eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraPrzedmiotem zamówienia są usługi polegające na organizacji szkoleń w 2 częściach- Część 1 Szkolenie pn. Szukam pracy przez Internet - kurs obsługi Internetu dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób. - Część 2 Szkolenie Mały biznes - szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-04

Kamienna Góra: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na organizacji szkoleń w 2 częściach: - Część 1 Szkolenie pn. Szukam pracy przez Internet - kurs obsługi Internetu dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób. - Część 2 Szkolenie Mały biznes - szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 186874 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze , ul. Sienkiewicza 6A, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 645 01 60, faks 075 645 01 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na organizacji szkoleń w 2 częściach: - Część 1 Szkolenie pn. Szukam pracy przez Internet - kurs obsługi Internetu dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób. - Część 2 Szkolenie Mały biznes - szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na organizacji szkoleń w 2 częściach: - Część 1 Szkolenie pn. Szukam pracy przez Internet - kurs obsługi Internetu dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób. Zakres szkolenia obejmuje 2 moduły: 1) Podstawy Internetu: - zasady obsługi przeglądarki internetowej, - do czego służy Internet? - wyszukiwanie danych w Internecie, w tym stron dot. ofert pracy, - co to jest wirus? Jak się chronić przed nim? 2) Poczta elektroniczna: - jak i gdzie założyć skrzynkę pocztową? - tworzenie i wysyłanie e-mail, - zarządzanie mailami, tworzenie folderów, przenoszenie, sortowanie maili, wyszukiwanie, - co to jest Spam? Jak go unikać? Czas trwania szkolenia dla jednej grupy - 5 dni robocze - 20 godzin zegarowych. (godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 min. oraz przerwę liczącą 15 minut). Zamawiający wymaga, aby szkolenie dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób zostało przeprowadzone w terminie od dnia 26.06.2012 r. do dnia 02.07.2012 r. (I grupa zajęcia od godz. 9 do godz. 13, II grupa od godz. 14 do godz. 18). Część 2 Szkolenie Mały biznes - szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych. Zakres szkolenia obejmuje 2 moduły: 1) zagadnienia formalno-prawne dotyczące podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej, proces tworzenia własnej firmy, biznesplan jako instrument uruchomienia i kontrolowania działalności gospodarczej, 2) zagadnienia ekonomiczne - księgowość firmy, opodatkowanie i rozliczenia z Urzędem Skarbowym, źródła pozyskiwania środków na działalność, ubezpieczenia społeczne z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. Celem szkolenia jest kompleksowe przygotowanie kandydatów do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej, skutecznego i efektywnego funkcjonowania nowopowstałego podmiotu gospodarczego. Czas trwania szkolenia - 5 dni roboczych - 30 godzin zegarowych (godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 min. oraz przerwę liczącą 15 minut)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9, 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego wojewódzkiego urzędu pracy - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 236 poz. 2365 z późn. zm.), gdyż zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca powinien posiadać aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy; W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, że wpis do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego wojewódzkiego urzędu pracy został zaktualizowany na 2012 r. - załącznik nr 2 do SWIZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególowo wymagań w zakresie w/w warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1 do SWIZ. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególowo wymagań w zakresie w/w warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1 do SWIZ. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególowo wymagań w zakresie w/w warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1 do SWIZ. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególowo wymagań w zakresie w/w warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1 do SWIZ. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert - 20
  • 3 - Kwalifikacje i doświadczenie osób zaangażowanych do przeprowadzenia szkolenia - 20
  • 4 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) nie podjęcia szkolenia pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) przerwania uczestnictwa w szkoleniu, w szczególności podjęcie pracy przez bezrobotnego, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia, którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a) zmiana kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkamiennagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pupkamiennagora.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 15:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze ul. Sienkiewicza 6a 58-400 Kamienna Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn. Szukam pracy przez Internet - kurs obsługi Internetu dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Szukam pracy przez Internet - kurs obsługi Internetu dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób. Zakres szkolenia obejmuje 2 moduły: 1)Podstawy Internetu: - zasady obsługi przeglądarki internetowej, - do czego służy Internet? - wyszukiwanie danych w Internecie, w tym stron dot. ofert pracy, - co to jest wirus? Jak się chronić przed nim? 2) Poczta elektroniczna: - jak i gdzie założyć skrzynkę pocztową? - tworzenie i wysyłanie e-mail, - zarządzanie mailami, tworzenie folderów, przenoszenie, sortowanie maili, wyszukiwanie, - co to jest Spam? Jak go unikać? Czas trwania szkolenia dla jednej grupy - 5 dni robocze - 20 godzin zegarowych. (godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 min. oraz przerwę liczącą 15 minut). Zamawiający wymaga, aby szkolenie dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób zostało przeprowadzone w terminie od dnia 26.06.2012 r. do dnia 02.07.2012 r. (I grupa zajęcia od godz. 9 do godz. 13, II grupa od godz. 14 do godz. 18)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert - 20
    • 3. Kwalifikacje i doświadczenie osób zaangażowanych do przeprowadzenia szkoleni - 20
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie Mały biznes - szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Mały biznes - szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych. Zakres szkolenia obejmuje 2 moduły: 1) zagadnienia formalno-prawne dotyczące podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej, proces tworzenia własnej firmy, biznesplan jako instrument uruchomienia i kontrolowania działalności gospodarczej, 2) zagadnienia ekonomiczne - księgowość firmy, opodatkowanie i rozliczenia z Urzędem Skarbowym, źródła pozyskiwania środków na działalność, ubezpieczenia społeczne z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. Celem szkolenia jest kompleksowe przygotowanie kandydatów do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej, skutecznego i efektywnego funkcjonowania nowopowstałego podmiotu gospodarczego. Czas trwania szkolenia - 5 dni roboczych - 30 godzin zegarowych (godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 min. oraz przerwę liczącą 15 minut.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert - 20
    • 3. Kwalifikacje i doświadczenie osób zaangażowanych do przeprowadzenia szkolenia - 20
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.