Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-14
Bytom: Naprawa szkody poprzez odwodnienie działek gruntu i obiektów budowlanych wraz
z rekultywacją terenu w Nowej Rudzie przy
ul. Stara Droga - Etap I
Numer ogłoszenia: 186965 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa szkody poprzez odwodnienie działek gruntu i obiektów budowlanych wraz z rekultywacją terenu w Nowej Rudzie przy ul. Stara Droga - Etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci drenarskiej oraz rekultywacja działki 692/1 zlokalizowanych w północno-wschodniej części miasta Nowa Ruda w sąsiedztwie rzeki Włodzica. Zamówienie jest pierwszym etapem robót prowadzonych w ramach zadania pn.: Naprawa szkody poprzez odwodnienie działek gruntu i obiektów budowlanych wraz z rekultywacją terenu w Nowej Rudzie przy ul. Stara Droga. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - ułożenie drenu od studzienki nr 30 do 47 i 50 do58, zgodnie z lokalizacją określoną współrzędnymi podanymi w dokumentacji technicznej, - budowę wylotów: W II w km 7 + 752 i W III w km 7 + 694 koryta rzeki Włodzica, odprowadzających wody z drenażu - roboty rekultywacyjne na działce nr 692/1 - aktualizację mapy zasadniczej Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową Naprawa szkód górniczych poprzez odwodnienie działek i obiektów budowlanych wraz z rekultywacją terenu w Nowej Rudzie w rejonie ul. Stara Droga opracowaną w grudniu 2009r. przez firmę PAKT s.c. z Katowic stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ oraz warunkami zawartymi w Pozwoleniu wodnoprawnym wydanym przez Starostę Kłodzkiego w dniu 22.01.2010r. l.dz. OŚR 6223-63/09 stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ oraz Pozwoleniu na budowę z dnia 30.03.2010r. - Decyzja nr 53/III/B/2010 stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Wyłoniony Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do opracowania we współpracy z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo - finansowego w rozliczeniu miesięcznym z procentowym określeniem zakresu rzeczowego i finansowego planowanych do wykonania w okresie rozliczeniowym robót. Podstawą do wykonania harmonogramu będzie kosztorys ofertowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 35 000,00 zł ( słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem, złożonością i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 700 000,00 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, w tym kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych zrzeszonego we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa, co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty, stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają w/w wymagane uprawnienia i przynależność do właściwej izby.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych przez inne podmioty, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, które jest zobowiązany dołączyć do załączników nr 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA 4. Jeżeli Wykonawca posiada to ma załączyć zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, powstałymi w wyniku realizacji zamówienia oraz przejmie na siebie obowiązki jako wytwórca powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami załączy on do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót związanych z gospodarowaniem odpadami uzyska decyzję w tym zakresie oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji. Wykonawca może załączyć do oferty umowę z podmiotem uprawnionym do gospodarowania odpadami, który będzie świadczył w tym zakresie roboty na jego rzecz, zgodnie z opisem w pkt. 5.2.3 SIWZ. 5.Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia z dołączonym szczegółowym kosztorysem ofertowym sporządzonym w oparciu o załączony przedmiar robót i wizję lokalną. - załącznik nr 8 do druku OFERTA. 6. Wypełniony formularz gwarancyjny zgodnie z pkt. 5.2.4 SIWZ - załącznik nr 9 do druku OFERTA. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.7 SIWZ, składa dokumenty określone w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom.- 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej (bezpłatnie).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka Akcyjna ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - Sekretariat Spółki (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa bidonów oraz wody i dystrybutorów wody dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. i jej Oddziałów, w tym: Część I, Część II, Część III"
- Dostawa odczynników i akcesoriów do badań laboratoryjnych wraz z analizatorami dla Poradni Żywieniowej oraz Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Chorzowskiej 27 H w Bytomiu
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- "Wykonanie operatów szacunkowych składników substancji mieszkaniowej [..] dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Administracja Zasobów Mieszkaniowych. Część I, Część II, Część III, Część IV."
- Usługa utrzymania obiektów infrastruktury sportowej
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Chorzowskiej 27 H w Bytomiu
- Roboty budowlane w przedmiocie 2 części: Część I: Ochrona p.poż. Część II: Wentylacja i klimatyzacja w budynku przy ul. Królewska 27 w Warszawie.
- "Poprawa dostępności obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Bircza".
- Roboty drogow. w zakr. poligonu pożarowego, nawierzch. drogowych i parkingów dz.nr 28/8 w pozost. części działki wraz z przejazdem na dz. nr 29, w ramach pr. wieloletn. pn. "Budowa PORM w Szczecinie
- Rewitalizacja obiektu Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Chłodnej 3 w Warszawie.
- Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025r.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.