Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Nowy Sącz: AD II 3421/8/09 Zamówienie na usługę składu i druku folderu i ulotki na temat atrakcji turystycznych powiatu nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 187114 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141600, faks 018 4141700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.nowy-sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD II 3421/8/09 Zamówienie na usługę składu i druku folderu i ulotki na temat atrakcji turystycznych powiatu nowosądeckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa składu i druku folderu i ulotki na temat atrakcji turystycznych powiatu nowosądeckiego, zgodnie z przygotowanym przez Zamawiającego projektem, według następujących parametrów technicznych: Folder: wydawnictwo posiadać będzie nr ISBN, nakład 3000 egzemplarzy, format A4, publikacja klejona, ilość stron 88, papier kreda półmat 150 g/m2 , druk dwustronny w pełnym kolorze, okładka papier kreda 300 g/m2 druk dwustronny w pełnym kolorze, folia matowa. Ulotka: nakład 5000 egzemplarzy, format szerokość 630 mm x 210/200mm, publikacja bigowana 5x do formatu 105 mm x 210/200 mm, papier kreda mat 170 g/m2, druk dwustronny w pełnym kolorze, miejscowo lakier UV (na wszystkich zdjęciach).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.20.00 - Usługi składu 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2), 2) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy przedłożą ważną ofertę (zał. nr 1) wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2), dołączą do oferty dokument wskazany w pkt 12 ppkt 3 specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1, treść oświadczenia zawarta jest w zał. nr 2 do specyfikacji. 3. Oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązany jest złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument sporządzony w języku obcym powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, pok. 320.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, Kancelaria Administracyjna pok. 113.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawy materiałów szewnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
- Dostawa sprzętu medycznego 1 x użytku
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/243-104/2025 Usługa drukowania i dostawy książek, czasopism, broszur oraz akcydensów na potrzeby Politechniki Wrocławskiej.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- "USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE "
- Usługi poligraficzne: Książka Waldemar Łątkowski- Gubernia płocka w okresie intensywnych przemian w gospodarce rolnej XIX wieku.
- "Druk i dostawa map i wydawnictw promocyjno-informacyjnych MSIT, dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Sytemu Informacji turystycznej 2025 r."
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.