To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-29
Radomyśl nad Sanem: Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem
Numer ogłoszenia: 187098 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115493 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8454328, faks 015 8454302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem: 1. termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Rzeczycy Długiej: a) ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu, metodą bezspoinową i wykończenie tynkiem, b) ocieplenie stropu wełną mineralną, c) wykonanie instalacji c.w.u. z obiegiem cyrkulacyjnym, izolacja pionów instalacyjnych i przewodów rozprowadzających, montaż w kotłowni w pojemnościowego podgrzewacza wody zasilanego z kotła gazowego kondensacyjnego oraz montaż programatora ograniczenia czasu pracy cyrkulacji, d) montaż kotła kondensacyjnego automatyką pogodową i sterownikiem ograniczeń ogrzewania, wymiana przewodów instalacji, grzejników stalowych członowych, montaż zaworów termostatycznych, likwidacja naczynia wzbiorczego otwartego, odpowietrzenia centralnego i montaż naczynia przeponowego i odpowietrzników na pionach, 2. termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Radomyślu nad Sanem: a) ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu, metodą bezspoinową i wykończenie tynkiem, b) ocieplenie stropu wełną mineralną, c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d) wymiana przewodów, montaż zaworów termostatycznych, odpowietrzników, izolacja termiczna przewodów, regulacja hydrauliczna dostosowująca instalację do zmniejszonych potrzeb cieplnych, 3. termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Antoniowie, a) ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu, metodą bezspoinową i wykończenie tynkiem, b) ocieplenie stropu wełną mineralną, c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d) wymiana przewodów, grzejników, montaż zaworów termostatycznych, odpowietrzników, izolacja termiczna przewodów, regulacja hydrauliczna dostosowująca instalacje do zmniejszonych potrzeb cieplnych 4. termomodernizacja Ośrodka Zdrowia w Antoniowie: a) ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu, metodą bezspoinową i wykończenie tynkiem, b) ocieplenie stropu wentylowanego wełną mineralną, c) regulacja hydrauliczna instalacji c.o. po przeprowadzonej termomodernizacji przegród budowlanych dostosowująca instalacje do zmniejszonych potrzeb cieplnych, 3.1.W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 3.2. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi, o ile obowiązują w Polsce. Ponadto w trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej (zał. nr 7 do SIWZ) i specyfikacji technicznych (zał. nr 8 do SIWZ), przedmiarów robót - zał. nr 9 do SIWZ). 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa zał. nr 7 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót (zał. nr 8 do SIWZ). Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.5. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest przedmiarach robót (zał. nr 9 do SIWZ), stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny, Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych. 3.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: -przygotowanie placu budowy, likwidacja placu budowy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, -organizację zaplecza budowy, wykonywanie wszelkich prac porządkowych m.innymi usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów, -wykonywanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prac wynikając ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, - wykonywanie wszelkich innych robót, czynności, obowiązków i wymogów wynikających z SIWZ, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, a także nie ujęte w w/w dokumentacji, a wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia, -sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej, 3.7.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach i przedmiarach pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. Za materiały i urządzenia równoważne Zamawiający uznaje te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 3.8. W przypadku zaoferowania materiałów bądź urządzeń równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów i urządzeń wraz z podaniem nazw producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-ekspolatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 3.9. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących materiałów lub urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych zew wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie skutkować odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp. 3.10. W przypadku gdy zamiana materiałów lub urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej - Wykonawca (którego oferta zostanie wybrana) zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji inwestycji w oparciu o tą dokumentację. 3.11. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej na terenie budowy oraz uzyskać wszelkie konieczne informacje, niezbędne do przygotowania oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 - działanie 2.2. Infrastruktura energetyczna.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Handlowo-Usługowy Kazimierz Szewczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Handlowo-Usługowy Kazimierz Szewczyk
- Zakład Handlowo - Usługowy Kazimierz Szewczyk, Jeżowe 382 A, 37-430 Jeżowe, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1002172,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1002172,90
Oferta z najniższą ceną: 1002172,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1919191,30
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.