Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-04
Kamienna Góra: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na organizacji szkoleń w 2 częściach:
- Część 1 Szkolenie pn. Szukam pracy przez Internet - kurs obsługi Internetu dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób.
- Część 2 Szkolenie Mały biznes - szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 186874 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze , ul. Sienkiewicza 6A, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 645 01 60, faks 075 645 01 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkamiennagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na organizacji szkoleń w 2 częściach: - Część 1 Szkolenie pn. Szukam pracy przez Internet - kurs obsługi Internetu dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób. - Część 2 Szkolenie Mały biznes - szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na organizacji szkoleń w 2 częściach: - Część 1 Szkolenie pn. Szukam pracy przez Internet - kurs obsługi Internetu dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób. Zakres szkolenia obejmuje 2 moduły: 1) Podstawy Internetu: - zasady obsługi przeglądarki internetowej, - do czego służy Internet? - wyszukiwanie danych w Internecie, w tym stron dot. ofert pracy, - co to jest wirus? Jak się chronić przed nim? 2) Poczta elektroniczna: - jak i gdzie założyć skrzynkę pocztową? - tworzenie i wysyłanie e-mail, - zarządzanie mailami, tworzenie folderów, przenoszenie, sortowanie maili, wyszukiwanie, - co to jest Spam? Jak go unikać? Czas trwania szkolenia dla jednej grupy - 5 dni robocze - 20 godzin zegarowych. (godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 min. oraz przerwę liczącą 15 minut). Zamawiający wymaga, aby szkolenie dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób zostało przeprowadzone w terminie od dnia 26.06.2012 r. do dnia 02.07.2012 r. (I grupa zajęcia od godz. 9 do godz. 13, II grupa od godz. 14 do godz. 18). Część 2 Szkolenie Mały biznes - szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych. Zakres szkolenia obejmuje 2 moduły: 1) zagadnienia formalno-prawne dotyczące podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej, proces tworzenia własnej firmy, biznesplan jako instrument uruchomienia i kontrolowania działalności gospodarczej, 2) zagadnienia ekonomiczne - księgowość firmy, opodatkowanie i rozliczenia z Urzędem Skarbowym, źródła pozyskiwania środków na działalność, ubezpieczenia społeczne z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. Celem szkolenia jest kompleksowe przygotowanie kandydatów do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej, skutecznego i efektywnego funkcjonowania nowopowstałego podmiotu gospodarczego. Czas trwania szkolenia - 5 dni roboczych - 30 godzin zegarowych (godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 min. oraz przerwę liczącą 15 minut)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9, 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego wojewódzkiego urzędu pracy - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 236 poz. 2365 z późn. zm.), gdyż zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca powinien posiadać aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy; W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, że wpis do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego wojewódzkiego urzędu pracy został zaktualizowany na 2012 r. - załącznik nr 2 do SWIZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególowo wymagań w zakresie w/w warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1 do SWIZ. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególowo wymagań w zakresie w/w warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1 do SWIZ. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególowo wymagań w zakresie w/w warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1 do SWIZ. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególowo wymagań w zakresie w/w warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1 do SWIZ. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert - 20
- 3 - Kwalifikacje i doświadczenie osób zaangażowanych do przeprowadzenia szkolenia - 20
- 4 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) nie podjęcia szkolenia pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) przerwania uczestnictwa w szkoleniu, w szczególności podjęcie pracy przez bezrobotnego, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia, którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a) zmiana kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkamiennagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pupkamiennagora.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 15:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze ul. Sienkiewicza 6a 58-400 Kamienna Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn. Szukam pracy przez Internet - kurs obsługi Internetu dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Szukam pracy przez Internet - kurs obsługi Internetu dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób. Zakres szkolenia obejmuje 2 moduły: 1)Podstawy Internetu: - zasady obsługi przeglądarki internetowej, - do czego służy Internet? - wyszukiwanie danych w Internecie, w tym stron dot. ofert pracy, - co to jest wirus? Jak się chronić przed nim? 2) Poczta elektroniczna: - jak i gdzie założyć skrzynkę pocztową? - tworzenie i wysyłanie e-mail, - zarządzanie mailami, tworzenie folderów, przenoszenie, sortowanie maili, wyszukiwanie, - co to jest Spam? Jak go unikać? Czas trwania szkolenia dla jednej grupy - 5 dni robocze - 20 godzin zegarowych. (godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 min. oraz przerwę liczącą 15 minut). Zamawiający wymaga, aby szkolenie dla 20 osób bezrobotnych, w dwóch grupach po 10 osób zostało przeprowadzone w terminie od dnia 26.06.2012 r. do dnia 02.07.2012 r. (I grupa zajęcia od godz. 9 do godz. 13, II grupa od godz. 14 do godz. 18)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert - 20
- 3. Kwalifikacje i doświadczenie osób zaangażowanych do przeprowadzenia szkoleni - 20
- 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie Mały biznes - szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Mały biznes - szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych. Zakres szkolenia obejmuje 2 moduły: 1) zagadnienia formalno-prawne dotyczące podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej, proces tworzenia własnej firmy, biznesplan jako instrument uruchomienia i kontrolowania działalności gospodarczej, 2) zagadnienia ekonomiczne - księgowość firmy, opodatkowanie i rozliczenia z Urzędem Skarbowym, źródła pozyskiwania środków na działalność, ubezpieczenia społeczne z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. Celem szkolenia jest kompleksowe przygotowanie kandydatów do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej, skutecznego i efektywnego funkcjonowania nowopowstałego podmiotu gospodarczego. Czas trwania szkolenia - 5 dni roboczych - 30 godzin zegarowych (godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 min. oraz przerwę liczącą 15 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert - 20
- 3. Kwalifikacje i doświadczenie osób zaangażowanych do przeprowadzenia szkolenia - 20
- 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Dostawa samochodu typu wywrotka wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 roku (powtórzone)
- Remont pomieszczeń w przyziemiu budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.