eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławdostawa implantów ortopedycznych wraz z bezpłatnym użyczeniem na czas trwania umowy dostawy niezbędnego instrumentarium oraz utworzenia magazynu depozytowego wraz ze szkoleniem w zakresie wszczepiania implantów dla 2 lekarzy i 2 instrumentariuszek dla pot

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-26

POZYCJA 18703

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa implantów ortopedycznych wraz z bezpłatnym użyczeniem na czas trwania umowy dostawy niezbędnego instrumentarium oraz utworzenia magazynu depozytowego wraz ze szkoleniem w zakresie wszczepiania implantów dla 2 lekarzy i 2 instrumentariuszek dla potrzeb Oddziały Ortopedyczno- Urazowego OSK we Wrocławiu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: mgr Barbara Jodłowska, ul. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3602181, fax 071 3732569, e-mail: zamowienia@osk.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.osk.wroc.pl/pub.htm Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa implantów ortopedycznych wraz z bezpłatnym użyczeniem na czas trwania umowy dostawy niezbędnego instrumentarium oraz utworzenia magazynu depozytowego wraz ze szkoleniem w zakresie wszczepiania implantów dla 2 lekarzy i 2 instrumentariuszek dla potrzeb Oddziały Ortopedyczno- Urazowego OSK we Wrocławiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Okręgowy Szpital Kolejowy S.P.Z.O.Z. al. Wiśniowa 36,53-137 Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego implantów ortopedycznych wraz z bezpłatnym użyczeniem na czas trwania umowy dostawy kompletnego instrumentarium oraz utworzenie Magazynu Depozytowego dla potrzeb Oddziału Ortopedyczno - Urazowego Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu, al. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław zwanego dalej Zamawiającym\. Zamówienie obejmuje dostawę implantów ortopedycznych opisanych w 8 pakietach. 1)Pakiet Nr 1 - System płytek i wkrętów do zespoleń kości według metody \ZESPOL\; 2)Pakiet Nr 2 - System płytek i śrub do zespoleń kości według metody \AO\; 3)Pakiet Nr 3 - Zestaw wkrętów i zespoleń złamań wkrętami kaniulowanymi; 4)Pakiet Nr 4 - Gwoździe śródszpikowe; 5)Pakiet Nr 5 - Systemy do rekonstrukcji przednich wiązadeł krzyżowych kolanowych Implanty biowchłonialne, wszczepy biowchłanialne uszkodzonych struktur stawu barkowego; 6)Pakiet Nr 6 -- Zestaw śrub do mocowania przeszczepu w kanale udowym i piszczelowym 7)Pakiet Nr 7 - Zestawy stabilizatorów dynamicznych do zespoleń złamań nasad kości udowych - dynamiczna śrubo - płytka do zespolenia złamań nasady bliższej kości udowej; 8)Pakiet Nr 8 - Zestawy stabilizatorów dynamicznych do zespoleń złamań nasad kości udowych - dynamiczna śrubo - płytka do zespolenia złamań nasady dalszej kości udowej;; Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy opis wymaganych parametrów techniczno-funkcjonalnych został szczegółowo opisany w załączniku Nr 1(z podziałem na 8 pakietów) do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: A. OŚWIADCZENIA 1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 oraz, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.2.Oświadczenie o upoważnieniu do występowania w obrocie prawnym w imieniu firmy lub posiadaniu pełnomocnictwa do takiego występowania; B. DOKUMENTY 1.Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2.Aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt.4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt.9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 zamówienia na dostawy w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia (zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje, protokoły odbioru). 7.W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedstawić następujące dokumenty: 1)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.; 2)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 9.Zgodnie z art. 23 P.zp. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. 10.Dokumenty składane przez podmioty występujące wspólnie: 1)wszyscy uczestnicy podmiotu występującego wspólnie składają dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji w rozdziale III pkt.II B ppkt.1,2,3,4,5 (każdy z osobna); 2)pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale III pkt.II B - podmioty występujące wspólnie składają wspólnie. 5)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia : 1)żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP; 2)warunek niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców, natomiast sytuacja ekonomiczna i finansowa - (warunki zawarte w niniejszej specyfikacji) oceniana będzie łącznie; C. WYMAGANE DOKUMENTY DOTYCZACE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia wymaganych warunków, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia według poniższych zasad: 1)Opis danych technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów Zamawiającego. 2)Zgodnie z ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach Medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) Zamawiający żąda ważnych i aktualnych dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu na oferowany wyrób medyczny w postaci Deklaracji Zgodności oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy). 3)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda - opisu przedmiotu zamówienia dla wszystkich pakietów wraz z instrukcją o sposobie implantacji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartości 137 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę na całość przedmiotu zamówienia, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 420 zł. Na poszczególne pakiety wadium powinno wynosić: Pakiet Nr 1 6 600,00 zł. Pakiet Nr 2 3 300,00 zł Pakiet Nr 3 420,00 zł Pakiet Nr 4 9 200,00 zł. Pakiet Nr 5 2 700,00 zł. Pakiet Nr 6 490,00 zł. Pakiet Nr 7 2 200,00 zł. Pakiet Nr 8 510,00 zł Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jeden pakiet muszą zsumować wartości wadium z pakietów w których chcą uczestniczyć. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Informacje dotyczące sytuacji Wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 1)Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oaz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1, 2, 3 PZP. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, które będzie oceniane według formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. 2)Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postępowania - uprawnienie do wykonania przedmiotu zamówienia. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadających przedmiotowi zamówienia. 