eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonywanie prac konserwacyjncyh, naprawczych oraz usuwanie awarii elementów elementów budynków i wyposażania w jednostkach Poczty Polskiej na terenie działania CI OR w Szczecinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-17

Szczecin: Wykonywanie prac konserwacyjncyh, naprawczych oraz usuwanie awarii elementów elementów budynków i wyposażania w jednostkach Poczty Polskiej na terenie działania CI OR w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 18699 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie , al. Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 440 14 51, faks 0-91 440 14 67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac konserwacyjncyh, naprawczych oraz usuwanie awarii elementów elementów budynków i wyposażania w jednostkach Poczty Polskiej na terenie działania CI OR w Szczecinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjne, naprawcze oraz usuwanie awarii elementów budynków i wyposażenia w jednostkach Poczty Polskiej na terenie działania CI OR w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz, który stanowi również załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz wzór umowy stanowiący załącznik C do siwz. Wykaz miejscowości określa załącznik nr 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części: część 1 - jednostki Poczty Polskiej na terenie rejonu szczecińskiego - Świnoujście -maksymalna ilość roboczogodzin: 1470. część 2 - jednostki Poczty Polskiej na terenie rejonu szczecińskiego - Gryfino - maksymalna ilość roboczogodzin: 1 240..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.71.11.00-2, 50.72.00.00-8, 50.80.00.00-3, 50.00.00.00-5, 50.11.21.20-0, 50.71.00.00-5, 50.85.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku, gdy: 1) zmiana terminu, realizacji umowy pod warunkiem, że: a) zmiana będzie wynikała z niezależnych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) zmiana będzie wynikała z udokumentowanych i nie zawinionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 3) zmiany wysokości wynagrodzenia: a) pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT, 4) zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5) Zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie przy al. Niepodległości 41/42, pokój nr 148..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 09:30, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie przy al. Niepodległości 41/42, pokój nr 136 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjne, naprawcze oraz usuwanie awarii elementów budynków i wyposażenia w jednostkach Poczty Polskiej na terenie działania CI OR w Szczecinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjne, naprawcze oraz usuwanie awarii elementów budynków i wyposażenia w jednostkach Poczty Polskiej na terenie działania CI OR w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz, który stanowi również załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz wzór umowy stanowiący załącznik C do siwz. Wykaz miejscowości określa załącznik nr 2. część 1 - jednostki Poczty Polskiej na terenie rejonu szczecińskiego - Świnoujście maksymalna ilość roboczogodzin: 1470..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.71.11.00-2, 50.72.00.00-8, 50.80.00.00-3, 50.00.00.00-5, 50.11.21.20-0, 50.71.00.00-5, 50.11.21.20-0, 50.71.00.00-5, 50.85.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjne, naprawcze oraz usuwanie awarii elementów budynków i wyposażenia w jednostkach Poczty Polskiej na terenie działania CI OR w Szczecinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjne, naprawcze oraz usuwanie awarii elementów budynków i wyposażenia w jednostkach Poczty Polskiej na terenie działania CI OR w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz, który stanowi również załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz wzór umowy stanowiący załącznik C do siwz. Wykaz miejscowości określa załącznik nr 2. część 2 - jednostki Poczty Polskiej na terenie rejonu szczecińskiego - Gryfino - maksymalna ilość roboczogodzin: 1 240..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.71.11.00-2, 50.72.00.00-8, 50.80.00.00-3, 50.00.00.00-5, 50.11.21.20-0, 50.71.00.00-5, 50.85.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.