Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-11
Bełchatów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót realizowanych w ramach kontraktu nr 04 pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej wraz z przebudową i budową sieci wodociągowej w ulicach: Pabianickiej i Cegielnianej, realizowanego w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie miasta Bełchatowa.
Numer ogłoszenia: 187101 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Spółka z o.o., ul. Św. Faustyny Kowalskiej 9, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6338309, fax 044 6338306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan-belchatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót realizowanych w ramach kontraktu nr 04 pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej wraz z przebudową i budową sieci wodociągowej w ulicach: Pabianickiej i Cegielnianej, realizowanego w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie miasta Bełchatowa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót realizowanych w ramach kontraktu nr 04 pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej wraz z przebudową i budową sieci wodociągowej w ulicach: Pabianickiej i Cegielnianej, realizowanego w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie miasta Bełchatowa. Wartość szacunkowa zamówienia: 147 003,31 PLN, co stanowi równowartość 37 915,79 euro według Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. z 2007 roku, nr 241, poz. 1763).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się, na podstawie art. 22 ustawy, wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie z należytą starannością minimum jednej usługi polegającej na wykonywaniu nadzoru nad budową co najmniej: dla zadania nr 1 - nadzorowanie robót - branża wodno - kanalizacyjna: - 1000 mb sieci kanalizacji sanitarnej; - 1000 mb sieci kanalizacji deszczowej; - 1000 mb sieci wodociągowej; dla zadania nr 2 - nadzorowanie robót - branża elektryczna i elektroenergetyczna: - 500 mb linii niskiego napięcia oraz 1 rozdzielni; dla zadania nr 3 - nadzorowanie robót - branża drogowa: - odtworzenia co najmniej 1 km ulic lub dróg. c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia odpowiednio: dla zadania nr 1 - branża wodno - kanalizacyjna - uprawnienia inspektora nadzoru robót sieciowych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych; dla zadania nr 2 - branża elektryczna i elektroenergetyczna - uprawnienia inspektora nadzoru robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; dla zadania nr 3 - branża drogowa - uprawnienia inspektora nadzoru robót drogowych w specjalności drogowej. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , powinien dostarczyć wykonawca, którego oferta została wybrana, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymaganych uprawnień, opisanych w pkt. 5, ppkt. 5.1. lit. c), wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie opisanych wyżej usług. 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg wzoru, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. ( nie dotyczy osób fizycznych wykonujących działalność osobiście). 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. ( nie dotyczy osób fizycznych wykonujących działalność osobiście). 8. Oświadczenie wykonawcy dotyczące części zamówienia, którą zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom (jeżeli dotyczy). 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 10.Jeżeli ofertę składają podmioty występujące wspólnie, każdy z podmiotów zobowiązany jest załączyć do oferty wyżej wymienione dokumenty. 11.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa wyżej powinny zostać zastąpione odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 roku, nr 87, poz. 605 ze zm.). Wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodkan-belchatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji WOD.-KAN. Sp. z o.o. ul. Św. Faustyny Kowalskiej 9 97-400 Bełchatów, pok. 100 Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 11:45, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji WOD.-KAN. Sp. z o.o. ul. Św. Faustyny Kowalskiej 9 97-400 Bełchatów, pok. 100 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie przewidywane do współfinansowania z Funduszy Unii Europejskiej - Fundusz Spójności 2007-2013, w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie miasta Bełchatowa.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzorowanie robót - branża wodno - kanalizacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonywaniem robót realizowanych w ramach kontraktu nr 04 pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej wraz z przebudową i budową sieci wodociągowej w ulicach: Pabianickiej i Cegielnianej, realizowanego w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie miasta Bełchatowa.Nadzorowanie robót - branża wodno - kanalizacyjna,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzorowanie robót - branża elektryczna i elektroenergetyczna..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonywaniem robót realizowanych w ramach kontraktu nr 04 pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej wraz z przebudową i budową sieci wodociągowej w ulicach: Pabianickiej i Cegielnianej, realizowanego w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie miasta Bełchatowa.Nadzorowanie robót - branża elektryczna i elektroenergetyczna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzorowanie robót - branża drogowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonywaniem robót realizowanych w ramach kontraktu nr 04 pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej wraz z przebudową i budową sieci wodociągowej w ulicach: Pabianickiej i Cegielnianej, realizowanego w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie miasta Bełchatowa.Nadzorowanie robót - branża drogowa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup sprzętu służącego utrzymaniu dróg na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń w SP Wola Kruszyńska i PSZOK Teklinów / 2024
- PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH DLA KLIENTÓW MOPS W 2025 R.
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Bełchatowie w 2025 roku.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Inżynier Kontraktu dla projektu- Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej 2004/PL/16/C/PE/026.
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.