3)Wykonawca musi posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie wymogu posiadania niezbędnej wiedzy Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 4)Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. odpowiadającej wartości przedmiotu zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków uczestnictwa oceniane będzie również na podstawie dokumentów określonych w niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie formułą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA (DRUK ZP-17), w oparciu, o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach (załączonych do oferty) wymaganych specyfikacją. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy będzie brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: A. OŚWIADCZENIA 1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 oraz, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.2.Oświadczenie o upoważnieniu do występowania w obrocie prawnym w imieniu firmy lub posiadaniu pełnomocnictwa do takiego występowania; B. DOKUMENTY 1.Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2.Aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt.4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt.9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 zamówienia na dostawy w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia (zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje, protokoły odbioru). 7.W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedstawić następujące dokumenty: 1)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.; 2)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 9.Zgodnie z art. 23 P.zp. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. 10.Dokumenty składane przez podmioty występujące wspólnie: 1)wszyscy uczestnicy podmiotu występującego wspólnie składają dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji w rozdziale III pkt.II B ppkt.1,2,3,4,5 (każdy z osobna); 2) pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale III pkt.II B - podmioty występujące wspólnie składają wspólnie. 5)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia : 1)żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP; 2)warunek niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców, natomiast sytuacja ekonomiczna i finansowa - (warunki zawarte w niniejszej specyfikacji) oceniana będzie łącznie; C. WYMAGANE DOKUMENTY DOTYCZACE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia wymaganych warunków, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia według poniższych zasad: 1)Opis danych technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów Zamawiającego. 2)Zgodnie z ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach Medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) Zamawiający żąda ważnych i aktualnych dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu na oferowany wyrób medyczny w postaci Deklaracji Zgodności oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy). 3)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda - opisu przedmiotu zamówienia dla wszystkich pakietów wraz z instrukcją o sposobie implantacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.wroc.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem na rachunek bankowy Zamawiajacego lub gotówka w kasie (siedziba Zamawiającego). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 12:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 13:00, Publiczne otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu Komisji przetargowej, które odbędzie się w Siedzibie Zamawiającego - Okręgowy Szpital Kolejowy we Wrocławiu al. Wiśniowa 36, w pokoju Zamówień Publicznych nr 204, budynek \C\, II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: PAKIET NR 1. 1) Krótki opis: System płytek i wkrętów do zespoleń kości według metody \ZESPOL. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Określony w załaczniku Nr 1 / Pakiet Nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Określone w załaczniku Nr1/Pakiet Nr 1 do SIWZ CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: PAKIET NR 2. 1) Krótki opis: System płytek i śrub do zespoleń kości według metody AO. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Określona w załączniku Nr 1/Pakiet Nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Określone w załączniku Nr 1/Pakiet Nr 2 do SIWZ CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: PAKIET NR 3. 1) Krótki opis: Zestaw wkrętów i zespoleń złamań wkrętami kaniulowanymi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Określona w załaczniku Nr 1 / Pakiet Nr 3 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Określone w załaczniku Nr 1 / Pakiet Nr 3 do SIWZ CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: PAKIET NR 4. 1) Krótki opis: Gwoździe śródszpikowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Określona w załaczniku Nr 1/pakiet Nr 4 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Określone w załaczniku Nr 1/pakiet Nr 4 do SIWZ CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: PAKIET NR 5. 1) Krótki opis: Systemy do rekonstrukcji przednich wiązadeł krzyżowych kolanowych Implanty biowchłonialne, wszczepy biowchłanialne uszkodzonych struktur stawu barkowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Określona w załączniku Nr 1 / Pakiet Nr 5 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Określone w załączniku Nr 1 / Pakiet Nr 5 do SIWZ CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: PAKIET NR 6. 1) Krótki opis: Zestaw śrub do mocowania przeszczepu w kanale udowym i piszczelowym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Określona w załaczniku Nr 1 / Pakiet Nr 6 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Określone w załaczniku Nr 1 / Pakiet Nr 6 do SIWZ CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: PAKIET NR 7. 1) Krótki opis: Zestawy stabilizatorów dynamicznych do zespoleń złamań nasad kości udowych - dynamiczna śrubo - płytka do zespolenia złamań nasady bliższej kości udowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Określona w załaczniku Nr 1 / Pakiet Nr 7 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Określone w załaczniku Nr 1 / Pakiet Nr 7 do SIWZ CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: PAKIET NR 8. 1) Krótki opis: Zestawy stabilizatorów dynamicznych do zespoleń złamań nasad kości udowych - dynamiczna śrubo - płytka do zespolenia złamań nasady dalszej kości udowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Określona w załaczniku Nr 1 / Pakiet Nr 8 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Określone w załaczniku Nr 1 / Pakiet Nr 8 do SIWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.