eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wody mineralnej na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Warszawa: Dostawa wody mineralnej na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 187131 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wody mineralnej na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wody mineralnej na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.11.00.00 - Woda pitna .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000 zł. Wadium nie wnosi się na etapie skladania wniosków o dopuszczenie do licytacji

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    - dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania wniosków, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami powyżej ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z wnioskiem potwierdzały, iż wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

    IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://ogłoszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka/php

    IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji. Operator platformy aukcyjnej wyśle na adres e-mail osoby wskazanej we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wiadomość wraz z instrukcją obsługi platformy aukcyjnej. Następnie, w terminie wyznaczonym w treści wiadomości, dla wykonawców zaproszonych do udziału w licytacji elektronicznej zostanie zdefiniowana licytacja testowa. W trakcie licytacji testowej, dla zainteresowanych wykonawców, operator platformy przeprowadzi telefoniczne szkolenie dotyczące zasad korzystania z platformy aukcyjnej, w czasie którego zostaną omówione zasady postępowania w trakcie licytacji elektronicznej. Wykonawca chcący wziąć udział w licytacji elektronicznej musi dysponować sprzętem, spełniającym poniższe wymagania: -procesor 733 MHz i co najmniej 512 MB pamięci RAM -zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy -zainstalowana przeglądarka internetowa Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowsza albo Mozilla Firefox 2.x lub nowsza -połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s.

    IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Minimalna wysokość postąpienia 1000,00 zł.

    IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

    • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 15 min.

    IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 15.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, pok. 12, IV p. 00-095 Warszawa.

    IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 25 lipca 2011r., godz. 12:00. Ostateczny termin licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji.

    IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

    Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 3 minut od złożenia ostatniej oferty nie zostanie złożona kolejna, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia licytacji

    IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

    Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

    IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

    Umowa nr AG/B/X/2/1/2/__/11/o zamówienie opłacane ze środków m. st. Warszawy zawarta w dniu w Warszawie pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawa, zwanym dalej Zamawiającym, z siedzibą w Warszawie pl. Bankowy 3/5, reprezentowanym na podstawie udzielonego przez Prezydenta m. st. Warszawy pełnomocnictwa nr___ z dnia______ przez _____, a_________ , zwanym dalej Wykonawcą prowadzącym działalność gospodarczą w_____ pod firmą_______ na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez_______ pod nr_______ , NIP:_______ , REGON:_______ ,/____________ zwaną dalej Wykonawcą.* z siedzibą w________ , ul._______ , wpisaną do rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w________, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS________ NIP_______ REGON______ w imieniu której działają: 1.___________ 2.______________ * należy wybrać właściwą opcję W wyniku postępowania o zamówienie publiczne nr___________ przeprowadzonego w trybie_______ na podstawie art.________ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), została zawarta umowa następującej treści: § 1 Przedmiot umowy 1.Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę do siedzib Zamawiającego wody mineralnej na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy, zgodnie z formularzem cenowym z dnia_______ oraz opisem przedmiotu zamówienia, które stanowią odpowiednio załączniki nr 1 i 2 do niniejszej umowy. 2.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w sposób fachowy, sprawny i rzetelny. 3.Wykonawca gwarantuje zachowanie parametrów przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia przestrzegania przez Wykonawcę wymogów określonych w ust. 1 - 3 w okresie obowiązywania umowy. § 2 Termin realizacji przedmiotu umowy Przedmiot umowy będzie zrealizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2011 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 3 ust.1 umowy, w przypadku, gdy kwota ta ulegnie wyczerpaniu przed 15 grudnia 2011 r. § 3 Płatności 1.Strony ustalają, iż łączne wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 nie przekroczy kwoty brutto_____ zł, (słownie: _______złotych 00/100). 2.Ostateczna wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, wynikać będzie z iloczynu ilości faktycznie dostarczonej wody mineralnej przez Wykonawcę oraz cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i nie przekroczy sumy wskazanej w ust. 1. 3.Ceny jednostkowe, o których mowa w formularzu cenowym zawierają w sobie koszty transportu, ubezpieczeń, opłaty celne i podatkowe oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy, przy czym ceny jednostkowe przez cały okres obowiązywania umowy, nie ulegną podwyższeniu. 4.Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy będzie dokonywana częściami w formie przelewu - na podstawie faktur wystawionych po wcześniejszym dostarczeniu części przedmiotu umowy, potwierdzonym przez osobę upoważnioną do realizacji umowy ze strony Zamawiającego. 5.Wykonawca będzie wystawiał faktury na: Miasto Stołeczne Warszawa, pl. Bankowy 3/5, 00 950 Warszawa, NIP 525-22-48-481. 6.Faktury, o których mowa w ust. 4, będą realizowane w formie przelewu na konto Wykonawcy ________w terminie do 21 dni, od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w Biurze Administracyjno - Gospodarczym Urzędu Miasta st. Warszawy, po ich uprzednim sprawdzeniu przez odbiorcę pod względem merytorycznym i rachunkowym. 7.Wykonawca zobowiązuje się złożyć fakturę VAT za miesiąc grudzień w Biurze Administracyjno Gospodarczym Urzędu m.st. Warszawy do dnia 19 grudnia 2011 r., która zostanie zapłacona do dnia 31 grudnia 2011 r. 8.Za dzień dokonania płatności strony będą uznawać dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. § 4 Sposób wykonania umowy 1.Wielkość, miejsce i czas dostarczenia każdej partii wody mineralnej będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy po stronie Zamawiającego, która zostanie przesłana Wykonawcy faksem lub e-mailem. 2.Realizacja zamówienia nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia przesłanego faksem lub e-mailem. 3.Zamawiający w toku realizacji umowy zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamawianego asortymentu oraz zmiany ilości poszczególnych asortymentów na inne, objęte zamówieniem - przy zachowaniu cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do umowy. 4.Rzeczywista ilość zamawianej wody mineralnej wynikać będzie z potrzeb Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i rozładunku przedmiotu umowy oraz wniesienia go do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, zlokalizowanych na terenie m.st. Warszawy. 6.Osoba odpowiedzialna dokona odbioru ilościowego dostarczonej wody mineralnej i w razie stwierdzenia niezgodności ze złożonym zapotrzebowaniem, złoży pisemną reklamację do Wykonawcy w terminie do 3 dni od ich stwierdzenia - faksem lub e-mailem. 7.Wykonawca rozpatrzy reklamację i udzieli odpowiedzi w ciągu 2 dni od dnia otrzymania zgłoszenia, przy czym odmowa uwzględnienia reklamacji wymaga pisemnego uzasadnienia pod rygorem skutków przewidzianych w § 6 umowy. 8.Po bezskutecznym upływie tego terminu, reklamację uważa się za uznaną zgodnie z żądaniem Zamawiającego. 9.W przypadku braków asortymentowych, Wykonawca w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia uzupełni brakującą ilość wody mineralnej. 10.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać wodę w butelkach o pojemności określonej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. § 5 Współpraca 1.Ze strony Zamawiającego osobami odpowiedzialnymi za prawidłowe wykonanie umowy są: - Pan/i _______, tel._____ , e-mail:______ - Pani/i_______tel._____ , e-mail:______ 2.Ze strony Wykonawcy osobami odpowiedzialnymi za prawidłowe wykonanie umowy są: - Pan/i_______ , tel./fax_____ , e-mail:______ - Pan/i ________, tel./fax_____ , e-mail:______ 3.Zmiana osoby do współpracy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy wymaga poinformowania o tym fakcie drugiej strony w trybie zawiadomienia pisemnego. 4.Strony wskazują następujące adresy do doręczeń: Zamawiający: ul. Senatorska 27, 00-099 Warszawa, Wykonawca: ul. 5.Strony zobowiązują się do niezwłocznego zawiadomienia o wszelkich zmianach adresu do doręczeń pod rygorem uznania doręczenia na ostatni wskazany adres za skuteczne. § 6 Kary umowne Wypowiedzenie umowy 1.Strony ustalają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w formie kar umownych. 2.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku: a) rozwiązania umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a także w przypadku nienależytego wykonywania umowy - w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1, b) nieterminowej realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami zawartymi w § 4 - w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. 4.Zamawiający może w razie wystąpienia zwłoki w wykonywaniu umowy, wyznaczyć dodatkowy termin wykonania przedmiotu umowy, nie rezygnując z kary umownej i odszkodowania. 5.Kary umowne, o których mowa w ust. 2 podlegają łączeniu. 6.O naliczeniu kar umownych Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę, określając jednocześnie termin uiszczenia kar oraz podając formę uregulowania należności. 7.W przypadku uchylania się Wykonawcy od terminowej zapłaty kar umownych, Zamawiający potrąca je z zapłaty należności (faktury), na co Wykonawca wyraża zgodę. 8.Zamawiający może rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia, jeżeli Wykonawca: a)nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy lub przerwał i jej nie wznowił przez okres dłuższy niż 7 dni od daty otrzymania dyspozycji, o której mowa w § 4 ust.1; b)wykonuje prace niezgodnie z postanowieniami umowy; c)wykonuje wadliwe przedmiotu umowy. § 7 Postanowienia dodatkowe 1.Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do zasobów systemów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy. 2.Spory wynikające z umowy rozpatrywać będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 3.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności. 4.W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednio przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), i ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16 poz.93 z późn. zm.) 5.Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym trzy egzemplarze dla Zamawiającego i jeden egzemplarz dla Wykonawcy. § 8 Załączniki Integralną część umowy stanowią Załączniki: 1.Załącznik nr 1 - formularz cenowy z dnia______ , 2.Załącznik nr 2 - opis przedmiotu zamówienia, 3.Załącznik nr 3 - rozdzielnik dotyczący dostaw wody mineralnej dla Biura Administracyjno - Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy, 4.Załącznik nr 4 - rozdzielnik dotyczący dostaw wody mineralnej dla Gabinetu Prezydenta Urzędu m.st. Warszawy. ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię nazwisko: Wiesława Pachnik, stanowisko służbowe: specjalista w Biurze Administracyjno-Gospodarczym, tel.: (22) 443 30 43, 2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię nazwisko: Agata Nowak, stanowisko służbowe: Inspektorw Biurze Zamówień Publicznych, tel.: 22/ 443 14 16, 3) w zakresie dotyczącym procedury licytacji elektronicznej: imię nazwisko: Ryszard Jóźwik, stanowisko służbowe: Podinspektor w Biurze Zamówień Publicznych tel.: 22/ 443 14 09.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.