eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicedostawa kart elektronicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Katowice: dostawa kart elektronicznych
Numer ogłoszenia: 186865 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kart elektronicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż 300.000 sztuk kart elektronicznych, zgodnie z zasadami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy. Karty te po spersonalizowaniu w Centrum Personalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, będą używane przez ubezpieczonych jako karty ubezpieczenia zdrowotnego. W ramach 300.000 sztuk kart Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć karty o rewersie wydrukowanym według dwóch (2) różnych wzorów graficznych (wzór A i wzór B). Wzór A oznacza wzór zgodny z aktualnym wzorem karty ubezpieczenia zdrowotnego Śląskiego OW NFZ. Wzór B oznacza wzór zgodny z obowiązującym wzorem europejskiej karty ubezpieczenia zdrowotnego. Według wzoru B powinno zostać wydrukowanych co najmniej 30.000 sztuk kart spośród ich ogólnej zamawianej liczby. Wzór karty Śląskiego OW NFZ oraz wzór karty europejskiej zostaną przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia umowy w postaci plików graficznych oraz w wersji drukowanej. Wykonawca winien złożyć oświadczenie (treść w formularzu oferty), że zobowiązuje się dostarczyć karty elektroniczne nowe, wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami, w pełni wartościowe i nadające się do wykorzystania zgodnie z ich przeznaczeniem, tzn. do personalizacji elektronicznej i graficznej na drukarkach Ultragrafix 800 firmy DataCard jako karty ubezpieczenia zdrowotnego oraz do odczytywania przez dowolny czytnik kart elektronicznych zgodnych z SIWZ. Potwierdzenie bezkolizyjnej współpracy kart elektronicznych z wymienionymi wyżej drukarkami oraz dowolnym czytnikiem kart elektronicznych jest kluczowym warunkiem realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający musi mieć gwarancję, że zakupione w wyniku przetargu karty będą nadawały się do personalizacji na posiadanych przez Śląski OW NFZ drukarkach oraz będą odczytywane przez czytniki kart elektronicznych. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy jako integralna część SIWZ przewiduje również i określa warunki dokonania ewentualnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy. Na podstawie § 3 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.), w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty, próbek w postaci: 10 sztuk oferowanych przez Wykonawcę kart elektronicznych, niespersonalizowanych. Karty te nie muszą posiadać zabezpieczenia numerem RID, o którym mowa w SIWZ. Zamawiający sprawdzi załączone do oferty karty w następujących zakresach: a. pod kątem parametrów technicznych, b. pod kątem możliwości ich graficznego spersonalizowania na drukarkach Ultragrafix 800 firmy DataCard, c. pod kątem możliwości ich odczytu przez dowolny czytnik kart elektronicznych. Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę przedmiotu równoważnego do opisanego w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia w zakresie, w jakim wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ. Równoważność dotyczy tu: 1) układu elektronicznego karty wyspecyfikowanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ pojawia się nazwa SLE 4428 lub nazwy wskazujące na pochodzenie układu SLE 4428 (INFINEON), przyjmuje się, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy: lub równoważne. Wykonawca obowiązany jest wykazać równoważność oferowanego przez siebie układu elektronicznego karty do układu SLE 4428 w zakresie parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na tym samym poziomie co układ elektroniczny SLE 4428. W tym celu Wykonawca winien załączyć do formularza oferty sporządzoną przez siebie i podpisaną Specyfikację techniczną oferowanego układu elektronicznego karty, której analiza wraz z weryfikacją 10 szt. kart załączonych do oferty w zakresie określonym wyżej pod lit. a, b i c, będzie podstawą do oceny zachowania równoważności. 2) norm ISO oraz norm PN-EN wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ pojawia się wskazanie konkretnej normy ISO lub PN-EN, przyjmuje się, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy: lub równoważne. Wykonawca obowiązany jest załączyć do formularza oferty sporządzony przez siebie i podpisany Wykaz norm równoważnych do norm podanych przez Zamawiającego. Wykonawca winien podać w Wykazie norm równoważnych nazwy (lub numery) norm równoważnych. Warunki gwarancji i trwałości kart: okres gwarancji winien wynosić 24 miesiące licząc od dnia podpisania danego protokołu odbioru częściowego. Karty muszą wykazywać trwałość danych w okresie minimum 10 lat licząc od dnia podpisania danego protokołu odbioru częściowego oraz trwałość na minimum 10.000 operacji zapisu/odczytu. Warunki gwarancji oraz trwałości kart zostały określone w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. Termin wykonania zamówienia: w okresie do dnia 31.12.2010 r. przy spełnieniu następujących warunków: a). dostawa 100.000 sztuk kart elektronicznych (pierwsza dostawa) - w terminie do 85 dni licząc od dnia zawarcia umowy, w tym 30.000 sztuk kart wydrukowanych według wzoru B; b). dostawa 160.000 sztuk kart elektronicznych (druga dostawa) - w terminie do 85 dni licząc od dnia złożenia zamówienia; c). pozostałe karty w liczbie do 40.000 sztuk - w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz posiadanych przez niego środków finansowych w roku 2010 - Zamawiający będzie mógł zamówić jednorazowo lub w częściach przed upływem okresu, na jaki umowa została zawarta, w taki sposób, aby Wykonawca miał każdorazowo 85 dni na dostarczenie kart licząc od dnia złożenia danego zamówienia. Strony mogą ustalić krótszy termin dostawy. W każdym składanym zamówieniu, o którym mowa powyżej pod lit. b lub lit. c, Zamawiający określi rodzaj wzoru (A lub B), według którego winny zostać wydrukowane karty z podaniem ich liczby (w ramach danego wzoru). Miejsce dostawy (miejsce przeznaczenia): ul. Kossutha 13, Katowice.