Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-11
Łódź: Dostawa i montaż oddawczych skrzynek pocztowych w budynkach administrowanychprzez ZGM Widzew Księży Młyn
Numer ogłoszenia: 186971 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Widzew - Księży Młyn, ul. Wilcza 6, 90-339 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2531061, fax 042 2531077.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż oddawczych skrzynek pocztowych w budynkach administrowanychprzez ZGM Widzew Księży Młyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówieniajest wymiana 1152 szt. modułów oddawczych skrzynek pocztowych przeznaczonych do dostarczania i przechowywania w budynkach wielorodzinnych przesyłek listowych, czasopism, ulotek reklamowych itp. spełniających następujące warunki: - zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastrukturyz dnia 24 wrzesnia2003 r. w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych(Dz.U.Nr 177 poz. 1731) ze zmianami - komplet 2 kluczy do każdej skrzynki o zróżnicowanej kombinacj dla każdej skrzynki -zestaw skrzynek 1, 2, 3, 4 lub 5 modułowe - istniejące skrzynki należy zdemontować w porozumieniu z właściwym Oddziałem Poczty Polskiej w celu zabezpieczenia korespondencji. Montaż nowych skrzynek należy przeprowadzić w tym samym dniu co demontaż istniejących. - Wykonawca dokonareperacji tynku sciany, z której zdemontowano starą skrzynkę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.51.29.20 - Skrzynki na listy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.20.00 - Skrzynki na listy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podstawowe dane o oferencie (nazwa firmy, adres), datę sporządzenia oferty, podpis oferenta (właściciela lub osoby upoważnionej do występowania w imieniu firmy), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodaczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 4. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym, 5. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, 6. Cenę oferty netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT) zgodnie z załączonym formularzem cenowym (należy wypełnić wszystkie rubryki), 7. Parafowany wzór umowy, 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9.Dokument potwierdzający uprawnienia w zakresie robót ogólnobudowlanych 10. Wykaz wykonanych w ciagu ostatnich 3 lat robót porównywalnych z przedmiotem zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiezy-mlyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGM Widzew Księży Młyn Łódź, ul. Wilcza 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 09:30, miejsce: ZGM Widzew Księży Młyn 90-339 Łódź, ul. Wilcza 6 pok. 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.