Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-04
Łukowa: Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Łukowej i Chmielku.
Numer ogłoszenia: 187132 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukowa , Łukowa 262, 23-412 Łukowa, woj. lubelskie, tel. 084 6874002, faks 084 6874045.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Łukowej i Chmielku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw dla dzieci, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. (Dz. U. Nr 110, poz. 915 z późn. zm.) Zamierzenie inwestycyjne obejmuje realizację dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Łukowej i Chmielku. W wyniku powyższych działań mają powstać nowe place zabaw przy szkołach w ramach programu Radosna szkoła wraz z ogrodzeniem, ukształtowaniem i zagospodarowaniem terenu wokół placów wraz z dojściami do placu zabaw w formie chodników z kostki brukowej ( kostka inwestora ). Podstawowe parametry; Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Łukowej: 1) Pow. ogólna placu zabaw 240 m2 w tym: pow. syntetyczna wokół urządzeń - 152,9 m2, pow. komunikacyjna (kostka brukowa) - 14,3 m2, pow. zielona - 72,8 m2. 2) pow. chodnika na dojściu do placu zabaw - 33,59 m2 3) długość ogrodzenia (ogrodzenie panelowe 1,5 m) - 62 mb. 4) długość drenażu odsączającego - 52 mb. Plac zabaw przy szkole Podstawowej w Chmielku 1) Pow. ogólna placu zabaw - 239,5 m2 w tym: - pow. syntetyczna wokół urządzeń - 153,7 m2 - pow. komunikacyjna (kostka brukowa) - 9,9 m2 - pow. zielona - 75,9 m2 2) pow. chodnika na dojściu do placu zabaw - 38,4 m2 3) długość ogrodzenia placu zabaw - 48,4 m2 w tym: - ogrodzenie niskie panelowe - 15 m - 14,7 mb, - ogrodzenie wysokie - 5,5 m- 33,7 mb. 4) długość drenażu odsączającego - 58 mb. Zestawienie urządzeń i wyposażenia (dla obu placów są identyczne) na przykładzie firmy FUX SYSTEM lub podobne o zbliżonych parametrach: z tworzywa sztucznego typu HDPE: 1. Bujak na sprężynie typu KOŃ nr kat. PZ.071 2. Zestaw nr kat. FS1026 3. Huśtawka wahadłowa podwójna nr kat. PZ.220 - siedziska gumowe PZ.001 i kubełkowe PZ.024 4. Ścianka wspinaczkowa nr kat. RC.57 5. Równoważnia ważka podwójna nr kat. PZ.242 6. Ławka nr kat. PZ.530 7. Śmietnik nr kat. PZ.510 8. Tablica informacyjna nr kat. PZ.540..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00 - Cement 45.11.25.00 - Usuwanie gleby 43.12.41.00 - Drenaże 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. (Wykonawca winien wykazać, iż należycie wykonał przynajmniej jedną budowę placu zabaw na kwotę min. 100 000,00 zł brutto - informacje te powinny wynikać w sposób jednoznaczny z dokumentu np. referencji, które należy dołączyć do oferty).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Uzupełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Uzupełnioną tabelę elementów scalonych ( załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestrowym Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być oryginalne lub kserokopia potwierdzona notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy możliwa będzie w szczególności, gdy wystąpią obiektywne zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe i terminowe wykonywanie przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukowa.bip.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łukowa 23-412 Łukowa Łukowa 262.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łukowa 23-412 Łukowa Łukowa 262, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
- Budowa utwardzenia powierzchni gruntów przy budynkach Leśniczówki Parchowo i Osady Borsztal oraz przebudowa ogrodzenia Osady Borsztal
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA UL. LUBCZYKOWEJ I UL. NARAMOWICKIEJ [POZNAŃ]
- Remont drogi gminnej nr 250290K na odcinku I - w km od 0+000,00 do km 0+745,00 na odcinku II - w km od 0+775,00 do km 0+935,00 na odcinku III-km-w km od 0+960,00 do km 1+215,00 w miejscowości Jaworsko
- Zagospodarowanie terenu zieleni "Ogród na skarpie" w Pątnowie
więcej: Drenaże »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.