Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Korfantów: Sukcesywne dostawy środków i materiałów do utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 186931 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rehabilitacji , ul. Wyzwolenia 11, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 4319042 - 44, faks 077 4319019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ocr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków i materiałów do utrzymania czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Chemia Pakiet I Preparaty do dezynfekcji powierzchni - Pakiet II Pojemniki na ostry sprzęt skażony - Pakiet III Mopy, ściereczki, rękawice - Pakiet IV Worki na odpady, ręczniki papieroe, papier toaletowy - Pakiet V Medyczne naczynia jednorazowego użytku - Pakiet VI.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 39.52.50.00 - Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5 000.00 PLN Dla poszczególnych zadań wysokość wadium wynosi: 1. 1 500.00 PLN, 2. 1 000.00 PLN, 3. 0 PLN, 4. 0 PLN, 5. 2 000.00 PLN, 6. 500.00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, Oświadczenie z art. 22 i 24, Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom, Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przez niego asortyment dopuszczony jest do obrotu na polskim rynku i w przypadku wystąpienia takiej potrzeby zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające takie dopuszczenie., karty charakterystyki preparatów dezynfekcyjnych dla asortymentu z Pakietu I i II, karty techniczne producenta dla asortymentu z Pakietu IV i V.,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ocr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Rehabilitacji, ul. Wyzwolenia 11, 48-317 Korfantów, tel. 77 4344059,55, zamowieniapubliczne@ocr.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Opolskie Centrum Rehabilitacji, ul. Wyzwolenia 11, 48-317 Korfantów, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chemia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji powierzchni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na ostry sprzęt skażony.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mopy, ściereczki, rękawice.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.50.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na odpady, ręczniki papieroe, papier toaletowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Medyczne naczynia jednorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
- Zakup mobilnych agregatów prądotwórczych do zasilania budynków urzędu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Świadczenie usług gospodarowania odpadami medycznymi wytwarzanymi na terenie OCR w Korfantowie Sp. z o.o. w zakresie: odbioru, załadunku, transportu i przekazania do miejsc przetwarzania.
- Budowa wiaty w Kuropasie
więcej: przetargi KORFANTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawa drobnego sprzetu medycznego, nebulizatorów, pisaków laboratoryjnych
- Dostawy środków czystości
- "Sukcesywne dostawy odzieży jednorazowej, prześcieradeł, serwet włókninowych i sterylnych obłożeń chirurgicznych"
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku
- Dostawy ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków na odpady ujęte w pięciu zadaniach
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.