eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargPrzygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego NOWY TARG 26 (Równia Szaflarska), w tym zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego NOWY TARG 9 oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Nowy Targ: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego NOWY TARG 26 (Równia Szaflarska), w tym zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego NOWY TARG 9 oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).
Numer ogłoszenia: 186921 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ , ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego NOWY TARG 26 (Równia Szaflarska), w tym zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego NOWY TARG 9 oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego NOWY TARG 26 (Równia Szaflarska), w tym zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego NOWY TARG 9 oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) - przedmiot ustaleń planu obejmuje obowiązkowy zakres określony w art. 15 ust. 2 oraz dodatkowo może obejmować zakres określony w art. 15 ust. 3 pkt 2, 3, 4 w/w ustawy, w granicach określonych uchwałą Nr XLV/506/2010 Rady Miasta Nowy Targ z dnia 28 czerwca 2010r. w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego NOWY TARG 26 (Równia Szaflarska), w tym zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego NOWY TARG 9. 2. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: 1/opracowanie aneksu do istniejącego opracowania ekofizjograficznego Nowego Targu, który dostosowuje to opracowanie do skali planu i terenu objętego uchwałą o przystąpieniu do sporządzenia mpzp;2 egz. 2/analizę złożonych wniosków do planu wraz ze stosownymi wykazami; 1 egz. 3/analizę uwarunkowań obszaru objętego uchwałą o przystąpieniu do sporządzenia mpzp; 1 egz. 4/sporządzenie koncepcji projektu planu miejscowego, jej prezentacja na posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej oraz uzyskanie akceptacji zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych; 5 egz. 5/wyznaczenie obszarów, które mogą być zalewane przez wody powodziowe wzdłuż Białego Dunajca z uwzględnieniem aktualnych podkładów geodezyjnych, 2 egz. 6/sporządzenie: a)projektu planu miejscowego w formie tekstowej oraz w formie graficznej, rysunek planu w skali 1:2000; ilość egz. (ew. pomniejszeń rysunku) niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami b)sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń planu na środowisko; ilość egz. niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami c)ocena spójności projektu planu miejscowego z ustaleniami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta; 1 egz. d)sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego zgodnie z art. 17 pkt 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 1 egz. 7/współpraca przy wdrożeniu procedury opiniowania i uzgadniania projektu planu miejscowego, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 8/sporządzenie projektu planu miejscowego do wyłożenia do wglądu publicznego; 1 egz. oraz udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami; 9/analizę złożonych uwag do wyłożonego projektu planu miejscowego wraz z wykazem, oraz przygotowanie stanowiska burmistrza dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia; 1 egz. 10/wprowadzenie zmian do projektu planu miejscowego wynikających z rozpatrzenia uwag i o ile to będzie konieczne ponowienie uzgodnień w niezbędnym zakresie; 11/sporządzenie projektu planu do przedstawienia na sesji Rady Miasta Nowy Targ. Do projektu planu należy dołączyć opinię prawną /radcy prawnego lub adwokata/ stwierdzającą zgodność tekstu planu z zasadami techniki prawodawczej ilość egz. (ew. pomniejszeń rysunku) 23 egz., oraz jego prezentacja na Komisji merytorycznej Rady Miasta oraz na sesji Rady Miasta; 12/po uchwaleniu planu miejscowego, sporządzenie podsumowania, zgodnie z art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3.10.2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.) i przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi oraz sporządzenie - 7 egz. uchwalonego planu miejscowego, w tym 1 egz. w postaci umożliwiającej wykonanie kopii oraz 1 egz. rysunku planu kreślonego w technice umożliwiającej jego ekspozycję, ponadto rysunek planu z opisem wykonany w technice zapewniającej możliwość publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego; 13/tekst i rysunek planu miejscowego + rysunki i teksty powstałe w trakcie opracowania planu - na CD, rysunki w formacie programu Microstation lub EWMAPA Windows oraz jpg. 1 egz. 14/przedmiot zamówienia obejmuje również współpracę w procedurze przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 15/przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych - projekty wszystkich pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i współpracę przy prowadzeniu procedury. Nie obejmuje wysyłki pism. 16/wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy urbanistycznej i obowiązującym prawem,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian, uchwalonych i opublikowanych w dzienniku urzędowym województwa na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, obejmujących obszary miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 200ha, oraz wykażą, że usługi te zostały wykonane należycie,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni udokumentować uczestniczenie w wykonaniu niniejszego zamówienia co najmniej następujących osób: -główny projektant planu - musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian, uchwalonych i opublikowanych w dzienniku urzędowym województwa na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, obejmujących obszary miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 200ha, -4 - osobowego zespołu, (w tym główny projektant, specjaliści w dziedzinie komunikacji, ochrony środowiska i infrastruktury technicznej), który będzie wykonywał zamówienie, przy czym każda z tych osób musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu - w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres wykonywania zawodu jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch opracowań z zakresu planowania przestrzennego, -główny projektant planu musi być członkiem Okręgowej Izby Urbanistów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale XVII ust. 6 pkt 3, specyfikacji istotnych warunków zamówiemnia oraz inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty umożliwiający identyfikację i zgodność podpisu na ofercie,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin sporządzenia koncepcji projektu planu miejscowego - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1.Zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody. 2. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 3. Zmiany terminu wykonania umowy jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego stanowi konsekwencję ponowienia koniecznych czynności wynikających z procedury przewidzianej w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ pok.221 II p. lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ Sekretariat Burmistrza pok 101 I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.