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.31 - Karty elektroniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiazany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 złotych. Zasady związane z wnoszeniem oraz zwrotem wadium określa SIWZ oraz ustawa Prawo zamówień publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pzp, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. Warunki podmiotowe: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 pzp. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 pzp oraz przedstawi dokumenty, o których mowa poniżej pod lit. A do E (lub odpowiednio lit. J). 2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej (1) dostawy wykonanej lub wykonywanej przez Wykonawcę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem jej wartości (brutto w złotych), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca winien potwierdzić stosownym dokumentem należyte wykonanie wykazanych przez siebie dostaw (przynajmniej jednej). Pod pojęciem wykonana dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie polegające na dostarczeniu co najmniej 20.000 sztuk kart elektronicznych o wartości co najmniej 50.000,00 złotych brutto, zrealizowane (zakończone) przez Wykonawcę. Pod pojęciem wykonywana dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie polegające na dostarczaniu kart elektronicznych, którego pewna część obejmująca co najmniej 20.000 sztuk kart elektronicznych o wartości co najmniej 50.000,00 złotych brutto została już zrealizowana (zakończona) przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (patrz: poniżej lit. I). Ponadto, Wykonawca przedstawi dokumenty, o których mowa poniżej pod lit. F i G). 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien potwierdzić za pomocą informacji banku lub informacji spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 150.000,00 złotych lub zdolności kredytowej na poziomie co najmniej 150.000,00 złotych. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 3 oraz przedstawi dokument, o których mowa poniżej pod lit. H.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione poniżej. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: A). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). Aktualne zaświadczenia: D). właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz E). właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. F). Wykaz dostaw (formularz wykaz dostaw) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości (brutto w złotych), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (patrz: pkt V ppkt 2 SIWZ oraz uwagi zamieszczone w treści formularza wykaz dostaw). G). Dokument/y potwierdzające, że zamówienia wykazane w formularzu wykaz dostaw zostały wykonane należycie. Dokumenty te winny być wystawione przez odbiorców, tj. podmioty, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane (patrz: pkt V ppkt 2 SIWZ oraz uwagi zamieszczone w treści formularza wykaz dostaw). H). Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych na poziomie co najmniej 150.000,00 złotych lub zdolność kredytową Wykonawcy na poziomie co najmniej 150.000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. I). W przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które zostaną udostępnione przez inne podmioty, Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy). J). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów. UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszystkie dokumenty przedkładane przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny być odpowiednio: podpisane albo potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ustanowionego przez nich pełnomocnika, przy czym dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w SIWZ dla pełnomocnictw. Każdy z Wykonawców osobno obowiązany jest spełnić warunek z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 4 pzp. Do oferty składanej przez ww. Wykonawców, dokumenty wymienione powyżej pod lit. A do E (lub odpowiednio lit. J) należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie. W przypadku pozostałych warunków (art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 pzp) - wymagane jest, aby każdy z warunków został spełniony wspólnie przez Wykonawców (wystarczy, aby spełnił je przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), co winny potwierdzić wymagane dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wspólnie składają oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp. UWAGA! Zgodnie z § 4 ust. 3 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004 (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.