Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-30
Łomża: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu
Rozwijamy umiejętności uczniów klas I-III
Numer ogłoszenia: 187095 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Rozwijamy umiejętności uczniów klas I-III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczo-biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby projektu pn. Rozwijamy umiejętności uczniów klas I-III, realizowanego przez Miasto Łomża, zgodnie z Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie podzielone jest na 18 następujących części, z których każda będzie oceniana odrębnie. Szczegółowy opis przedmiotu (rodzaj oraz ilości pomocy i materiałów) zawierają dla poszczególnych części zamówienia odpowiednie załączniki do SIWZ - Formularze cenowe od 2.1. do 2.18, stanowiące jednocześnie załączniki do Oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.20.00.00-5, 48.19.60.00-6, 22.12.00.00-7, 30.19.00.00-7, 30.12.51.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b) działania siły wyższej; 2) polepszenia parametrów technicznych dostawy; 3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.lomza.pl/bip/index.php?k=1010
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Oświaty Urzędu Miejskiego w Łomży przy ul. Farnej 1,18-400 Łomża.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14 18-400 Łomża sekretariat Zastępców Prezydenta Miasta, pokój nr 102 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, na podstawie umowy nr: UDA-POKL.09.01.02-20-661/11-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć terapeutycznych - terapii integracji sensorycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć terapeutycznych - terapii integracji sensorycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć specjalistycznych terapeutycznych - korekcyjno-kompensacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć specjalistycznych terapeutycznych - korekcyjno-kompensacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć terapeutycznych - EEG Biofeedback.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć terapeutycznych - EEG Biofeedback.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych i matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych i matematycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z języka polskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z języka polskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z języka angielskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć specjalistycznych terapeutycznych - rytmiczno-muzycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć specjalistycznych terapeutycznych - rytmiczno-muzycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych muzycznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych muzycznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa materiałów papierniczo - biurowych i eksploatacyjnych do Szkoły Podstawowej Nr 5 w Łomży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów papierniczo - biurowych i eksploatacyjnych do Szkoły Podstawowej Nr 5 w Łomży.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa materiałów papierniczo - biurowych i eksploatacyjnych do Szkoły Podstawowej Nr 7 w Łomży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów papierniczo - biurowych i eksploatacyjnych do Szkoły Podstawowej Nr 7 w Łomży.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa materiałów papierniczo- biurowych i eksploatacyjnych do Szkoły Podstawowej Nr 8 w Łomży w Zespole Szkół Specjalnych w Łomży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów papierniczo- biurowych i eksploatacyjnych do Szkoły Podstawowej Nr 8 w Łomży w Zespole Szkół Specjalnych w Łomży.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa materiałów papierniczo- biurowych i eksploatacyjnych do Szkoły Podstawowej Nr 9 w Łomży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów papierniczo- biurowych i eksploatacyjnych do Szkoły Podstawowej Nr 9 w Łomży.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy należących do właściwości Wójta Gminy Łomża w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej obejmującej poprawę efektywności energetycznej Pawilonu D i budynku Warsztatów wraz z nadzorem autorskim (Nabór FEPD.02.01-IZ.00-001/25)
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz (PSZOK)
- Rozbudowa ulicy Dolnej w Starej Łomży przy Szosie wraz z infrastrukturą techniczną i z adaptacją terenów przyległych w celu przystosowania ich do zmian klimatu.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa wyposażenia na zajęcia gimnastyki korekcyjnej w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca"
więcej: Wydawnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.