eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieciechówDostawa ciągnika rolniczego z przyczepą w celu stworzenia systemu zbiórki oraz wywozu segregowanych odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Sieciechów: Dostawa ciągnika rolniczego z przyczepą w celu stworzenia systemu zbiórki oraz wywozu segregowanych odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 186889 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieciechów , Rynek 16, 26-922 Sieciechów, woj. mazowieckie, tel. 048 6216008, faks 048 6216008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieciechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika rolniczego z przyczepą w celu stworzenia systemu zbiórki oraz wywozu segregowanych odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. dostawa ciągnika rolniczego do siedziby Urzędu Gminy w Sieciechowie - szt.1 o następujących wymaganiach technicznych: - rok produkcji 2009 - przebieg nie większy niż 50 motogodzin, Silnik: - moc silnika nie mniejszy jak 60/82 kW/KM, - obroty nominalne 2200, - ilość cylindrów 4, - rodzaj silnika - turbodoładowany, - pojemność silnika 4156, -moment obrotowy: 351 Nm, - napęd na cztery koła(4x4), - norma emisji spalin: EURO III, Sprzęgło - dwustopniowe tarczowe, suche, - okładzina metalowo - ceramiczna, Skrzynia przekładniowa - typ: zsynchronizowana, - ilość przełożeń: 10/2, Wałek odbioru mocy - typ: zależny/niezależny, - obroty tylnego WOM: 540, Hydraulika i podnośnik - typ: regulowany manualnie, - tylny trójpunktowy układ zawieszenia: dźwignie hakowe CMB kategorii II, - udźwig podnośnika: 41,5 kN, - ciśnienie robocze: 19 MPa, - wydajność pompy: 50 l/min - szybkozłączki hydrauliki: 2+1 Kabina: - ilość miejsc: 2 z możliwością zarejestrowania ciągnika jako dwuosobowego zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. - ogrzewana z wentylacją, - poziom hałasu: 79 dB Dodatkowe parametry - układ kierowniczy: hydrostatyczny - hamulce ciągnika: tarczowe mokre sterowane hydrauliczne, - hamulec postojowy: mechaniczny - hamulec przyczep: jednoobwodowy i dwuobwodowy hamulec pneumatyczny, - przednia oś napędowa: regulowany rozstaw: 1500 - 1800mm - tylna oś napędowa: rozstaw: 1500 - 1800mm; blokada mechanizmu różnicowego. - pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych. 2. dostawa przyczepy ciągnikowej do siedziby Urzędu Gminy Sieciechów - 1 szt. o następujących wymaganiach technicznych: - ładowność 6 ton - ilość osi 2 - system wywrotu trójstronny.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 16.50.00.00 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 2 000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych) 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dokument gwarancji w formie nie pieniężnej - musi zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 42 8736 0006 2007 3712 9671 0004 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert t.j. do dnia 23.07.2010r. do godz. 1000 4.Wadium wnoszone w formie : poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym w pkt. 3 terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, a w przypadku gwarancji lub poręczeń - w kasie Zamawiającego, w terminie oznaczonym w pkt. 3. 7.Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium wniesionym w pieniądzu , zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: - upływie terminu związania ofertą, - wybraniu wykonawcy robót z zastrzeżeniem art. 46 ust.1 - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego,

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcami mogą być: osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, którzy spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy: - których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie (tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. z późniejszymi zmianami), - których oferta spełnia warunki zamieszczone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Udzielą 12-miesięcznej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot umowy. UWAGA: Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. XIII niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    3.Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (na formularzu ofertowym). 4. W przypadku gdy wykonawca będzie polegać na ich wiedzy, doświadczeniu i osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (np. wg wzoru - załącznik 4) 5. Specyfikacje techniczną oferowanego ciągnika i przyczepy zawierającą opis podstawowych danych technicznych w celu potwierdzenia spełniania czy oferowany sprzęt spełnia wymaganiom określonym przez Zamawiającego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sieciechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieciechów ul. Rynek 16 26-922 Sieciechów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sieciechów ul. Rynek 16 26-922 Sieciechów pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup finansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.