Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-03
Warszawa: Świadczenie usług szkoleniowych dla kadry kierowniczej
uczelni w ramach realizacji projektu Podniesienie jakości zarządzania Politechniką Warszawską - VII tura, znak
postępowania: BRPS/ZP13/2014
Numer ogłoszenia: 187036 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska , Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych dla kadry kierowniczej uczelni w ramach realizacji projektu Podniesienie jakości zarządzania Politechniką Warszawską - VII tura, znak postępowania: BRPS/ZP13/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla kadry kierowniczej uczelni w ramach realizacji projektu Podniesienie jakości zarządzania Politechniką Warszawską - VII tura, obejmujące następujące szkolenia: A. Uczelnia przyszłości - nowe narzędzia zarządzania oraz komunikacji naukowej; B. Uczelnia przyszłości - narzędzia transferu technologii; C. Zarządzanie kapitałem intelektualnym uczelni; D. Komercjalizacja wiedzy na uczelniach technicznych; E. Polskie i międzynarodowe rankingi uczelni wyższych jako sposób pomiaru i oceny funkcjonowania uczelni; F. Kompetencje, funkcjonowanie i kryteria ocen Polskiej Komisji Akredytacyjnej w świetle obowiązującego prawa; G. Uzyskiwanie uprawnień doktorskich i habilitacyjnych - nowe procedury uzyskiwania stopni naukowych i tytułu naukowego, w tym planowane zmiany - nowelizacja ustawy prawo szkolnictwie wyższym; H. Przygotowywanie patentu i komercjalizacja wynalazku.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również prowadzi, co najmniej 20 szkoleń, które spełniają łącznie niżej wymienione założenia: a) co najmniej 3 szkolenia zostały zrealizowane na zamówienie uczelni publicznej i dotyczyły jakości zarządzania uczelnią publiczną; b) co najmniej 3 szkolenia zostały zrealizowane na zamówienie uczelni publicznej i były dedykowane dla kadry kierowniczej uczelni; c) co najmniej 3 szkolenia zostały zrealizowane na terenie uczelni i trwały min. 8 godz.; d) co najmniej 5 szkoleń dotyczyło komercjalizacji wiedzy i własności intelektualnej w Uczelni; e) co najmniej 3 szkolenia dotyczyły kompetencji, funkcjonowania i kryteriów ocen Polskiej Komisji Akredytacyjnej w świetle obowiązującego prawa; f) co najmniej 3 szkolenia obejmowały swym zakresem nowelizację ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym. UWAGA: - Szkolenia, w odniesieniu od których Zamawiający użył określenia obejmowały swym zakresem, musiały zawierać co najmniej 1 (jeden) moduł dotyczący opisanego zagadnienia. - Szkolenia w odniesieniu od których Zamawiający użył określenia dotyczyły, musiały być w całości poświęcone opisanemu zagadnieniu. - W przypadku, gdy ofertę składają podmioty działające wspólnie warunek wskazany powyżej mogą spełniać łącznie. - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponowaniem co najmniej 3 (trzema) trenerami, którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje: Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponowania co najmniej 3 (trzema) trenerami, którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje: A. Trener prowadzący szkolenia z zakresu uczelni przyszłości - nowych narzędzi zarządzania oraz komunikacji naukowej, który/a posiada: - wykształcenie wyższe (II stopnia), - co najmniej 3-letnie praktyczne doświadczenie w dziedzinie narzędzi zarządzania oraz komunikacji naukowej, poparte udziałem w co najmniej 1 projekcie/przedsięwzięciu, - co najmniej 3-letnie doświadczenie trenerskie, a w tym okresie, wykonał/a co najmniej 50 godzin szkoleniowych, - w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 5 szkoleń/seminariów/konferencji/warsztatów, które obejmowały swym zakresem nowe narzędzia zarządzania oraz komunikacji naukowej; B. Trener prowadzący szkolenie z zakresu uczelni przyszłości - narzędzi transferu technologii, który/a posiada: - wykształcenie wyższe (II stopnia), - co najmniej 3-letnie praktyczne doświadczenie w dziedzinie narzędzi transferu technologii, poparte udziałem w co najmniej 1 projekcie/przedsięwzięciu, - co najmniej 3-letnie doświadczenie trenerskie, a w tym okresie, wykonał/a co najmniej 50 godzin szkoleniowych, - w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 5 szkoleń/seminariów/konferencji/warsztatów, które obejmowały swym zakresem narzędzia transferu technologii; C. Trener prowadzący szkolenia z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym uczelni, który/a posiada: - wykształcenie wyższe (II stopnia), - co najmniej 3-letnie doświadczenie trenerskie, a w tym okresie, wykonał/a co najmniej 50 godzin szkoleniowych, - w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 5 szkoleń/seminariów/konferencji/warsztatów, które obejmowały swym zakresem zarządzanie kapitałem intelektualnym uczelni; D. Trener prowadzący szkolenia z zakresu komercjalizacji wiedzy na uczelniach technicznych, który/a posiada: - wykształcenie wyższe (II stopnia), - co najmniej 3-letnie praktyczne doświadczenie w dziedzinie komercjalizacji wiedzy na uczelniach, poparte udziałem w co najmniej 1 projekcie/przedsięwzięciu, - w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 5 szkoleń/seminariów/konferencji/warsztatów, które obejmowały swym zakresem tematykę komercjalizacji wiedzy na uczelniach technicznych; E. Trener prowadzący szkolenia z zakresu polskich i międzynarodowych rankingów uczelni wyższych jako sposobu pomiaru i oceny funkcjonowania uczelni, który/a posiada: - wykształcenie wyższe (II stopnia), - co najmniej 3-letnie doświadczenie trenerskie, a w tym okresie, wykonał co najmniej 50 godzin szkoleniowych, - w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 3 szkolenia/seminaria/konferencje/warsztaty dedykowane dla uczelni, w tym min. 1 dot. polskich i międzynarodowych rankingów na uczelniach wyższych w Polsce; F. Trener prowadzący szkolenia z zakresu kompetencji, funkcjonowania i kryteriów ocen Polskiej Komisji Akredytacyjnej w świetle obowiązującego prawa, który/a posiada: - wykształcenie wyższe (II