbał o czystość użytkowanych pomieszczeń oraz sprzątnięcia sali po jej zakończeniu. Zamawiający przewiduje 12 dni w których na sali mogą odbywać się imprezy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich czynności objętych umową z należytą starannością i sumiennością przy użyciu własnych materiałów i środków oraz sprzętu, posiadających wymagane atesty i dopuszczenia do stosowania zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Do mycia stosowany może być wyłącznie środek OLI-AQUA POLISH SPORTBODENPFLIGE firmy Oli-Lacke 6. Postanowienia ogólne: 1) Prace związane z prawidłową realizacją usługi winny być wykonywane w następujących godzinach pracy: po godzinie 16:00 w dniach poniedziałek - piątek. Jeżeli na hali odbywają się zajęcia popołudniowe, prace mogą zostać wykonane bezpośrednio po zajęciach lub do godziny 8:00 dnia następnego. 2) Usługa winna być wykonywana z należytą starannością i sumiennością przy zastosowaniu sprzętu, materiałów, środków czystości zabezpieczonych przez Wykonawcę, które posiadają wymagane atesty i dopuszczenia do stosowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, dostosowanych do specyfikacji sprzątanej powierzchni o właściwościach myjących, konserwujących, dezynfekujących, antypoślizgowych. 3) Wymagane jest zapewnienie dostatecznej ilości i różnorodności środków czystości i innych materiałów potrzebnych do właściwej realizacji usługi. 4) Wymagane jest zapewnienie takiej ilości pracowników oraz takiej ilości godzin ich zatrudnienia, które zabezpieczą rzetelną realizację usługi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL Cleaning Spółka z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12295,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14914,20
Oferta z najniższą ceną: 9085,10 / Oferta z najwyższą ceną: 34200,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy PZP zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przemiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Usługa sprzątania Sali Sportowo - Widowiskowej jest usługą o ustalonych standardach jakościowych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- Usługa opróżniania lokali lub pomieszczeń do nich przynależnych znajdujących się w zasobie Oddziału Terenowego Małopolskiego
- Sukcesywne czyszczenie urządzeń instalacji oraz odwodnień liniowych i posadzek hali waloryzacji żużla w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku nr 8 przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.