Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-08
Brzozów: Dostawa i montaż sześciu bram garażowych w budynku KP PSP w Brzozowie ul. Mickiewicza 1
Numer ogłoszenia: 187111 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie, ul. Mickiewicza 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4341141, 4341998, fax 0-13 4344000.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://straz-brzozow.w.interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sześciu bram garażowych w budynku KP PSP w Brzozowie ul. Mickiewicza 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sześciu podnoszonych segmentowych bram garażowych wraz z osprzętem sterującym i doprowadzeniem zasilania. Zadanie obejmuje również demontaż istniejących obecnie bram garażowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.12.22.40 - Wrota garażowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.40 - Wrota garażowe Oryginalny kod CPV: 45.42.11.48 - Instalowanie bram Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.48 - Instalowanie bram Oryginalny kod CPV: 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Złożą pisemne oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 3.W okresie ostatnich 3 lat wykonali z należytą starannością minimum pięć zamówień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia 4.Posiadają kwalifikacje i odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające realizację zamówienia oraz późniejszy serwis gwarancyjny 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Sprawdzenie spełnienia wyżej określonych warunków udziału w postępowaniu, dokonywane będzie na podstawie treści wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia-nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz oferty 2)kosztorys ofertowy - stanowiący cenę zamówienia z wyszczególnieniem kosztów: demontażu obecnych bram, dostawy kompletnych bram (z napędami i osprzętem), montażu bram, wykonania kompletnego zasilania i sterowania. 3)opis techniczny zaproponowanych bram wraz z parametrami techniczno-funkcjonalnymi (np. DTR, foldery) pozwalającymi zweryfikować wymagania określone w SIWZ i specyfikacji technicznej 4)oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 i art 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, i Nr 170, poz. 1217 ) 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 6)wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie odpowiadającym przedmiotowi tego zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://straz-brzozow.w.interia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie 36-200 Brzozów, ul. Mickiewicza 1.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie 36-200 Brzozów, ul. Mickiewicza 1, pokój nr 1- sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.