stopnia), - co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w roli eksperta formalno-prawnego Polskiej Komisji Akredytacyjnej, - w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 5 szkoleń/seminariów dotyczących kompetencji, funkcjonowania i kryteriów ocen Polskiej Komisji Akredytacyjnej w świetle obowiązującego prawa; G. Trener prowadzący szkolenia z zakresu uzyskiwania uprawnień doktorskich i habilitacyjnych - nowych procedur uzyskiwania stopni naukowych i tytułu naukowego, w tym planowanych zmian - nowelizacja ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, który/a posiada: a) wykształcenie wyższe (II stopnia), b) co najmniej 3-letnie doświadczenie trenerskie, a w tym okresie, wykonał/a co najmniej 50 godzin szkoleniowych, c) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 5 szkoleń, spełniających łącznie poniższe warunki: - co najmniej 5 szkoleń/ warsztatów/seminariów obejmujących swym zakresem nowelizację ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, - co najmniej 1 szkolenie było dedykowane dla kadry kierowniczej uczelni i obejmowało swym zakresem uzyskiwanie uprawnień doktorskich i habilitacyjnych - nowe procedury uzyskiwania stopni naukowych i tytułu naukowego; H. Trener prowadzący szkolenia z zakresu przygotowywania patentów i komercjalizacji wynalazków który/a posiada: a) wykształcenie wyższe (II stopnia), b) co najmniej 3-letnie praktyczne doświadczenie w dziedzinie komercjalizacji technologii, poparte udziałem w co najmniej 1 projekcie/przedsięwzięciu, c) co najmniej 3-letnie doświadczenie trenerskie, a w tym okresie, wykonał/a co najmniej 100 godzin szkoleniowych, d) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził/a co najmniej 5 szkoleń, spełniających łącznie poniższe warunki: - co najmniej 4 szkolenia/konferencje/seminaria dotyczyły przygotowywania patentów i komercjalizacji wynalazków, - co najmniej 1 szkolenie było dedykowane dla kadry kierowniczej uczelni technicznej i dotyczyło przygotowywania patentów i komercjalizacji wynalazków. UWAGA: - Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kilku trenerów przez jedną osobę, jednakże Wykonawca musi zapewnić zespół, co najmniej 3 (trzech) trenerów. - W przypadku, gdy 1 osoba pełni funkcję kilku trenerów musi spełniać łącznie wszystkie wymagania dla nich opisane. - Zamawiający dopuszcza prowadzenie każdego ze szkoleń przez więcej niż 1 osobę (maksymalnie 2 osoby), przy czym każda z tych osób musi samodzielnie spełniać wszystkie wymagania opisane dla poszczególnych trenerów. - Szkolenia, w odniesieniu od których Zamawiający użył określenia obejmowały swym zakresem, musiały zawierać co najmniej 1 (jeden) moduł dotyczący opisanego zagadnienia. - Szkolenia w odniesieniu od których Zamawiający użył określenia dotyczyły, musiały być w całości poświęcone opisanemu zagadnieniu. - W przypadku, gdy ofertę składają podmioty działające wspólnie warunek wskazany powyżej mogą spełniać łącznie. - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oryginał oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji; 2. pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3. pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy - w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia; 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt. III.3) Ogłoszenia, będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik 3 do Specyfikacji; 5. jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającymi oświadczenie, w którym określono także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.35
- 2 - Program szkoleń (P) - 0.44
- 3 - Publikacje tematyczne trenera (T) - 0.08
- 4 - Zaświadczenia MEN (Z) - 0.13
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy w następujących przypadkach: a. w zakresie ilości grup szkoleniowych (zmniejszenie), gdy na 7 dni przed planowaną datą rozpoczęcia poszczególnych szkoleń, nie zostanie zrekrutowana minimalna liczba uczestników poszczególnych szkoleń, tj. 10 osób; b. w części dotyczącej sposobów realizacji poszczególnych czynności opisanych w umowie, w przypadku konieczności dostosowania tych zapisów do aktualnych standardów rynkowych lub regulacyjnych wymaganych dla prawidłowego i akceptowalnego poziomu świadczonej usługi; c. w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy; d. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia; e. w zakresie terminu, w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez co rozumie się katastrofalne działania przyrody (np. niezwykłe mrozy), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie) oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne) z wyłączeniem protestów pracowniczych, powodującej konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji usługi przewidzianej w SOPZ, gdy realizacja usługi na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań; f. w przypadku zaistnienia okoliczności, z przyczyn obiektywnych niezależnych od Stron niniejszej umowy, powodujących konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji przedmiotu zamówienia przewidzianego w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, gdy realizacja przedmiotu zamówienia na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych warunków postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań. 2. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w przypadku, gdy okoliczności wskazane powyżej nie są spowodowane działaniem bądź zaniechaniem działania przez Wykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Biuro
Rozwoju i Projektów Strategicznych, ul. Polna 50, pok. 601, 00-644 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Warszawska, Biuro Rozwoju i Projektów Strategicznych, ul. Polna 50, pok. 601, 00-644 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 4.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach projektu Podniesienie jakości zarządzania Politechniką Warszawską, nr umowy UDA-POKL-04.01.01-00-100/11-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.